- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 september, 2007 at 12:47 #805032Anonym anvandareMember
Stay mentaly strong brother… :friends:
4 september, 2007 at 14:15 #805033Anonym anvandareMemberfan läskigt med det där med medicinen . hoppas det blir bättre tills passet senare .
4 september, 2007 at 14:17 #805034Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:fan läskigt med det där med medicinen . hoppas det blir bättre tills passet senare .Ja, jag med. Det kommer nog göra mig gott med lite järn, så jag får lägga tankarna på något annat.
MVH
4 september, 2007 at 14:20 #805035Anonym anvandareMemberjag tycker att om du mår likadan inna passet ska du vila .
Listen to a motha
4 september, 2007 at 14:23 #805036Anonym anvandareMemberLite järn botar nästan allt
4 september, 2007 at 15:45 #805037Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Roaccutan, som jag äter, är ett rätt starkt preparat emot akne, vars bieffekter är många och framförallt rätt förödiska av sig ifall man har otur.Det som hände inatt vill jag inte gå in närmare inpå, men det handlade om en fruktansvärd mardröm som jag av någon orsak inte kunde vakna ifrån. När jag till slut vaknade någon gång mitt i natten var jag panikslagen, yr i huvudet och låg och kramade livet ur min lilla stackars flickvän som får dras med allt det här.
Det gick inte över, men till slut lyckades jag somna. Denna typen av panik är tydligen förekommande hos patienter, men inte särskilt vanlig. Återkommande mardrömmar har dokumenterats i sällsynta fall, och jag har erfarat det två gånger. Det skiljer sig ifrån en vanlig mardröm på ett obehagligt sätt.
Läskigt värre iaf. Vad beträffar nya ”looken” så är det som förut, fast en decimeter kortare hår.
MVH
Fyfan, lät inte alls kul. Men man ser ju på bilderna hur mycket bättre det blir, så det kan ju inte vara så mycket kvar på ”kuren”, eller ska man ta det när de fösvunnit också för att hindra dem från att komma tillbaka?
Najs med ny frilla, dra upp en bild endå
MVH
4 september, 2007 at 19:42 #805038Anonym anvandareMemberMår fortfarande skit, skakig som en liten kattunge och på gränsen till gråtfärdig konstant… Gick till gymmet idag efter jobbet för att testa lyckan på järnet.
Benpass blev det, lugnt och skönt. Knäböjen avbröts av en rolig karaktär på gymmet som envisades om att skrika som en födande kvinna varje repetition utav tre fyra 20-reppare i sittande vadresningen.
Men, såhär blev det!
Knäböj;
40kg, 20 reps
60kg, 12 reps
60kg, 16 reps
60kg, 12 reps
60kg, 12 repsLiggande benpressmaskin;
40kg, 30-35 reps
70kg, 12 reps
60kg, runt 20 repsRomanians, inte helt superstrikt, studsade lite lite i golvet;
60kg, 12 reps
60kg, 12 reps
60kg, 12 reps
60kg, 12 reps
60kg, 12 repsBenpressmaskin, ett ben;
30kg, 30 reps per ben
80kg, 12-15 reps per ben
80kg, 12-15 reps per benSittande vadresningar, fast betydligt mindre högljudda sådana ;
20kg, 20 reps
30kg, 12 reps
50kg, 10 reps
40kg, 10 repsKommentar; Jag höll på kräkas igenom hela passet, det har varit en väldigt tung dag och jag mår jättedåligt. Det var skönt att komma till gymmet, och jag antar att jag mår lite bättre… Men nu blir det en jättelugn kväll.
Vill passa på att tacka Marals76 här på forumet också mycket stort för hans geniala tips angående vadträning, redan på några veckor så har det gett synliga resultat och jag är dubbelt så stark i vaderna nu som jag var innan. Det ska bli intressant att se vart detta leder mig, så tack Marcus!!!
MVH
4 september, 2007 at 21:13 #805039Anonym anvandareMemberhärligt att du kunde köra ett pass iallfall
5 september, 2007 at 10:02 #805040Anonym anvandareMembertråkigt att du mår så dåligt Marcus
i’m seding you a hug
[img=http://www.superlaugh.com/1/getwellangel.jpg]5 september, 2007 at 14:51 #805041Anonym anvandareMemberMarcus – har också käkat Roaccutan förr. Ruggiga biverkningar, såg ut som en Komodovaran i nyllet som ömsade skinn flera gånger om dagen… Lyckligtvis dock inga mardrömmar för egen del.
Hoppas det går över och du slipper fler sådanan episoder!5 september, 2007 at 15:13 #805042Anonym anvandareMemberUndefined wrote:Marcus – har också käkat Roaccutan förr. Ruggiga biverkningar, såg ut som en Komodovaran i nyllet som ömsade skinn flera gånger om dagen… Lyckligtvis dock inga mardrömmar för egen del.
Hoppas det går över och du slipper fler sådanan episoder!Skönt med någon som är införstådd i hur hårt det preparatet suger. Jag har haft riktig otur också, och har tyvärr erfarat typ alla biverkningar hittils förutom tandlossning och hårförlust haha.
Skönt att skiten är över iaf, rekommenderar aldrig någon någonsin att använda preparatet ifall de inte är jävligt säkra på sin sak… Det är värt det, för aknen suger hårdare, men det är inge kul.
Hoppas ditt problem är över.
MVH
5 september, 2007 at 21:35 #805043Anonym anvandareMemberInget pass idag ?
5 september, 2007 at 23:11 #805044Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Inget pass idag ?Nej.
Imorgon ska vi träna rygg på inbjudan av Vanessa Frykman, på ett omtalat gym i Bandhagen som jag för tillfället inte minns namnet på.
På fredag är jag upptagen med annat hela dagen och har inte för avsikt att träna, lördagen däremot, eller söndagen riskerar ett bröstpass.
På lördag ska vi äta massvis med mat på min veranda, har vi bestämt.
MVH
5 september, 2007 at 23:28 #805045Anonym anvandareMemberhar börjat läsa lite i eran journal och den verkar najz :emo-thumb men jag läste även att ni körde vid sats odenplan, brukar själv köra där ibland om inte den vid tulegatan..konstigt nog har jag aldrig stött på er 2
5 september, 2007 at 23:35 #805046Anonym anvandareMemberN4S wrote:har börjat läsa lite i eran journal och den verkar najz :emo-thumb men jag läste även att ni körde vid sats odenplan, brukar själv köra där ibland om inte den vid tulegatan..konstigt nog har jag aldrig stött på er 2”Brukar” är en överdrift, jag har sammanlagt tränat på Odenplan ett antal gånger du kan räkna på fingrarna. Vill du lira ett pass nån gång kan jag pallra mig dit, men i regel håller vi till på Södermalm.
Kul att du gillar journalen!
MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.