Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 816 total)
  • Author
    Frizzo wrote:
    Idag blir det ARMAR och Marcus bangande ur för han är jätte gay som vanligt.

Om någon är intresserad utav att göra mig sällskap så är jag på Kocksgatan på södermalm (SATS).. runt 3 tiden… Kom gärna och gör mig sällskap :) I wont bite ya’

Kännetecken: Vit billabong keps och grått linne.. möjligen blå skor :D

Varför kör inte du på sats farsta det är så mkt närmare för din del. Helt ok för ett armpass och cardio ju .

Vanessa Frykman wrote:
    Varför kör inte du på sats farsta det är så mkt närmare för din del. Helt ok för ett armpass och cardio ju .

Farsta ska tydligen vara ett trevligt gym, hört många prata om det. Har du varit där, Vanessa?

:)

MVH

Marcus bangande ur för han är jätte gay som vanligt.

haha : )

Och härmed förklarar jag somligas ätardag avklarad, trots att detta är vardagsrutin för mig så var det fest för Frizzo! Vår vän sitter även i bakgrunden och stoltserar med lite smygreklam.

Här mina vänner, är en bild på hur det fan i mig SKA se ut varje lördagkväll. Så att, dra åt helvete tonfisk säger jag, och stärker min ädla åsikt med detta;

[img=http://pix.nofrag.com/6/e/a/bec1ac52ba755bc00aca30c7a8174.jpg]Nästan ett kilo ryggbiff för journalens havare att dela på, jag sköljde ner mitt med hela förpackningen bearnaise, ris, läsk, en donut och en hel del lösgodis efteråt.…och vi är i bättre form än er. :D

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Och härmed förklarar jag somligas ätardag avklarad, trots att detta är vardagsrutin för mig så var det fest för Frizzo! Vår vän sitter även i bakgrunden och stoltserar med lite smygreklam.

Här mina vänner, är en bild på hur det fan i mig SKA se ut varje lördagkväll. Så att, dra åt helvete tonfisk säger jag, och stärker min ädla åsikt med detta;

[img=http://pix.nofrag.com/6/e/a/bec1ac52ba755bc00aca30c7a8174.jpg]Nästan ett kilo ryggbiff för journalens havare att dela på, jag sköljde ner mitt med hela förpackningen bearnaise, ris, läsk, en donut och en hel del lösgodis efteråt.…och vi är i bättre form än er. :D

MVH

Krydda biffen nästa gång så skall du se att den blir ännu godare. Den ser ju helt grå ut, med en kryddstark marinad och en hel del svartpeppar så blir det perfekt.:P

Mantus wrote:
    Krydda biffen nästa gång så skall du se att den blir ännu godare. Den ser ju helt grå ut, med en kryddstark marinad och en hel del svartpeppar så blir det perfekt.:P

Hädare.

Vi kör marinering á la Frizzo, han improviserade ihop en trolldryck på mitt landställe i brist på annat. Således lärde vi oss att förstärka köttsmaken och inte tillsätta massa annat jävla thai.

Matlagningsgrädde, salt och peppar. Nothing else, så steker du köttbiten tills färgen blir gråaktig, flippar den, och steker igen tills det blöder igenom. Då är den färdig, och det rinner blod på tallriken när du skär första snittet.

:P

MVH

Mantus wrote:

Håller med, det där såg verkligen inte gott ut :D

Marcus Syvertsen wrote:
    Hädare.

Vi kör marinering á la Frizzo, han improviserade ihop en trolldryck på mitt landställe i brist på annat. Således lärde vi oss att förstärka köttsmaken och inte tillsätta massa annat jävla thai.

Matlagningsgrädde, salt och peppar. Nothing else, så steker du köttbiten tills färgen blir gråaktig, flippar den, och steker igen tills det blöder igenom. Då är den färdig, och det rinner blod på tallriken när du skär första snittet.

:P

MVH

Blörk, det är du som hädar. En grillbit skall självklart vara så kraftigt kryddad så ögonen rinner. Därför serverar man självklart köttbiten tillsammans med hemgjord tzatziki fullproppad med vitlök.Mm vitlök, håller baciller, doktorn och alla andra borta från en.

Frizzo wrote:
    Spelar INGEN roll vad ni säger, maten var GOD :D

”Maten var god” är fan ren tautologi. Mat är per definition god – det är ju mat:P

/Hungrig Andreas

Mantus wrote:
    Blörk, det är du som hädar. En grillbit skall självklart vara så kraftigt kryddad så ögonen rinner. Därför serverar man självklart köttbiten tillsammans med hemgjord tzatziki fullproppad med vitlök.Mm vitlök, håller baciller, doktorn och alla andra borta från en.

Resonerar som en sann grottmann! Ska du inte ha lite specialtillagad fransk skit-sås ifrån 600-talet att skölja ner ditt rysktillverkade rosévin med också?

JÄVLA JURISTMIDDAGAR! :D

MVH

Andreas Guiance wrote:
    ”Maten var god” är fan ren tautologi. Mat är per definition god – det är ju mat:P

/Hungrig Andreas

Finns sex stolar vid bordet, du borde med ditt damsällskap kunna fylla ut två utav dem vid nästkommande middag. Eller, så kommer du själv, och dina alkoholiserade djävulsdåd stannar kvar inom sällskapet.

:D

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Finns sex stolar vid bordet, du borde med ditt damsällskap kunna fylla ut två utav dem vid nästkommande middag. Eller, så kommer du själv, och dina alkoholiserade djävulsdåd stannar kvar inom sällskapet.

MVH

Haha jag har inget damsällskap att ta med mig tyvärr, men jag kan äta för två så det är ingen fara;)

Vi bör styra upp träning snart, även om jag är i mitt livs klenaste form. Kör ni på Sickla nu eller var håller ni hus?

Frizzo wrote:
    Herre gud, Du är mod men lite avslappnat kan du väl skriva?! :D

Aldrig! Min titel kräver att jag försöker låtsas vara smart:nod

Andreas Guiance wrote:
    Haha jag har inget damsällskap att ta med mig tyvärr, men jag kan äta för två så det är ingen fara;)

Vi bör styra upp träning snart, även om jag är i mitt livs klenaste form. Kör ni på Sickla nu eller var håller ni hus?

Nej, vi praktiserar skallen av oss, iaf jag, Frizzo har haft tur med sin plats och behöver inte jobba lika mycket. Vi tränar separat i veckodagarna, och håller mest hus på Södermalm, alternativt Stureplan vissa pass för mig för att det är närmare jobbet.

Men å andra sidan, en eftermiddag/kväll går väl att diskutera. Vad beträffar damsällskap så syftade jag på att säkerligen fröken Gullberg kan assistera din tragiska ensamhet emot rimlig muta. (That came out wrong!)

MVH

Marcus Syvertsen wrote:

MVH

What happens in the kitchen stays in the kitchen?

Mina empiriska studier visar med smärtsam tydlighet att så oftast inte är fallet. Bilder brukar alltid börja cirkulera på nätet ungefär samtidigt som man börjar nyktra till och minnas alla dumheter man gjorde dagen innan.:D

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.