- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 augusti, 2009 at 14:46 #617622Anonym anvandareMember
grymma ben! nyfiken på vad dom mäter i nuläget? ”hyfsad” diet då man ser tvärribborna där ditt as
3 augusti, 2009 at 15:45 #617623Anonym anvandareMemberedit, mått vid tävlingstillfället MAP menade jag
3 augusti, 2009 at 16:17 #617624Anonym anvandareMemberAvalon wrote:grymma ben! nyfiken på vad dom mäter i nuläget? ”hyfsad” diet då man ser tvärribborna där ditt asTackar har faktiskt ingen aning om vad dom mätte där, är dålig på o ta fram måttbandet, gruvar mig alltid så jävligt så de slutar med att jag struntar i det
3 augusti, 2009 at 20:29 #617625Anonym anvandareMemberRobin_Persson wrote:Tackar har faktiskt ingen aning om vad dom mätte där, är dålig på o ta fram måttbandet, gruvar mig alltid så jävligt så de slutar med att jag struntar i dethaha jo jag vet hur det är, det är ca 3år sedan jag orkade ta fram måttbandet själv, men men det är ju det visuella utseendet som räknas
3 augusti, 2009 at 21:16 #617626Anonym anvandareMemberAvalon wrote:haha jo jag vet hur det är, det är ca 3år sedan jag orkade ta fram måttbandet själv, men men det är ju det visuella utseendet som räknasSå sant så! De är ju trots allt en sport menat för ögat man håller på med
4 augusti, 2009 at 13:54 #617627Anonym anvandareMemberNyligen hemkommen från ett riktigt skönt bröst o mag pass på gymmet, Gick fint! tog lite tid då jag kör en del finlir övningar för ovansida bröst för att bygga på ”klyftan” Älskar o lägga träningen direkt efter frukost då det är mitt kraftigase mål på hela dagen, har bäst energi då, sen har man de överstökat + att de är lite folk där, vilket starkt uppskattas :p
Besiktning idag av coachen, såg bättre ut än vad han trodde de skulle göra på den här vikten :up: speciellt på benen! Kroppen min är som en slapp ballong, all vätska rinner ned på benen, kan va torr på överkropp, men tok blött på ben o vader men de släpper de oxå!!
9 augusti, 2009 at 01:28 #617628Anonym anvandareMemberMhm, då sitter man här med kesoburscken på lördag kväll/natt, livet e bra härligt faktiskt så tycker jag de! Jag prioriterar keson framför alkhol lr vad de nu må vara framför allt! (de mesta iaf)
Nyligen hemkommen från gbg, har ätit gott i 1.5 dag nu så imorgon känns de skönt o få in lite rutiner, samt träna!! Blir rastlös i kroppen redan efter ngn dag utan träning, de är väldigt sällan de går mer än en dag emellan passen!
Slänger upp ett kort från torsdagens axel/bröstpass
9 augusti, 2009 at 12:23 #617629Anonym anvandareMemberKeso i all ära :emo-thumb
Screw lidl’s snuskiga kvarg.. hahaRyckt mig i kragen och ska iväg träna nu!
Vi ses imorrn?9 augusti, 2009 at 12:57 #617630Anonym anvandareMemberLycka till! Du var grym i Sundsvall! Fick bra fart på publiken under fria också!
9 augusti, 2009 at 20:42 #617631Anonym anvandareMemberSvedberg wrote:Keso i all ära :emo-thumb
Screw lidl’s snuskiga kvarg.. hahaRyckt mig i kragen och ska iväg träna nu!
Vi ses imorrn?Hehe, kvarg kan slänga sig i väggen!
Klart vi gör!9 augusti, 2009 at 20:43 #617632Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Lycka till! Du var grym i Sundsvall! Fick bra fart på publiken under fria också!Tackar 😮 De va sjukt kul, publiken var ju verkligen GRYM, dom som gjorde tävlingen!! :up:
15 augusti, 2009 at 18:06 #617633Anonym anvandareMemberUpdatering tack, monsieur!
1 september, 2009 at 10:57 #617634Anonym anvandareMemberah svik inte dina fans nu
13 september, 2009 at 15:44 #617635Anonym anvandareMemberSlänger upp en bild på dagsformen! Träningen går bra, dieten flyter på. Inga hjärnspöken än så länge :emo-thumb dom kommer säkert snart.. hrm.. Jag är glad, egentligen, bara inte på de här kortet! :p
Är dålig på o uppdatera men ska rycka mig i kragen o skriva oftare!
Lucia -09, 11 veckor kvar! here I come..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.