*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #468361

    Hahaha och jag som trodde att du var den tokiga…:D

    #468362

    Haha, fint pass och klart sköna kusiner! :) Vad är det man säger: Det är ju det lilla i vardagen som gör helheten komplett!

    Eller något sånt! :D

    #468363
    lovelysmile wrote:
    Hi Pete! :happy:
    Tackar! Mm-hm, vi har grym musiksmak, jag och du. Undrar hur det går för dig? Hur går det med studierna?

    men visst har vi de:) Usher moving mountains rekommenderas starkt den me!
    Studierna går fin fint, nu har man kommit i i det och den nya staden är ett lyft! FAst funderar lite på en annan inriktning som ger betydligt bättre chanser på utlands jobb för det är målet, vill ju vara på varmare breddgrader som dig miss mentor;)
    önskar en mycket trevlig helg till dig!

    #468364
    Melin wrote:
    Hahaha och jag som trodde att du var den tokiga…:D

    De är äldre så jag fick galenskapen från de, faktiskt. :whistle:

    #468365
    Insulinus wrote:
    Haha, fint pass och klart sköna kusiner! :) Vad är det man säger: Det är ju det lilla i vardagen som gör helheten komplett!

    Eller något sånt! :D

    Tackar och ja, det är nog precis så man säger… men man kan ju också säga: ”för mycket socker gör kusinerna helknäppa”. :)

    #468366
    andrasidan wrote:
    men visst har vi de:) Usher moving mountains rekommenderas starkt den me!
    Studierna går fin fint, nu har man kommit i i det och den nya staden är ett lyft! FAst funderar lite på en annan inriktning som ger betydligt bättre chanser på utlands jobb för det är målet, vill ju vara på varmare breddgrader som dig miss mentor;)
    önskar en mycket trevlig helg till dig!

    Låter toppen, Pete. Det är aldrig för sent att byta inriktning eller komplettera med nödvändiga kurser. Du hade trivts så himla bra. I just know it. Satsa! :)

    #468367
    lovelysmile wrote:
    Låter toppen, Pete. Det är aldrig för sent att byta inriktning eller komplettera med nödvändiga kurser. Du hade trivts så himla bra. I just know it. Satsa! :)

    precis u wise fox!! ska göra ett seriöst försök nu! Hoppas att jag får hoppa på en kurs på 15p business english som finns på skolan i ett annat program efter min tenta. Sedan efter den byter jag ekomominriktning:)
    vill åsså ha varmt hela året=)

    #468368
    lovelysmile wrote:
    De är äldre så jag fick galenskapen från de, faktiskt. :whistle:

    Det och ditt ”classy ass”? :D

    #468369
    andrasidan wrote:
    precis u wise fox!! ska göra ett seriöst försök nu! Hoppas att jag får hoppa på en kurs på 15p business english som finns på skolan i ett annat program efter min tenta. Sedan efter den byter jag ekomominriktning:)
    vill åsså ha varmt hela året=)

    Det klarar du, mm-hm, lätt som en plätt! :happy:

    Melin wrote:
    Det och ditt ”classy ass”? :D

    Ja precis! Allt är deras fel och det är hemskt. Jag har fortfarande inte förlåtit dem ska du veta. 👿

    #468370

    15 min. uppvärmning på löpbandet.

    Knäböj
    30×15
    40×10
    60x5x3

    Benpress
    100x10x4

    Hacklift på tå för vader.
    40x10x4

    Utfall med 12+12 hantel i varje hand
    12 reps per ben x 4 set

    Situps i GHD
    20+15+20+15

    Hängande benlyft
    9+7+9+7 ggr

    15 min. varva ner på löpbandet.

    Underbart. Jag älskar min benträning för man går hem från gymmet och känner att man fått precis det man kom dit för. Benen är slut.

    Mina musikaliska faser kommer och går och man vet aldrig vad mina bortskämda öron kommer kräva att lyssna på härnäst. Den här veckan får gå i operans tecken, verkar det som. Väldigt passande då jag kommer jobba mycket. Hm… Mina Jarrousky låter lite som transsylvansk överklass eller möjligtvis preussisk eller rysk! Eller nej, hade jag varit rysk hade jag helt klart velat heta Putin i efternamn. Nåväl, Mina Jarrousky låter inte alls dåligt för Philippe Jarrousky är nog den enda snubben jag hade gift mig med utan att tveka… förutsatt att han sjunger för mig hela tiden.

    Mes dames et monsieurs…

    EDIT: Damn it! Gick inte att klistra in videon så här ni en länk:

    Ok, ok. Igen då. *host! host!*

    Mes dames et monsieurs… et les autres[/b], je vouz présente contre ténor [http://www.youtube.com/watch?v=9zQX2XqAE8c Philippe Jarrousky!] ;)

    #468371

    Bästa avataren hittills, IMO! MVH!

    #468372
    lovelysmile wrote:
    15 min. uppvärmning på löpbandet.

    Knäböj
    30×15
    40×10
    60x5x3

    Benpress
    100x10x4

    Hacklift på tå för vader.
    40x10x4

    Utfall med 12+12 hantel i varje hand
    12 reps per ben x 4 set

    Situps i GHD
    20+15+20+15

    Hängande benlyft
    9+7+9+7 ggr

    15 min. varva ner på löpbandet.

    Underbart. Jag älskar min benträning för man går hem från gymmet och känner att man fått precis det man kom dit för. Benen är slut.

    Mina musikaliska faser kommer och går och man vet aldrig vad mina bortskämda öron kommer kräva att lyssna på härnäst. Den här veckan får gå i operans tecken, verkar det som. Väldigt passande då jag kommer jobba mycket. Hm… Mina Jarrousky låter lite som transsylvansk överklass eller möjligtvis preussisk eller rysk! Eller nej, hade jag varit rysk hade jag helt klart velat heta Putin i efternamn. Nåväl, Mina Jarrousky låter inte alls dåligt för Philippe Jarrousky är nog den enda snubben jag hade gift mig med utan att tveka… förutsatt att han sjunger för mig hela tiden.

    Mes dames et monsieurs…

    EDIT: Damn it! Gick inte att klistra in videon så här ni en länk:

    Ok, ok. Igen då. *host! host!*

    Mes dames et monsieurs… et les autres[/b], je vouz présente contre ténor [http://www.youtube.com/watch?v=9zQX2XqAE8c Philippe Jarrousky!] ;)

    Jag tycker att Mina Vasilijeva låter klart bättre :p

    #468373

    :huh: Jag som trodde du föredrar porr och sånt… men aja, tack!

    #468374

    30 min. yoga och 10 min. meditation som avslutning imorse.

    Det här är vad jag spelade till:

    [youtube=uu8kqZhFRPY]

    Grymt.[/b]

    #468375
    Melin wrote:
    Jag tycker att Mina Vasilijeva låter klart bättre :p

    Jag vet men det går inte. Gammalt alter ego släktnamn, för mycket pappersarbete för arbetstillstånd inom Svearikets gränser osv. Orka…

Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.