Lucia -09

Home Forums Dagböcker Lucia -09

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 31 through 44 (of 44 total)
  • Author

grymma ben! nyfiken på vad dom mäter i nuläget? :) ”hyfsad” diet då man ser tvärribborna där ditt as :D

edit, mått vid tävlingstillfället MAP menade jag :)

Avalon wrote:
    grymma ben! nyfiken på vad dom mäter i nuläget? :) ”hyfsad” diet då man ser tvärribborna där ditt as :D

Tackar :D har faktiskt ingen aning om vad dom mätte där, är dålig på o ta fram måttbandet, gruvar mig alltid så jävligt så de slutar med att jag struntar i det ;)

Robin_Persson wrote:
    Tackar :D har faktiskt ingen aning om vad dom mätte där, är dålig på o ta fram måttbandet, gruvar mig alltid så jävligt så de slutar med att jag struntar i det ;)

haha jo jag vet hur det är, det är ca 3år sedan jag orkade ta fram måttbandet själv, men men det är ju det visuella utseendet som räknas :)

Avalon wrote:
    haha jo jag vet hur det är, det är ca 3år sedan jag orkade ta fram måttbandet själv, men men det är ju det visuella utseendet som räknas :)

Så sant så! De är ju trots allt en sport menat för ögat man håller på med ;)

Nyligen hemkommen från ett riktigt skönt bröst o mag pass på gymmet, Gick fint! tog lite tid då jag kör en del finlir övningar för ovansida bröst för att bygga på ”klyftan” ;) Älskar o lägga träningen direkt efter frukost då det är mitt kraftigase mål på hela dagen, har bäst energi då, sen har man de överstökat + att de är lite folk där, vilket starkt uppskattas :p

Besiktning idag av coachen, såg bättre ut än vad han trodde de skulle göra på den här vikten :up: speciellt på benen! Kroppen min är som en slapp ballong, all vätska rinner ned på benen, kan va torr på överkropp, men tok blött på ben o vader men de släpper de oxå!!

Mhm, då sitter man här med kesoburscken på lördag kväll/natt, livet e bra härligt :D faktiskt så tycker jag de! Jag prioriterar keson framför alkhol lr vad de nu må vara framför allt! (de mesta iaf)

Nyligen hemkommen från gbg, har ätit gott i 1.5 dag nu så imorgon känns de skönt o få in lite rutiner, samt träna!! Blir rastlös i kroppen redan efter ngn dag utan träning, de är väldigt sällan de går mer än en dag emellan passen!

Slänger upp ett kort från torsdagens axel/bröstpass ;)

Keso i all ära :emo-thumb
    Screw lidl’s snuskiga kvarg.. haha

Ryckt mig i kragen och ska iväg träna nu!
    Vi ses imorrn? :)

Lycka till! Du var grym i Sundsvall! Fick bra fart på publiken under fria också!

Svedberg wrote:
    Keso i all ära :emo-thumb
    Screw lidl’s snuskiga kvarg.. haha

Ryckt mig i kragen och ska iväg träna nu!
    Vi ses imorrn? :)

Hehe, kvarg kan slänga sig i väggen! :D
    Klart vi gör! ;)

StefanSundqvist_ wrote:
    Lycka till! Du var grym i Sundsvall! Fick bra fart på publiken under fria också!

Tackar 😮 De va sjukt kul, publiken var ju verkligen GRYM, dom som gjorde tävlingen!! :up:

Updatering tack, monsieur!

ah svik inte dina fans nu :(

Slänger upp en bild på dagsformen! Träningen går bra, dieten flyter på. Inga hjärnspöken än så länge :emo-thumb dom kommer säkert snart.. hrm.. Jag är glad, egentligen, bara inte på de här kortet! :p

Är dålig på o uppdatera men ska rycka mig i kragen o skriva oftare!

Lucia -09, 11 veckor kvar! here I come..

Viewing 14 posts - 31 through 44 (of 44 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.