- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 september, 2007 at 10:24 #805017Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Tycker det ser bra ut
Kul!
MVH
1 september, 2007 at 22:55 #805018Anonym anvandareMemberojoj ser mkt bra ut gillar trapzen.
2 september, 2007 at 12:23 #805019Anonym anvandareMemberBra tryck Frizzo, ser bra ut, kul med alla bilder som ni grabbar slänger upp. Och Marcus jag har dunkat på alla dagar sedan jag kom hem, ska iväg o köra the gunz idag med samt mage, göööött som fan, BLI GROV or die trying . Ha det gott grabbar, keep on pumping the weights.
MVH Cesse
2 september, 2007 at 14:15 #805020Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Missförstår dig inte på något sätt Jon, jag gör såhär nu att jag drar av mig tröjan och tar ett kort, helt enkelt.Jaha, då såg otränade lilla jag ut såhär;
MVH
Jävligt snyggt!
MVH
2 september, 2007 at 15:55 #805021Anonym anvandareMemberTompeii wrote:Jävligt snyggt!MVH
Tackar jag glatt för! :up:
MVH
2 september, 2007 at 15:56 #805022Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Och här är min rygg avslappnad, i min polares inte allt för attraktiva badbyxor, för någon dag sedan.MVH
Grym tjocklek och vidd på övre rygg! Det saknas bara lite good ol’ deadlift! :emo-thumb
2 september, 2007 at 17:14 #805023Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Grym tjocklek och vidd på övre rygg! Det saknas bara lite good ol’ deadlift! :emo-thumbJag vet, och jag skäms haha. Ska ta upp marklyftet ordentligt igen, funderar på att göra det i kombination med nästa tunga period som börjar när jag känner för det…
Men, det kommer! Tunga marklyft blir jag lite sliten i kroppen av, men det är väl tekniken som bör ses över som i alla andra fall!
MVH
2 september, 2007 at 17:27 #805024Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Jag vet, och jag skäms haha. Ska ta upp marklyftet ordentligt igen, funderar på att göra det i kombination med nästa tunga period som börjar när jag känner för det…Men, det kommer! Tunga marklyft blir jag lite sliten i kroppen av, men det är väl tekniken som bör ses över som i alla andra fall!
MVH
bara discokillar som gnäller på basövningar marcus och inte är du någon discokille vad jag kan se, so START DOING DEADLIFTS AGAIN DICEL, SHOOW THEM :emo-thumb
MVH cesse
2 september, 2007 at 17:45 #805025Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:bara discokillar som gnäller på basövningar marcus och inte är du någon discokille vad jag kan se, so START DOING DEADLIFTS AGAIN DICEL, SHOOW THEM :emo-thumbMVH cesse
Ay ay, kapten!
MVH
2 september, 2007 at 18:37 #805026Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Ay ay, kapten!MVH
:emo-thumb
3 september, 2007 at 22:19 #805027Anonym anvandareMemberIngen träning idag ?
4 september, 2007 at 08:36 #805028Anonym anvandareMemberHello
Ska ni träna ngt idag? själv kör jag nog vid halvfem .
Bröst och rygg förmin del. Vad kör ni idag?kram
Vanni4 september, 2007 at 11:47 #805029Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:HelloSka ni träna ngt idag? själv kör jag nog vid halvfem .
Bröst och rygg förmin del. Vad kör ni idag?kram
VanniJag ska träna ben ikväll istället för igår pga. fördröjningen som blev av hos frisören. (Ja, jag har klippt av mitt kära hår.)
Jag mår skitdåligt, för min medicin snedtände totalt inatt och trots vila på morgonen är jag fortfarande lite skakig, hör ekon osv. Förhoppningsvis lägger sig detta till passet ikväll, annars blir det ett jobbigt besök.
MVH
4 september, 2007 at 12:31 #805030Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Jag ska träna ben ikväll istället för igår pga. fördröjningen som blev av hos frisören. (Ja, jag har klippt av mitt kära hår.)Jag mår skitdåligt, för min medicin snedtände totalt inatt och trots vila på morgonen är jag fortfarande lite skakig, hör ekon osv. Förhoppningsvis lägger sig detta till passet ikväll, annars blir det ett jobbigt besök.
MVH
Läskit att höra. Hur fan kan det bli så? Håller alla mina tummar på att det går över till benpasset ikväll! Jag måste säga att jag tyckte det var på tiden att du klippte dig;) Lägg upp en bild på nya looken..
Mvh
4 september, 2007 at 12:43 #805031Anonym anvandareMemberTompeii wrote:Läskit att höra. Hur fan kan det bli så? Håller alla mina tummar på att det går över till benpasset ikväll! Jag måste säga att jag tyckte det var på tiden att du klippte dig;) Lägg upp en bild på nya looken..Mvh
Roaccutan, som jag äter, är ett rätt starkt preparat emot akne, vars bieffekter är många och framförallt rätt förödiska av sig ifall man har otur.
Det som hände inatt vill jag inte gå in närmare inpå, men det handlade om en fruktansvärd mardröm som jag av någon orsak inte kunde vakna ifrån. När jag till slut vaknade någon gång mitt i natten var jag panikslagen, yr i huvudet och låg och kramade livet ur min lilla stackars flickvän som får dras med allt det här.
Det gick inte över, men till slut lyckades jag somna. Denna typen av panik är tydligen förekommande hos patienter, men inte särskilt vanlig. Återkommande mardrömmar har dokumenterats i sällsynta fall, och jag har erfarat det två gånger. Det skiljer sig ifrån en vanlig mardröm på ett obehagligt sätt.
Läskigt värre iaf. Vad beträffar nya ”looken” så är det som förut, fast en decimeter kortare hår.
MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.