- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 juli, 2009 at 21:15 #617607Anonym anvandareMemberRobin_Persson wrote:De fixar du! :up: fast jag skulle ha svårt för de :whistle: Jo men de e klart, om inte annat så definitivt efter Lucia!! hehe, illa, börjar redan o längta till efter då man får äta äta äta :frust:
Haha.. det är nog bra att fokusera på annat än mat! Är ju ett tag dit sas.. Men tiden går ju fort! Själv ska jag försöka unna mig lite annat som jag mår bra av, typ massage, bastu, relaxen på badet el nåt! Va tror du om d? :up:
31 juli, 2009 at 23:59 #617608Anonym anvandareMembersnusan wrote:Haha.. det är nog bra att fokusera på annat än mat! Är ju ett tag dit sas.. Men tiden går ju fort! Själv ska jag försöka unna mig lite annat som jag mår bra av, typ massage, bastu, relaxen på badet el nåt! Va tror du om d? :up:De låter som en tok bra ide! så måste även jag göra tror jag! Även att jag aldrig varit på relaxen, så vi får ta o slå våra huvud ihop o bege oss dit tycker jag! (om en månad när jag ser lite bättre ut:o)
1 augusti, 2009 at 02:15 #617609Anonym anvandareMemberSuck.. människan är gjord för att sova på natten!
1 augusti, 2009 at 04:43 #617610Anonym anvandareMemberRobin_Persson wrote:Suck.. människan är gjord för att sova på natten!Även en gammal Huvuddomare delar ditt öde, yngling;)
Alltid intressant att följa ”mina” nybörjare i deras fortsatta karriär.:up:1 augusti, 2009 at 07:31 #617611Anonym anvandareMemberStefan Henningson wrote:Även en gammal Huvuddomare delar ditt öde, yngling;)
Alltid intressant att följa ”mina” nybörjare i deras fortsatta karriär.:up:Lustigt hur man funkar egentligen, alltid som piggast när man kommer och ska lägga sig i sängen
Tack så mycket :emo-thumb Att säga att man fått blodad tand, de vore att ”underdriva”, De här är de roligaste som finns!
God natt från mig!
1 augusti, 2009 at 11:37 #617612Anonym anvandareMemberjag tycker som alla andra att du var tokbra på MAP Camp! helt klart min favorit där. Vad brukar riktig offseason vikt ligga på? skulle varit kul att sett lite såna bilder
Jag hoppas på en flitig uppdatering av dagboken också!1 augusti, 2009 at 17:10 #617613Anonym anvandareMemberHär händer det grejjer!!
1 augusti, 2009 at 17:44 #617614Anonym anvandareMemberAvalon wrote:jag tycker som alla andra att du var tokbra på MAP Camp! helt klart min favorit där. Vad brukar riktig offseason vikt ligga på? skulle varit kul att sett lite såna bilder
Jag hoppas på en flitig uppdatering av dagboken också!Tack så mycket 😮 De hjälper mig att fortsätta köra till hundra :bb2: Nuvarande offseason vikt ligger på 85 kg, i dec. innan deffen körde igång var jag uppe i närmare 90 kg, då hade man lite späck o plocka av! Nu e man påväg ner igen som sagt, tänkte ta lite kort imorgon o slänga upp! :up:
1 augusti, 2009 at 17:47 #617615Anonym anvandareMemberSvedberg wrote:Här händer det grejjer!!Alltid, fröken ”Explosiv” :kicking:
1 augusti, 2009 at 18:10 #617616Anonym anvandareMemberMhm, Idag har man vart på bröllop då! Min coach samt hans tjej som gifte sig! Väldigt vackert!! :happy:
Vilodag + ätardag idag = Sköön dag! bortsett från tristessen att inte få träna
2 augusti, 2009 at 19:14 #617617Anonym anvandareMemberNyligen hemkommen från dagens träningspass.
Biceps Triceps MageFick till ett schysst pass, hade god energi från ätardagen igår. Ända som möjligtviss störde min träning va alla dessa jeppar som av ngn anledning går till gymmet, för att större delen av tiden sitta o prata, leka, glo o bete sig allmänt barnsligt! det ger inte särkilt mkt träningsinspiration just då!
Får skylla mig själv då jag glömde mp3n, den brukar vanligtviss vara ett utmärkt verktyg för att hamna i sin egen lilla glasbubbla ganska snabbtHade ju även tänkt o ta kort på dagsformen men kom fram till att det var jävligt svårt o göra själv, blev inte värst vidare skarpa, bra kort! så ska göra de med lite hjälp nu till veckan ist.. Så därför slänger jag upp några kort på formen tagna nån dag innan tävling, det är mkt roligare
2 augusti, 2009 at 19:30 #617618Anonym anvandareMemberOm min nakna rumpa skulle bryta mot ngra etik regler här på forumet ber jag om ursäkt o tar bort kortet! Lägger enddast ut den då jag har lätt att få en ganska hård röv..
2 augusti, 2009 at 19:56 #617619Anonym anvandareMemberRobin_Persson wrote:Om min nakna rumpa skulle bryta mot ngra etik regler här på forumet ber jag om ursäkt o tar bort kortet! Lägger enddast ut den då jag har lätt att få en ganska hård röv..Haha, på mitt gym fick du ju inte ens ta av linnet!! :p
3 augusti, 2009 at 03:25 #617620Anonym anvandareMembersnusan wrote:Haha, på mitt gym fick du ju inte ens ta av linnet!! :phehe ja dom e lite kinkig där måste jag säga!
3 augusti, 2009 at 08:32 #617621Anonym anvandareMemberDaaamn, nu känner jag igen dig sen MAP Grymt!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.