Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 816 total)
  • Author

Frizzo fan va kul att du gått ner !!! jag blir skit glad och motiverad själv.

Tompeii wrote:
    Grym journal:) Gött med bilder och fina pass. Fin journal med staaarka killar i.

Marcus. måste bara säga att jag är jävligt imponerad av dig!

MVH
    Tomas

Kul att du gillar den, den tonar på i vanligt tempo och mycket kommer upp för beskådning.

Vi ska fira fredagen ikväll, ryggpass med bastumys och eventuell banan efteråt. (VM i misstolkningar undanbedes)

Tack ska du ha, sånt där riktigt roligt att läsa!

MVH

Hellu kexpojkarna! bra pass ser jag och grattis till pb:t i vadpressen frizzo :). har varit bortrest en vecka körde första passet igår, ska dunka resten av veckan nu. ha en trevlig helg grabbar. mvh cesse

Steppen1983 wrote:
    Hellu kexpojkarna! bra pass ser jag och grattis till pb:t i vadpressen frizzo :). har varit bortrest en vecka körde första passet igår, ska dunka resten av veckan nu. ha en trevlig helg grabbar. mvh cesse

Kör på hårt nu direkt då, efter en veckas vila är du starkare än aldrig förr!

Trevlig helg du också!

MVH

Ingen träning idag ?

Oggelit0 wrote:
    Ingen träning idag ?

Jo, ryggpass idag.

Chins;
    5 reps
    5 reps + 10kg
    5 reps + 10kg
    5 reps + 10kg
    5 reps + 10kg
    5 reps
    5 reps

”Don-lyft”, skivstångsrodd ifrån marken framåtlutad ungefär;
    40kg, 12-15 reps
    40kg, 10-12 reps
    40kg, 10-12 reps
    40kg, 10-12 reps

Hantelrodd;
    Tog nån hantel… typ 26-28kg, 12 reps, höger
    12 reps, vänster
    12 reps, höger
    12 reps, vänster

Rodd;
    30kg, 20 reps

Rodd igen, fast med Frizzo;
    30kg, 20 reps
    30kg, 20 reps
    30kg, 20 reps

Marklyft;
    60kg, 30 reps

…följde även med Frizzo och gjorde honom sällskap på hans cardioträning, vilket bestod utav 20 minuter cykel, 10 minuter rymdgång (Crosstrainer) och 10 minuter på bandet.

Sammanlagt var vi på gymmet ungefär 3,5 timme, och det var en riktigt bra fredagkväll.

MVH

Bifogar en riktig skitbild också, inte alls nöjd med den, men något måste jag lägga upp. Står snett som en skjuten anka så hela ena sidan ser större ut än den andra, får inte ut latsen ett piss och bläää…

…jag behöver mat.

MVH

Marcus, du som är fotointresserad och vad det verkar förfogar över ett outsinligt lager fysikbilder på dig själv – kan du inte lägga ut en bild i avslappnat tillstånd?
    Du vet, en helt vanlig bild framifrån där man ser ut som ser ut 99% av tiden.

Missförstå mig rätt; jag dissar inte posebilderna på något sätt, men det kan vara lite svårt att bedöma någons fysik när allt är flexat och tillrättalagt hela tiden.

Så, hur ser det ut när du bara står rakt upp och ner hemma, utan tanke på någon kamera eller vad någon på det här egendomliga forumet ska säga?

(Detta är något jag efterlyser hos de allra flesta på det här forumet, det blir lite väl många krabbor och latsspread efter ett tag. Alltså, det är inget speciellt med just dina posebilder utan detta är mer en generell hållning vad gäller fysikbilder.)

Mvh

Jon.

Missförstår dig inte på något sätt Jon, jag gör såhär nu att jag drar av mig tröjan och tar ett kort, helt enkelt.

Jaha, då såg otränade lilla jag ut såhär;

MVH

Och här är min rygg avslappnad, i min polares inte allt för attraktiva badbyxor, för någon dag sedan.

MVH

Aha, så det är du ser ut?
    Det var som fan.:D

All kidding aside: Det ser riktigt bra ut, mannen.
    Speciellt armar/axlar är något att avundas.
    Man kan bara föreställa sig var du kommer att vara om fem-tio år.

Good work! :wazzup:

Tycker du ska höja din marklyftsvikt och inte köra 30 reps. Då ska du se att du får lite mer massa på din rygg så småningom.

Mer snack än muskler här.
    Låter seriösare än Coleman men var är musklerna?

loki04 wrote:
    Mer snack än muskler här.
    Låter seriösare än Coleman men var är musklerna?

Även dessa som inte är 115 år gamla, roidar och lyfte vikter före Guiance fick sitt första brösthår har väl möjligheten att vara seriöst inställda till vad de håller på med?

Eller, måste samtliga under den nivå du anser rimlig, lalla runt och lyssna på folkmyter?

Musklerna däremot har jag ingen bra ursäkt för. 😮

MVH

Tycker det ser bra ut :)

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.