*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,066 through 1,080 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #468271

    Varför har du inga bilder på dig? :(

    #468272
    Melin wrote:
    Änna liksom….f-e-s-k-e-k-ö-r-k-a!!! :D

    Du super för mycket. Jag är orolig. :

    #468273

    Efter en liten semester från arbete (och journalande) är det tillbaka till verkligheten som gäller. Hann med att inreda en väns hus i Cape Town. Det var mycket mer jobb än vad jag tänkte mig till att börja med. Har skött träning och kost som vanligt.

    Morgonvikt: 65,5 kg.

    15 min. uppvärmning på löpbandet.

    Knäböj

    #468274

    Ohoj! Bra pass, välkommen tillbaks nu då. Skönt att se att knäböjen är på plats när båran knäböjsnestor är tillbaks. :)

    Ps: Videon funkar inte.

    #468275

    Tackar herrn. :-)

    Då prövar jag igen.

    Damien Rice – 9 Crimes

    [youtube=c8CAy70v1YY]

    #468276
    lovelysmile wrote:
    Du super för mycket. Jag är orolig. :

    Visste val att du saknar mig carinha (hittar ingen sadan knapp har pa hotelldatorn men you know what I mean). :D

    Man kan inte skriva anna har…dammit! Vi far prova feskekorka…naha..inte det heller…damn you american computer!!:evil:

    #468277
    Melin wrote:
    Visste val att du saknar mig carinha (hittar ingen sadan knapp har pa hotelldatorn men you know what I mean). :D

    Man kan inte skriva anna har…dammit! Vi far prova feskekorka…naha..inte det heller…damn you american computer!!:evil:

    Ää Öö.

    Klipp och klistra. Nu kan du skriva båda! :emo-thumb

    #468278
    Melin wrote:
    Visste val att du saknar mig carinha (hittar ingen sadan knapp har pa hotelldatorn men you know what I mean). :D

    Man kan inte skriva anna har…dammit! Vi far prova feskekorka…naha..inte det heller…damn you american computer!!:evil:

    I

    #468279
    henkebenke wrote:
    Ää Öö.

    Klipp och klistra. Nu kan du skriva båda! :emo-thumb

    Damn u fastän du är söt… på ett sådant försupet, könssjukdomsaktigt sätt. The new trashy helt enkelt. [/b]

    #468280
    henkebenke wrote:
    Ää Öö.

    Klipp och klistra. Nu kan du skriva båda! :emo-thumb

    I heart you Henke :D

    FESKEKÖRKA ÄNNA!!!! :D

    #468281
    Melin wrote:
    I heart you Henke :D

    FESKEKÖRKA ÄNNA!!!! :D

    Seriöst, hur mycket saknar inte du mig när du loggar in här när du är på semester i en av de hetaste städerna på planeten? Gull! LÅL! :D

    #468282

    Imorse: 40 minuter simning.

    Sedan var det jobb… jobb, jobb, jobb… och jobb. Hann knappt äta min risotto. Gudarna ska veta hur mycket jag ogillar att stressa när jag äter. Hittade kletig ris vid nyckelbenet på vägen hem, fy f*n… men den smakade fortfarande helt ok.

    Kväll: 1,5 timme promenad annars hade huvudet imploderat av alla idéer och det vill jag inte. Nöh sir-y!

    #468283
    lovelysmile wrote:
    Seriöst, hur mycket saknar inte du mig när du loggar in här när du är på semester i en av de hetaste städerna på planeten? Gull! LÅL! :D

    Uhm..jag har solsting..och…japp solsting och ar rastlos. That’s it.

    #468284
    lovelysmile wrote:
    Damn u fastän du är söt… på ett sådant försupet, könssjukdomsaktigt sätt. The new trashy helt enkelt. [/b]

    Jag har aldrig haft någon könssjukdom. Jag skäms lite över det. Har man aldrig haft någon könssjukdom vid 25 har man kontaktproblem.

    #468285
    lovelysmile wrote:
    Imorse: 40 minuter simning.

    Simning är så skön träning, dessutom har man bastun efteråt! :)

Viewing 15 posts - 1,066 through 1,080 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.