Magnus Kemppi satsar på tävling igen!

Home Forums Dagböcker Magnus Kemppi satsar på tävling igen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 58 total)
  • Author

Tjenare.
    Tänkte börja skriva lite hur satsningen och livet runt omkring rullar på.
    Jag satsar på att tävla i dc i bb, och cbb på lucia pokalen nu i år.

Har gått ca 2 veckor på diet nu och ligger på ca 98kg idag.Vet ej hur mycket vikten kommer ligga på, och ej hur formen blir.Det spellar inte lika stor roll denna gång. Nu gör jag det med en mer bekväm kännsla.Jag ska lyssna mer på kroppen och njuta så mycket jag kan fram mot tävlingarna.Tar allt det här som en stor bonus för mig.Går det hela vägen så då kommer jag oavsett placering vara mer än nöjd.En dag i taget och tänka på att fånga dagen.:D

Var i helgen på Suverän tävling i Tjeckien. Åkte med fredrik och Martin.
    Var ett riktigt roligt och trevligt äventyr.Skit kul att få lära känna Martin en riktigt ödmjuk och sympatisk prick.Måste passa på att tacka hans far och mor för gästvänligheten under resan.stort tack:).Fredrik den lilla filluren känner jag sedan tidigare.Båda grabbarna kom i riktigt bra form.Starkt av Martin att tömma sig till sin vikt sista dygnen:up:.

Har en dator sam kraschat hemma så jag vet ej hur mycket som skrivs i början.Hade tänkt att lägga ut några bilder på min form från helgen, men det får tydligen vänta lite.Passar på att tacka Lars på fairing som gör det möjligt för mig att satsa vidare.Man är inte den rikaste mannen på jorden just nu.
    Hoppas att det finns någon som tycker att det blir intressan att följa fram över.

mkvh Mange

Lycka till Magnus!
    Ledsen jag aldrig stannade upp och pratade i Västerås..:o hade mycket i huvudet och va ganska virrig..
    Ska bli kul att se dig på scenen, och jag hoppas resan dit blir smärtfri denna gång!:up:

kör hårt, du har bra fysik :)

Hej, tack Anna.
    Känner igen det där med virigheten.Jag hoppas det funkar bättre denna gång.
    Skulle vara riktigt skoj att få stå på scenen igen.
    Vi får pratas vid mera under lucia,hälsa gubben din.

Tack Rickard sånt värmer att läsa.

Mvh Mange.

Skönt att se dig back on track igen..
    Nu hoppas jag det håller hela vägen och all din jävla otur håller sig borta…
    Nu vill vi se en tok rippad o fyllig Magnus på scen med ett stort leende..
    Ses nere på FF…

Go for it M8..

013 wrote:
    Skönt att se dig back on track igen..
    Nu hoppas jag det håller hela vägen och all din jävla otur håller sig borta…
    Nu vill vi se en tok rippad o fyllig Magnus på scen med ett stort leende..
    Ses nere på FF…

Go for it M8..

Tackar känns skönt att vara i gång nu igen.Hur det går är alltid kul att se med tanke på oturen än så länge.Just nu känns det riktigt bra med det mentala.

Kommer köra två pass i dag. Morgon passet blir lite axlar o mage. Kvällen slänger jag in ben o vader.Prio träning just nu är vader, mage och ben.
    Kommer ligga på ca 8 träningspass i veckan och ett par promenader.

Maten kör jag just nu mer på känsla,så länge det funkar. Får se när det är 4 veckor kvar, om jag ska börja köra strikt som bara den med käket. Beror på formen och livet runt omkring med familj och allt.ska pröva att njuta mer denna gång:D
    Nej dags att svepa första tränings drinken.Sen så :bb:
    Hejsan svejsan så länge.

Magnus du behöver inte bli mer strikt än vad du är nu. Sitter med bilderna framför mig och jag kan säga att det ser riktigt bra ut. Det är max 3 veckor med den diet du har nu kvar till tävling. Skulle maila dom till dig nu men hotmail vill inte vara med och leka. Får ta det senare.

Kommer helt klart att följas, du har en mycket snygg och tilltalande fysik.
    Håller tummarna för dig:up:

Det här ska bli kul att följa! Lycka till nu och hoppas du får vara skadefri.

/Johannes

Hejsan. Tack Johannes , BC-man och fredrik.
    Det är kul när det är några som följer dagboken:D.

Fick bilderna Fredrik idag. Och är nöjd med formen trots allt skit som hänt sista tiden.Kommer lägga upp bilderna inom snar framtid. Är tyvärr helt kass på datorer så jag behöver tid på mig.

passet idag var segt. men det var ändå ett nöje,för jag hade inte så fruktansvärt ont:D.Kommer att köra ben tillsammans med en kille som jobbar på Power gym.Riktigt skönt att slippa köra ben själv.

Carpe diem på er vänner

Kul med satsning igen, du har en riktigt bra fysik! Vi kommer nog stå på samma scen i december :) Du vill inte lägga upp nån bild på formen? :)

Lycka till med allting!

LILLD wrote:
    Kul med satsning igen, du har en riktigt bra fysik! Vi kommer nog stå på samma scen i december :) Du vill inte lägga upp nån bild på formen? :)

Lycka till med allting!

Tack. ska bli kul att stå på scenen tillsammans. Har kort men är som sagt kass på datorn, så det kommer upp bilder snart.Hoppas jag:whistle:

Tjena Kemppi!

Kul att hejja på dig på SM! Väldigt tråkigt att du inte kunde tävla då dock!
    Men imponerande att du ”tar nya tag” och kör på nu!
    Ser fram emot att se dig på Lusse!

Mvh/ T

TobiasJohansson wrote:
    Tjena Kemppi!

Kul att hejja på dig på SM! Väldigt tråkigt att du inte kunde tävla då dock!
    Men imponerande att du ”tar nya tag” och kör på nu!
    Ser fram emot att se dig på Lusse!

Mvh/ T

Tjenare Tobbe.
    Tack.Var trevligt att snacka lite.Måste säga att jag är riktigt imponerad av dina framsteg.Hoppas vi ses på lucia.

Mvh Mange

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.