Magnus Kemppi satsar på tävling igen!

Home Forums Dagböcker Magnus Kemppi satsar på tävling igen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 58 total)
  • Author

Så här såg det ut för en herrans massa år sen…..på den tiden du var ung och snygg:p
    [youtube=-JHjYW_8SzA]

Magnus Kemppi wrote:
    :D det behöver du inte vara orolig för, med din vassa form

Jag tror nog att jag ska vara nöjd om jag klarar mig dit,Oavsett formen och vilken klass jag hamnar i .Så ska jag njuta .Tror nog nästan att jag kommer spexa lite på scenen:Kul att se om jag kan bjuda på mig själv.
    kanske slänger in lite gullefjun eller något annat sjukt

Mange

jaja men du vet man e ju lite nojjig 😮
    hehe det tycker jag, en gammal goding i repris :up:
    kämpa på nu,ingen j*vlar mag krångel kruxande utan håll dig frisk och kry

Exhale Freddan wrote:
    Så här såg det ut för en herrans massa år sen…..på den tiden du var ung och snygg:p
    [youtube=-JHjYW_8SzA]

hahah var till och med på den svartvita tiden :D

Tja Henrik.
    Vet hur det är med nojjigheten.Huvudet kan spöka bra i slutet av en diet.
    Får se vad jag får fram som posering;)
    Svart vit är grejer det.var ej nöjd med den formen.tror inte att det kommer bli bättre denna gång med hårdheten.
    Vad får du väga i classic? antar att du ligger på gränsen,du ser större ut nu för tiden:emo-thumb

Fredda man tackar.det var en film jag aldrig sett förut.Men fy bövlingen, talets gåva har man inte hehe.

Ska in och köra ett pass med fredda idag.En stark jävel. Kommer bli bröst och framsida axlar. Ett bonus pass. Har vilodag igentligen.men har ett sånt mat sug:pop: så jag kör ett pass extra.

Ha det

Mange

Magnus Kemppi wrote:
    Tja Henrik.
    Vet hur det är med nojjigheten.Huvudet kan spöka bra i slutet av en diet.
    Får se vad jag får fram som posering;)
    Svart vit är grejer det.var ej nöjd med den formen.tror inte att det kommer bli bättre denna gång med hårdheten.
    Vad får du väga i classic? antar att du ligger på gränsen,du ser större ut nu för tiden:emo-thumb

Fredda man tackar.det var en film jag aldrig sett förut.Men fy bövlingen, talets gåva har man inte hehe.

Ska in och köra ett pass med fredda idag.En stark jävel. Kommer bli bröst och framsida axlar. Ett bonus pass. Har vilodag igentligen.men har ett sånt mat sug:pop: så jag kör ett pass extra.

Ha det

Mange

Hehe, jag filmade på MTGP 2007 men kom inte ihåg vart jag hade lagt det för någon dag sen när jag tänkte jag skulle fixa fram Spångs fria.

Tja!

Kul att du är tillbaka och ska tävla igen.
    Du var mycket inspiration innan jag var uppe på min första tävling.
    Snygg fysik!!

Lycka till!

Mvh

Martin. wrote:
    Tja!

Kul att du är tillbaka och ska tävla igen.
    Du var mycket inspiration innan jag var uppe på min första tävling.
    Snygg fysik!!

Lycka till!

Mvh

Tack Martin.fan vad roligt att höra att lilla jag kan inspiration åt någon:D
    Hur går det själv med träningen.Vad är ditt nästa mål med tävlandet?
    ska du köra af eller cbb framöver?

Mvh Mange

;)Då var det helg igen.
    Blir tränings vila hela helgen.Kommer nog ej köra några morgon promenader.:whistle:säger man nu.
    Har slitit som ett djur på gymet i 2 veckor nu: Plus mycket kardio.och känner mig sliten i kroppen.Har faktisk feber idag. Hoppas bara att det inte är samma som hela kära familjen har haft.Det är som det bara går runt runt med förkylningar och allt.
    Det är medaljens baksida med att ha barnen på dagis.
    Hade en date med frun igår:p.Mor min tog alla 3 knoddarna igår. Tack mamsen du är underbar.det var helt suveränt.Känner att vi 2 behöver den tiden.
    Blev en hel del skit mat igår och chips, godis smörgåsar,glass mm.
    Ser ut som en ballong idag hehe

Var på form och fett mätning på reform Fredriks butik.
    Låg bra till i fett% men håller mycket vatten.Låg kvar på 102kg.Kommer att hammna runt 92-93 ungeför på invägningen sen blir det en rejäl shit load.
    Så Lilla jag kommer att köra bb -100 iställetKommer att känna mig som (Finn 5 fem fel,en ska bort)men det får jag bjuda på.Racet nu är ej för att stå som etta på pallen.Det är bara bonus om jag kommer att få stå på scenen.

späck huggarn Kemppi

Magnus Kemppi wrote:
    Kommer att hammna runt 92-93 ungeför på invägningen sen blir det en rejäl shit load.
    Så Lilla jag kommer att köra bb -100 istället

-100kg är klassen som gäller…vi är 3st ifrån gymmet som ska köra -100 på Decembercupen…om allt blir som man tänker?
    Sedan på FF kör vi olika klasser; -90, -100 o CBB (Eddie, jag o Nico), så är tanken…
    Bara monstret kommer ner till -90kg, så man slipper honom på LP… :D

Jonas Lundberg wrote:
    -100kg är klassen som gäller…vi är 3st ifrån gymmet som ska köra -100 på Decembercupen…om allt blir som man tänker?
    Sedan på FF kör vi olika klasser; -90, -100 o CBB (Eddie, jag o Nico), så är tanken…
    Bara monstret kommer ner till -90kg, så man slipper honom på LP… :D

Ja inte känner man sig större nu hehe.Ska bli kul det här:)Hoppas att det blir många som tävlar.
    Har varit inne och haft koll på dig under resans lopp. Måste säga att det ser bättre och bättre ut.Tycker du gör rätt att dra ner dig lite till i vikt till LP.Du kommer att vara i ditt livs form,om allt går som det ska:up:
    Ska bi roligt att stå på samma line som dig.och alla andra grovsingar.
    Kämpa på nu i slutet. så syns vi på scenen.

MVH Kemppi

Magnus Kemppi wrote:
    Ja inte känner man sig större nu hehe.Ska bli kul det här:)Hoppas att det blir många som tävlar.
    Har varit inne och haft koll på dig under resans lopp. Måste säga att det ser bättre och bättre ut.Tycker du gör rätt att dra ner dig lite till i vikt till LP.Du kommer att vara i ditt livs form,om allt går som det ska
    Ska bi roligt att stå på samma line som dig.och alla andra grovsingar.
    Kämpa på nu i slutet. så syns vi på scenen.

MVH Kemppi

Tack!
    Denna gången ska jag inte tömma musklerna och ha ett skvalpande lager i huden…hoppas jag? :(:)

Man tänker alltid, nu är det sista försöket…går det åt helvete igen är det bara att lägga ner, men nästa år så är man på igen och undrar vad fan man håller på med.

Konstiga varelser dom där kroppsbyggarna!

Folk brukar undra hur det gick och vad man får… (bland dom sista, får?) :D

När detta är till ända har jag gått på diet i 30 veckor…sedan samma frågor o svar…

Fast målsättningen är ju helt klart en annan!

Man får ständigt höra av alla som vet bättre att man är lat osv…men jag tycker att vägen mot målet är höjdpunkten…jag kan själv eller kanske inte…

Ursäkta om jag spånade lite väl mycket, fick ändå inte fram vad jag tänkte…[/b]

Lycka till och kämpa på du med!

Ja det där med laddning är alltid en rolig grej.kan bli kanon men även bli skit av det hela.
    kommer att testa ett nytt sätt för mig till december cupen.Ska bli intressant att se hur det funkar.

Har tagit kort med mobilen. men kan ej lägga dom här.Undrar om någon är snäll och kan göra det åt mig.jag kan skicka från min mobil till eran.Pm mig i så fall om numret.
    Hoppas att någon vill det snälla:o

Mvh Mange

Dagsformen.

Tack:D Freddan.

vikt ca 102.5 på kortet och det är från fredags morgonen.

Nr2.

ser väldigt köttigt och fint ut!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.