- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 juli, 2009 at 00:32 #617593Anonym anvandareMember
Tänkte slänga upp en tråd inför satsningen på Lucia -09, för o ge mig en möjlighet att lossa på trycket lite i deffhjärnan samt hålla motivationen så hög som möjligt :emo-thumb
Tävlade 10 juli på Anders Graneheims Map Camp pokal i Timrå. Placerade mig 1.a i min viktklass -75, samt tvåa på overallen!
Satsar just nu på att bli hård som en röntgenplåt till lucia, vikten visar sig vart den hamnar Efter den glada ätningen veckan efter tävling har man gått upp lite i vikt igen 😮 så nu e de bara o hugga tag igen!
Nuvarande träningsupplägg är indelat på 11 dagar, varav 8 träningsdgr, tycker upplägget funkar super o brukar varva mellan detta o ett 5 dgr veckoupplägg!
Fråga gärna
31 juli, 2009 at 00:32 #76075Anonym anvandareMember31 juli, 2009 at 07:59 #617594Anonym anvandareMemberWonderful!!!!!!!!!!! Om detta hade varit facebook hade jag tryck på gilla-knappen allt jag bara kan!!!!! :emo-thumb
31 juli, 2009 at 08:18 #617595Anonym anvandareMemberFan va nice! Såg dig på Map camp pokalen och var duktigt imponerad. Riktigt sjyst fysik.
31 juli, 2009 at 13:34 #617596Anonym anvandareMemberTackar, Gör så gott man kan :emo-thumb
Är nyligen hemkommen från en timmes ”morgon” kardio, så nu sitter man o trycker i sig lite frukost innan gymmet hägrar! Har ett nattjobb, därav mina sena mornar, kan bli lite knepigt ibland o få maten att stämma, men de har funkat hittils
Ska egentligen inte ha börjat med kardion än, men de fina vädret gjorde att jag inte kunde hålla mig ifrån de
Idag är baksida ben, vader samt underarmar som står på schema!
31 juli, 2009 at 13:36 #617597Anonym anvandareMemberCool bild bara..
31 juli, 2009 at 13:59 #617598Anonym anvandareMemberTänkte nästan att du skulle köra lucia:) Jag var också och såg dig på M.A.P camp, riktigt imponerande fysik:up:
Jag ska ner å titta på Lucia, så om du hör nån som skriker högt är de jag:)
Är du lika hård som på m.a.p pokalen kommer de gå riktigt bra för dig31 juli, 2009 at 15:12 #617599Anonym anvandareMemberNajs, hård som en röntgenplåt, innebär det -70?
31 juli, 2009 at 16:50 #617600Anonym anvandareMemberJoe Lindh wrote:Tänkte nästan att du skulle köra lucia:) Jag var också och såg dig på M.A.P camp, riktigt imponerande fysik:up:
Jag ska ner å titta på Lucia, så om du hör nån som skriker högt är de jag:)
Är du lika hård som på m.a.p pokalen kommer de gå riktigt bra för digTack så mycket, kul o höra :emo-thumb Satsar på o bli hårdare än sist
31 juli, 2009 at 16:53 #617601Anonym anvandareMemberPeter_Eriksson wrote:Najs, hård som en röntgenplåt, innebär det -70?De återstår o se, svårt att säga vart min ”maxvikt” ligger i dec, beror lite på hur bra träningen går o hur mkt jag lyckas lägga på mig i mukler! Men kör på o gör mitt bästa så får vi se vart vi lyckas lägga vikten
31 juli, 2009 at 16:57 #617602Anonym anvandareMemberHär ett bra tips på hur man spenderar en sköön ätardag!
Sol o MAT, finns inge bättre!31 juli, 2009 at 17:04 #617603Anonym anvandareMemberMitt träningsuppl.
Dag 1.
Rygg (tjocklek) + 1 övn. vidd, mage
Dag 2.
Bröst, 1övn. fram + bak. axlar
Dag 3.
Lår (baksida) + 1 övn. framsida, vader, underarmar
Dag 4.
vila
Dag 5.
Triceps, Biceps, mage
Dag 6.
Rygg (vidden) + 1övn. tjocklek, bak. axlar
Dag 7.
Lår (Framsida), vader
Dag 8.
vila
Dag 9.
Framsida axlar, 1 övn. bröst, mage
Dag 10.
Biceps, Triceps, vader
Dag 11.
VilaRiktigt skönt upplägg som ger lite utrymme för att hamna i en slentrianmässig nedåtgående spiral!
31 juli, 2009 at 17:26 #617604Anonym anvandareMemberRobin_Persson wrote:Här ett bra tips på hur man spenderar en sköön ätardag!
Sol o MAT, finns inge bättre!Det bästa!!! Huuur ska jag klara mig 3 månader utan ätardag?? Men har jag bestämt mig så har jag och vill jag så KAN jag!! Kanske hinner vi ha nån gemensam sån innan du ska upp på lucia!
31 juli, 2009 at 20:46 #617605Anonym anvandareMembersnusan wrote:Det bästa!!! Huuur ska jag klara mig 3 månader utan ätardag?? Men har jag bestämt mig så har jag och vill jag så KAN jag!! Kanske hinner vi ha nån gemensam sån innan du ska upp på lucia!De fixar du! :up: fast jag skulle ha svårt för de :whistle: Jo men de e klart, om inte annat så definitivt efter Lucia!! hehe, illa, börjar redan o längta till efter då man får äta äta äta :frust:
31 juli, 2009 at 20:49 #617606Anonym anvandareMemberVägde mig förövrigt i morse, sen dietstarten i söndags har jag gått ned 4,5 kg! Lr rättare sagt pissat ur mig, har lagt på mig en hel del vätska efter all Tänk om de gick i den takten jämt? skulle man kunna börja dieta 4 vexkor innan tävling fast de e klart, de är en bitterljuv plåga man utsätter sig, o priset gör mödan så jävla värt de
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.