- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2007 at 00:15 #805092Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Resonerar som en sann grottmann! Ska du inte ha lite specialtillagad fransk skit-sås ifrån 600-talet att skölja ner ditt rysktillverkade rosévin med också?
JÄVLA JURISTMIDDAGAR!
MVH
Pahh, juristmiddagar suger, finns knappt någon krydda alls i maten(du skulle gilla det). Nej, hemlagad mat gjord av mig och min kryddälskande flickvän skall det vara. Vi brukar alltid ha hand om köttet och såserna när vi har grillfest. Fan vad hungrig jag blev.
10 september, 2007 at 00:15 #805093Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Vi håller hus lite här och var, men mest på kocksgatan.. Däremot så hade jag faktiskt planer på att träna på Sickla imorgon då jag ska förbi skolan en sväng och spana in alla nya ettor lite med en kompis!Träna?
Haha 91or ftw? You go girl;)
Vilken tid tänkte du köra?
10 september, 2007 at 00:16 #805094Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Aldrig! Min titel kräver att jag försöker låtsas vara smart:nodLite måste man ju få stila trots att man gått handels eller hur var det nu?
10 september, 2007 at 00:17 #805095Anonym anvandareMemberMantus wrote:What happens in the kitchen stays in the kitchen?Mina empiriska studier visar med smärtsam tydlighet att så oftast inte är fallet. Bilder brukar alltid börja cirkulera på nätet ungefär samtidigt som man börjar nyktra till och minnas alla dumheter man gjorde dagen innan.
Rolig formulering haha, jag är vid det här laget fullkomligt övertygad om att även du, käre akademiker, skulle te dig fruktansvärt bra på en middag.
Vore kanske en idé att skramla ihop ett BODY-gäng och invadera något stackars bufféhak alternativt rensa min uppfart för Mäster Mantus Merca och Guiances… Cykel.
MVH
10 september, 2007 at 00:18 #805096Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Vad beträffar damsällskap så syftade jag på att säkerligen fröken Gullberg kan assistera din tragiska ensamhet emot rimlig muta. (That came out wrong!)Haha iofs finns det mat är hon sällan svårövertalad. Men det är ju så fint att slippa henne annars så man själv får känna sig grov;)
10 september, 2007 at 00:20 #805097Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Ja.. 91or är..Siktar på runt 3 tiden.. Men då jobbar du fortfarande va?
Jobba? Moi? Över min döda kropp!
Nej men mitt schema är hmm låt oss säga flexibelt:D
Det bör funka för mig iaf; fast jag vågar inte lova till 100%. Langa på ditt mobilnummer så sms:ar jag imorgon på förmiddagen och säger om jag kan. Eller pm:a det om du är rädd för att Mantus ska börja ringa och flåsa i luren annars (it’s been known to happen!).
Vad ska du köra btw? Jag ska nog köra rygg tror jag…
10 september, 2007 at 00:23 #805098Anonym anvandareMemberJag måste hinna med att informera min chef om sjukfrånvaro imorgon, så var vänliga specificera tidpunkten då träningen ska ske.
:emo-thumb
MVH
10 september, 2007 at 00:23 #805099Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Vore kanske en idé att skramla ihop ett BODY-gäng och invadera något stackars bufféhak alternativt rensa min uppfart för Mäster Mantus Merca och Guiances… Cykel.MVH
Men min deff då?
Nejdå…får ni dit Mantus är jag där direkt;)
10 september, 2007 at 00:24 #805100Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jobba? Moi? Över min döda kropp!Nej men mitt schema är hmm låt oss säga flexibelt:D
Det bör funka för mig iaf; fast jag vågar inte lova till 100%. Langa på ditt mobilnummer så sms:ar jag imorgon på förmiddagen och säger om jag kan. Eller pm:a det om du är rädd för att Mantus ska börja ringa och flåsa i luren annars (it’s been known to happen!).
Vad ska du köra btw? Jag ska nog köra rygg tror jag…
Naww, jag trodde du gillade det.
Måste slagit fel nummer, namnen Andreas och Clara liknar varandra så mycket.:o10 september, 2007 at 00:25 #805101Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Men min deff då?Nejdå…får ni dit Mantus är jag där direkt;)
It’s a deal.
MANTUS, JAG LOVAR ATT ALDRIG MER ONANERA I DIN LAGBOK OM DU ÄTER MIDDAG MED OSS!!![/b]
MVH
10 september, 2007 at 00:26 #805102Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Den där Mantus dissade min mat så han får tyvärr inte ta del utav mitt mobilnummerPM coming right up
Mat? Jag trodde det var bitar av ett cykeldäck. Jag tar med mitt eget kött till eventuell middag.
10 september, 2007 at 00:27 #805103Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:It’s a deal.MANTUS, JAG LOVAR ATT ALDRIG MER ONANERA I DIN LAGBOK OM DU ÄTER MIDDAG MED OSS!!![/b]
MVH
Din jävel, jag tyckte allt att sidorna om förbud mot tidelag var ovanligt svåröppnade.
10 september, 2007 at 00:28 #805104Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Men min deff då?Nejdå…får ni dit Mantus är jag där direkt;)
När du skriver på det sättet så, hur skulle jag kunna neka. Självklart kommer jag.
10 september, 2007 at 00:30 #805105Anonym anvandareMemberMantus wrote:Mat? Jag trodde det var bitar av ett cykeldäck. Jag tar med mitt eget kött till eventuell middag.Gasmasker delas ut i receptionen, och samtliga middagsdeltagare som sitter bredvid mig genomgår karantän ifall de varit nära din kryddfarm till marinad.
Och det där med lagboken är jag ledsen för, det blir bara så… Mycket testo i kroppen, och som du vet har jag alltid gått igång på att citera avancerade skrifter. Vad passar då bättre för min lille jurist?
:emo-thumb
MVH
10 september, 2007 at 00:35 #805106Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Hahaha high life i vår journalOch du Mantus, dissa inte mitt kött! Jag ska träna som en tok så jag är större än dig när Body middagen blir av så jag kan sno ditt kött från dig och… äta upp det
Du har inte sett blider på mig förstår jag? Stor är inte det första man tänker när man ser mig precis.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.