Luciapokalen 2008

Home Forums Dagböcker Luciapokalen 2008

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Det finns ett forum för Kost & Näringslära. Prova att posta där så får du säkert mycket respons.

Generellt tycker jag det är svårt att rekommendera ett kostschema utan att veta någonting om personens personliga matprefenser, tolerans mot kolhydrater und so weiter.

Hej Sandra,

Kul att du vill satsa på bodyfitness :) Vilket gym tränar du på i Borås?

/Linda

Hej S!
    KUL att du tänkt satsa igen lite hårdare, eller rättare sagt: hårdare än hårdast!
    Flyttar snart ner över….. till Skene/Kinna, vore KUL att ses och träna något pass ihop!
    Hör gärna av dig! /lilla b

kom till studio aktiv så kan vi köra ett pass tillsammans! jag hjälper gärna till med lite tips!kram/sebbe/borås

¤sandra¤ wrote:
    Hej :) jag tränar på Svensons hälsocenter, trivs jättebra där. Vart håller du hus någonstans?
    Mvh Sandra :)

Borås Hälsostudio :bb: /Linda

¤sandra¤ wrote:
    Jag har faktiskt varit där o testat på Studio lite, just för att d e fräscht o har barnpassning. Mina barn gillade det :emo-thumb så jag kommer nog köra nga pass där när jag har barnen. Vet inte hur jag ska lyckas genomföra mitt mål annars om jag bara tränar varannan vecka. Jag kör gärna ngt pass med dig där. Som det är nu tränar jag alltid på egen hand.

Sandra :)

okoki! du får komma o presentera dig någon dag då! vet inte hur du ser ut tyvärr!:( men hade bra så länge/kram

Trevligt med ny träningsdagbok!!

Kikar in här och håller lite koll på dig=)

Kämpa på, kul att du kanske vill tävla i framtiden!!!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.