Lucia -09

Home Forums Dagböcker Lucia -09

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 44 total)
  • Author

Tänkte slänga upp en tråd inför satsningen på Lucia -09, för o ge mig en möjlighet att lossa på trycket lite i deffhjärnan samt hålla motivationen så hög som möjligt :emo-thumb

Tävlade 10 juli på Anders Graneheims Map Camp pokal i Timrå. Placerade mig 1.a i min viktklass -75, samt tvåa på overallen!

Satsar just nu på att bli hård som en röntgenplåt till lucia, vikten visar sig vart den hamnar :) Efter den glada ätningen veckan efter tävling har man gått upp lite i vikt igen 😮 så nu e de bara o hugga tag igen!

Nuvarande träningsupplägg är indelat på 11 dagar, varav 8 träningsdgr, tycker upplägget funkar super o brukar varva mellan detta o ett 5 dgr veckoupplägg!

Fråga gärna :)

Wonderful!!!!!!!!!!! Om detta hade varit facebook hade jag tryck på gilla-knappen allt jag bara kan!!!!! :emo-thumb

Fan va nice! Såg dig på Map camp pokalen och var duktigt imponerad. Riktigt sjyst fysik.

Tackar, Gör så gott man kan :emo-thumb

Är nyligen hemkommen från en timmes ”morgon” kardio, så nu sitter man o trycker i sig lite frukost innan gymmet hägrar! Har ett nattjobb, därav mina sena mornar, kan bli lite knepigt ibland o få maten att stämma, men de har funkat hittils :)

Ska egentligen inte ha börjat med kardion än, men de fina vädret gjorde att jag inte kunde hålla mig ifrån de ;)

Idag är baksida ben, vader samt underarmar som står på schema!

Cool bild bara.. :D

Tänkte nästan att du skulle köra lucia:) Jag var också och såg dig på M.A.P camp, riktigt imponerande fysik:up:
    Jag ska ner å titta på Lucia, så om du hör nån som skriker högt är de jag:)
    Är du lika hård som på m.a.p pokalen kommer de gå riktigt bra för dig

Najs, hård som en röntgenplåt, innebär det -70?

Joe Lindh wrote:
    Tänkte nästan att du skulle köra lucia:) Jag var också och såg dig på M.A.P camp, riktigt imponerande fysik:up:
    Jag ska ner å titta på Lucia, så om du hör nån som skriker högt är de jag:)
    Är du lika hård som på m.a.p pokalen kommer de gå riktigt bra för dig

Tack så mycket, kul o höra :emo-thumb Satsar på o bli hårdare än sist 8)

Peter_Eriksson wrote:
    Najs, hård som en röntgenplåt, innebär det -70?

De återstår o se, svårt att säga vart min ”maxvikt” ligger i dec, beror lite på hur bra träningen går o hur mkt jag lyckas lägga på mig i mukler! :D Men kör på o gör mitt bästa så får vi se vart vi lyckas lägga vikten :)

Här ett bra tips på hur man spenderar en sköön ätardag! :D
    Sol o MAT, finns inge bättre!

Mitt träningsuppl.
    Dag 1.
    Rygg (tjocklek) + 1 övn. vidd, mage
    Dag 2.
    Bröst, 1övn. fram + bak. axlar
    Dag 3.
    Lår (baksida) + 1 övn. framsida, vader, underarmar
    Dag 4.
    vila
    Dag 5.
    Triceps, Biceps, mage
    Dag 6.
    Rygg (vidden) + 1övn. tjocklek, bak. axlar
    Dag 7.
    Lår (Framsida), vader
    Dag 8.
    vila
    Dag 9.
    Framsida axlar, 1 övn. bröst, mage
    Dag 10.
    Biceps, Triceps, vader
    Dag 11.
    Vila

Riktigt skönt upplägg som ger lite utrymme för att hamna i en slentrianmässig nedåtgående spiral! :)

Robin_Persson wrote:
    Här ett bra tips på hur man spenderar en sköön ätardag! :D
    Sol o MAT, finns inge bättre!

Det bästa!!! Huuur ska jag klara mig 3 månader utan ätardag?? Men har jag bestämt mig så har jag och vill jag så KAN jag!! Kanske hinner vi ha nån gemensam sån innan du ska upp på lucia! :)

snusan wrote:
    Det bästa!!! Huuur ska jag klara mig 3 månader utan ätardag?? Men har jag bestämt mig så har jag och vill jag så KAN jag!! Kanske hinner vi ha nån gemensam sån innan du ska upp på lucia! :)

De fixar du! :up: fast jag skulle ha svårt för de :whistle: Jo men de e klart, om inte annat så definitivt efter Lucia!! :D hehe, illa, börjar redan o längta till efter då man får äta äta äta :frust:

Vägde mig förövrigt i morse, sen dietstarten i söndags har jag gått ned 4,5 kg! Lr rättare sagt pissat ur mig, har lagt på mig en hel del vätska efter all Tänk om de gick i den takten jämt? skulle man kunna börja dieta 4 vexkor innan tävling :D fast de e klart, de är en bitterljuv plåga man utsätter sig, o priset gör mödan så jävla värt de :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 44 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.