Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 816 total)
  • Author
    ReNeGaDe wrote:
    Du vet inte någon sida eller butik man kan få tag i sådana? Sökte på google men det kom bara fram massa tyska sidor :P

budo-fitness säljer Ötomix

Marcus Syvertsen wrote:
    Vila, jag har vart i stan tills nu med flickan och skaffat lite påfyllning på mina utsmyckade handleder. Jävlar, vad nöjd jag är!

;)

MVH

show us then :p

Frizzo wrote:
    Idag vart det bröst och axlar, jag försökte köra på 41 kgs hantlarna som jag gjort så många gånger innan med framgång men denna gången ville dom inte ens upp en enda gång. Jävla diet :evil:. Så jag blev förbannad och bytte till högvolyms träning, därav kommer jag inte alls ihåg hur många reps/set det blev men jävlar vad det tog.

Efter det blev det 1 timmes Cardio träning och nu sitter jag med en tom tallrik som det nyss var ris och kalkon på. Jävla diet.

Aja, over and out nu ska jag svälta vidare.

Oh poor baby booohooo :| Vafan vi alla har dom dagarna vänta tills nästa pass . Se till att marcus är med dig och med hans millitära diciplin lär han se till att du lyfter vikterna up utan problem :p

Du är i bättre form än mig så tyst nu homie.

Bröstpass idag;

Hantelpress;
    16kg, 20 reps
    22kg, 8 reps
    22kg, 8 reps
    22kg, 8 reps
    22kg, 8 reps
    22kg, 8 reps
    22kg, 8 reps
    22kg, 8 reps
    22kg, 8 reps

Hantelflyes;
    13kg, 15 reps
    13kg, 15 reps

CC, ovanifrån;
    20kg, 10 reps
    10kg, 25 reps

Stående tålyft i vadmaskin;
    40kg, 16 reps
    50kg, 14 reps
    50kg, 12 reps
    30kg, superset.

Dips;
    12 reps
    12 reps

Kommentar; Hyfsat bra pass.. Kul med hantelpressarna. Vaderna känns att de börjar få mer kräm i sig nu redan, sen lågvolymträningen á la Marals76 började för 4 pass sedan. Ska köra på detta koncept i tre månader och redovisa resultatet.

Och som utlovat, en sidechest, en av de grövre tider min kropp har skådat;

MVH

Frizzo wrote:
    Grymt kompis! snart är du större än mig, jag som deffar och du som bygger. :)

Aa.. Och sen när du börjar äta igen så går du upp 10kg på två veckor, som förra gången. Och då börjar jag grina i vanlig ordning.

:D

MVH

Filmen var soft :) och grym sidechest marcus :)

Frizzo wrote:
    Men jag fattar mig inte på din metabolism, kan du inte bara typ operera bort din sköldkörtel så du kan växa lite? :D

+1 och jag vill inte höra något snack om oxfile mer bernais:nono:

Överlevt dagen på vita frukostfrallor med smör och ost, skräpmat, godis och pannkakor. Livet utan deffing är helt ok…

MVH

:D

Frizzo wrote:
    Ouuuuuh vad jag ska lyfta tyngre än dig i vadpressarna forever för det där :D

No freakin MVH där inte

:buttrock:

It’s cute how people cock up with their own kind… Even fat people do it, obviously.

;) I love you chubbies!

MVH

Schysst sidechest Marcus.

Tack allihopa!!! 😮

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    It’s cute how people cock up with their own kind… Even fat people do it, obviously.

;) I love you chubbies!

MVH

En dag kommer även du att bli en av oss, käre Marcus.8)

Den där skenande metabolismen kan ju inte vara för evigt; förr eller senare får du känna på hur det känns när arslet börjar skvalpa bara man går förbi McDonalds.

En vild gissning är att det sker någon gång efter trettio. Jag utgår naturligtvis ifrån mina egna erfarenheter här.

Skämt åsido, riktigt bra form på bilden.

Jag är riktigt jävla avis på din hårdhet faktiskt.

Haha, tack Jon, och jag vet tyvärr att du har rätt vilket definitivt inte är helt underbart. Men, man får ju smida järnet medens det är varmt!

Just nu har jag ju fortfarande täckning för att retas lite, så jag kör hårt haha! :D

Formen är hyfsad… Har så lite muskler ännu bara, så det ser mest undernärt ut. Men jag försöker, och det känns bra just nu!

MVH

Quote:
    Haha, tack Jon, och jag vet tyvärr att du har rätt vilket definitivt inte är helt underbart. Men, man får ju smida järnet medens det är varmt!

Absolut. Bygg så mycket du kan medans den hormonella miljön i kroppen tillåter ökningar utan nämnvärd viktuppgång i form av fett.

Quote:
    Just nu har jag ju fortfarande täckning för att retas lite, så jag kör hårt haha!

Ha ha, det gör du helt rätt i! Före 25 års ålder så kunde jag äta vafan jag ville utan att rutorna försvann och det var alltid lika roligt att jävlas med de salladsätande fläskisarna i min omgivning.

Quote:
    Formen är hyfsad… Har så lite muskler ännu bara, så det ser mest undernärt ut. Men jag försöker, och det känns bra just nu!

Jag anser inte att du har vare sig lite muskler eller ser undernärd ut.
    Visst, du är ingen Marcus Ruhl, men nog har du en del massa.
    Ser riktigt bra ut och jag förstår verkligen att det känns bra just nu.

Keep up the good work.:up:

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.