Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 816 total)
  • Author
    Frizzo wrote:
    Är Willys energidricka så öl no no :nono:

Mvh

fasen också!

Marcus Syvertsen wrote:
    De tillhör inte honom, utan hans rumskompis.

Ben idag, tänkte köra armar först men sen märkte jag att fy fan, vad folk det var på gymmet, och eftersom att det är ett SATS-gym så är alltid bengrejerna lediga, oavsett hur mycket det kryllar av människor.

Haha bara disco ”fjollor” som tränar där ?? :)

Oggelit0 wrote:
    Haha bara disco ”fjollor” som tränar där ?? :)

Njää… Det finns mycket seriöst folk också, men i regel så brukar det som används mest frekvent vara på andra sidan gymmet.

Ena sidan består utav hantlar, kablar, latsdragmaskiner, roddmaskiner, pushdownracks och dylikt.

Andra sidan består utav marklyftpodium, bänkpressar, inclinepress, powerrack, hacklift och annat, lite annorlunda grejer. Mer basövningsgrejer eller vad man ska säga, och den sidan brukar vara betydligt mindre överbefolkad.

MVH

Frizzo wrote:
    Och lite morgonposering som såg ut såhär!

[http://pix.nofrag.com/b/6/5/107b96ace82e8fb23933568845b6c.html [img=http://pix.nofrag.com/b/6/5/107b96ace82e8fb23933568845b6ct.jpg]]

(Tryck på bilden så förstoras den.)

får inte bilden att funka, blev lite nyfiken då flera kommenterade den =)

Marcus Syvertsen wrote:
    Njää… Det finns mycket seriöst folk också, men i regel så brukar det som används mest frekvent vara på andra sidan gymmet.

Ena sidan består utav hantlar, kablar, latsdragmaskiner, roddmaskiner, pushdownracks och dylikt.

Andra sidan består utav marklyftpodium, bänkpressar, inclinepress, powerrack, hacklift och annat, lite annorlunda grejer. Mer basövningsgrejer eller vad man ska säga, och den sidan brukar vara betydligt mindre överbefolkad.

MVH

Okej . :)

ChrisDEFC wrote:
    får inte bilden att funka, blev lite nyfiken då flera kommenterade den =)

[http://pix.nofrag.com/b/6/5/107b96ace82e8fb23933568845b6c.html [img=http://pix.nofrag.com/b/6/5/107b96ace82e8fb23933568845b6ctt.jpg]]

MVH

Ingen träning idag ?

Kikar in med jämna mellanrum, underhållande journal! :up:

Oggelit0 wrote:
    Ingen träning idag ?

Jodå, jag skulle köra armar egentligen men jag gjorde min symmetri en tjänst istället och körde bröst och vader.

Hantelpress;
    22kg, 16 reps
    24kg, 12 reps
    28kg, 12 reps

Bänkpress;
    40kg, 20 reps
    40kg, 20 reps
    40kg, 20 reps

Cablecross;
    15kg, 20 reps
    15kg, runt 15 reps

Cablecross underifrån;
    10kg, 20-25 reps

Sittande vadresningar i äckelmaskin;
    20kg, 20 reps
    40kg, 12-14 reps
    30kg, 16-18 reps
    30kg, 12-14 reps

Stående vadresningar i smith;
    50kg, 20 reps
    50kg, 20 reps
    50kg, 12-14 reps
    50kg, 12-14 reps

MVH

PS. Bilder på benen kommer upp imorgon, jag orkar inte fiffla in den nu, för nu ska jag och tjejen kolla på Lejonkungen. Inte bendag och inget pump, men jag tog ett kort iallafall.

Avslutade nyss dagen med 8 ägg och 3dl snabbmakaroner haha, riktigt djup måltid.

:pop:

okej nice :) varför kör du så många reps som 20stycken på nästan allt ?

ReNeGaDe wrote:
    Han bygger jöh möskler och inte störka pöjk! ;P

Good shit, good shit Mark!

Tack Renegade, kul att du gillar det!

Oggelit0, jag kör högvolymträning för att jag trivs bättre med det för tillfället och inte har något egentligt intresse utav att bli starkare. Styrkan är inget jag prioriterar eller jobbar på, som Renegade säger, det är byggning jag sysslar med.

Här är mina fattiga hjul, som jag lovade;

MVH

Ja men tyckte bara att det var lite väl högt :) Vad ligger kroppsvikten på just nu då ?

Frizzo wrote:
    Grymt kompis, nästan den första bilden utan pump som ser bra ut! Går åt rätt håll :) Hur går det med vadträningen nu? Du är inte inne på msn så jag frågar här ist.

lööööv

Min dator strular sönder, Jennifers MSN är inloggad men jag lyckas trots åtskilliga försök inte skriva ifrån den.

Tack, bilden var ok. Fattas mycket, och jag kör på… Men det går långsamt. Vadträningen går framåt, blivit betydligt mycket starkare vilket borde vara ett tecken på att massan är på ingång, hoppas på att dessa tre månader ska ge resultat.

Ogge;
    Ja, jag är mycket otränad som du ser och svarar därför bättre på ett högt antal repetitioner, det är i regel inte förens långt in i träningskarriären som folk kan bygga maximalt på fyror och sexor.

Teorin är ifrågasatt, och givetvis är även i detta fallet variation nyckeln till framgång, men jag tror på den, och rättar mig efter den.

It just makes sense to me!

MVH

Bra då vet jag :up:

Grym journal:) Gött med bilder och fina pass. Fin journal med staaarka killar i.

Marcus. måste bara säga att jag är jävligt imponerad av dig!

MVH
    Tomas

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.