*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #468286

    Hello sunshine8)

    Hoppas allt e bra, du kämpar på ser jag,blir starkare å starkare:pop: gött!

    Nice med dina uppnådda mål tjejen!! KUL att läsa:emo-thumb

    Ha de LOVLEY!

    #468287

    Har haft så mycket att göra nu den första veckan som jag är tillbaka på jobbet. Dessutom har jag alla egna projekt vid sidan om.

    Onsdagens pass som i mitt tycke blev riktigt j*kla bra.

    Uppvärmning: 15 minuter på löpbandet.

    Chins
    7 + 7 + 7 + 7

    Seg sista.

    Marklyft
    40×12
    60x12x3
    70x4x1

    Skivstångsrodd.
    17x10x4

    Hypersträck/Ryggresningar
    12 ggr + 5 kg x 4 set

    Hantelrodd
    10 kg 10 reps per sida x 4 set

    Latsdrag
    16 kg 12 ggr x 4 set

    Ham raise
    Fick räcka med 3, provar 4 nästa vecka.

    Stående hantelcurls
    8 kg 10 ggr med varje arm x 4 set

    Liggande lårcurl

    #468288
    *Babe* wrote:
    Simning är så skön träning, dessutom har man bastun efteråt! :)

    Mm-hm! :nod

    Curly wrote:
    Hello sunshine8)

    Hoppas allt e bra, du kämpar på ser jag,blir starkare å starkare:pop: gött!

    Nice med dina uppnådda mål tjejen!! KUL att läsa

    Ha de LOVLEY!

    Men hej på dig D! Jo tack, det går ju framåt men mest för att jag har blivit en ”biff” nu håhå! Hoppas allt går bra på din front också, din BEOFF! :-)

    * * * * * * * * * * * * *

    Hörni! Det var länge sedan jag upplevde en så här mysig kväll helt själv. Alla kollegorna är ute och här sitter jag med vin och pyssel. skönt med lugn och ro.

    Hoppas ni har det lika trevligt som jag, skål!

    #468289

    Erkänn det är skönt att ha lite o göra. :) Fint ryggpass du fixade i onsdags. Vad är Ham raise för något? Är det den när man ligger ner på mage och lyfter benen?

    #468290
    Insulinus wrote:
    Erkänn det är skönt att ha lite o göra. :) Fint ryggpass du fixade i onsdags. Vad är Ham raise för något? Är det den när man ligger ner på mage och lyfter benen?

    Otroligt skönt herrn. Det är nog underskattat hur givande en kväll helt för sig själv kan vara. Blev lite berusad men det är bara ett plus i kanten och alla semifylle-samtalen man gör är sjukt uppskattade också. Brände bort eldvattnet idag på min långa hajk med en norrländsk superhjälte.

    Ham raise:

    [img=http://www.straighttothebar.com/images/posts/071223_glutehamraise.jpg]

    #468291

    Höst! Slog mig att september är alldeles runt kröken och att jag är trött på sommar. Fy vad tiden går snabbt. Här kommer gårdagens pass.

    15 min löpband.

    Bänkpress.
    20kg x 15
    40kg x 3 x 4

    Dips.
    10+9+9+8

    Militärpress stående.
    15kg 10+10+10+10 ggr.

    Stående axelpress med hantlar 9+9 kg
    10+10+10+10 ggr.

    Arnes liggande tricepsextensions
    10kg 12+12+12+12 ggr

    Luv, luv, luv!

    Stående vadpress i maskin
    30kg x 12 x 4

    15 min löpband.

    Mycket bra, yes. God natt. :)

    #468292

    Aha, Ham raise ser ut lite som den romerska bänken där man ligger o tränar korsryggen fast denna ser ut att ta mer på das ham. :)

    Nice pass! Låtsas att jag läste fel när jag läste att du e trött på sommaren.. mmm denna underbara årstid. Svett, brännskador, lite för stort intag utav diverse alkoholdrycker, mygg och skadedjur överallt och halvnakna feta läbbiga gamla människor som springer runt på gatorna samt småbarn som kissar överallt då de får springa runt nakna på stränder o dyl för sina föräldrar.

    Nja, kanske ska bli skönt med lite höst. :D

    #468293
    Insulinus wrote:
    Aha, Ham raise ser ut lite som den romerska bänken där man ligger o tränar korsryggen fast denna ser ut att ta mer på das ham. :)

    Nice pass! Låtsas att jag läste fel när jag läste att du e trött på sommaren.. mmm denna underbara årstid. Svett, brännskador, lite för stort intag utav diverse alkoholdrycker, mygg och skadedjur överallt och halvnakna feta läbbiga gamla människor som springer runt på gatorna samt småbarn som kissar överallt då de får springa runt nakna på stränder o dyl för sina föräldrar.

    Nja, kanske ska bli skönt med lite höst. :D

    Mm lite likhet finns men mest fokus blir på hams.

    När jag tänker efter är jag kanske inte bokstavligen trött men det känns som man fått ut nästan allt man behövt av årets sommar. Jobb, lite semester och umgänge med goda vänner och släkt och därför är det dags att gå vidare. De andra årstiderna har också mycket att ge och du verkar i alla fall ha fått en ytterst händelserik sommar… :)

    #468294

    Måndagens pass.

    15 min. uppvärmning på löpbandet.

    Knäböj The

    #468295

    När kommer det bilder på dagsformen? :)

    #468296
    Peter Fredriksson wrote:
    När kommer det bilder på dagsformen? :)

    Aldrig, jag har sett Lovely naken och det är inget att se. :D

    #468297

    :D :D Den satt väl nu när det är så jäkla trist med pappersarbete här på jobbet, ”ju soddoma bich”.[/b]

    #468298

    Gå kurs

    [http://www.eleikosport.se/swe/News_show.asp?NewsPageNumber=594]

    #468299
    lovelysmile wrote:
    :D :D Den satt väl nu när det är så jäkla trist med pappersarbete här på jobbet, ”ju soddoma bich”.[/b]

    You olive me :p

    #468300

    Hur kan du ha en bild på Louboutin skorna utan att visa den knall röd/orange sulan? BOOOO på dig!

    …och hej föresten, det va ett tag sen ;)

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.