Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 816 total)
  • Author
    Mantus wrote:
    Du har inte sett blider på mig förstår jag? Stor är inte det första man tänker när man ser mig precis.

Nej gud, jag blev också besviken när du tände lampan… :D

MVH

PS. Finns det bilder på dig? ;)

Frizzo wrote:
    Nej haha, men … bra då slipper jag träna! haha

Svär inte i kyrkan. :p

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Vad beträffar damsällskap så syftade jag på att säkerligen fröken Gullberg kan assistera din tragiska ensamhet emot rimlig muta. (That came out wrong!)

MVH

Är det mat vi talar om så är jag alltid på!

Marcus Syvertsen wrote:
    Nej gud, jag blev också besviken när du tände lampan… :D

Haha ohhh evil:D

Dessan wrote:
    Är det mat vi talar om så är jag alltid på!

Jamen dåså. Då återstår enbart egentligen att ta reda på Mantus hemort och se hans tillgänglighet till Stockholmsområdet. Han har ju gått på Handelshögskolan vad vi vet så det lär inte röra sig om Gotland iaf.

Du kommer lämna huset så svullen att folk tar Andreas i hand på vägen hem och gratulerar.

:pop:

MVH

Frizzo wrote:
    Då är detta listan över personer som ska förtära föda någon gång och snacka skit hitils så här lång;

Frizzo
    Marcus
    Andreas
    Mantus
    Dessan

More?

Jag kan försöka lura med Jacksatan också så får Mantus sällskap från Uppsala och ni får träffa legenden:P

Andreas Guiance wrote:
    Jag kan försöka lura med Jacksatan också så får Mantus sällskap från Uppsala och ni får träffa legenden:P

Hahaha, det gamla frysmongot ska självklart delta!

Har hört rykten om att ni har business ihop inom en snar framtid dessutom… Måhända att detta är tillräckligt närliggande för att bidra positivt?

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Han har ju gått på Handelshögskolan vad vi vet så det lär inte röra sig om Gotland iaf.

Dissar du mitt plugg?:rtfm:

Marcus Syvertsen wrote:
    Du kommer lämna huset så svullen att folk tar Andreas i hand på vägen hem och gratulerar.

:pop:

MVH

Haha…det är bra; jag tänker gå och göra segertecken åt alla som går förbi så det inte råder någon tvekan om vem som är farsan8)

Frizzo wrote:
    Hahahahaha :D

Datum det enda som återstår då… :)

Nu måste ta inspiration ifrån Janpeter här;

Vi brottar ner vederbörande snarast möjligt tills det att denne är i vanmäktigt tillstånd, tvingar ett datum ur honom och fotograferar eventet för beskådning.

Ooooh you shall perish boy, spöar du mig inte i chins imorgon så blir det mattpiskan. ;)

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Hahaha, det gamla frysmongot ska självklart delta!

Har hört rykten om att ni har business ihop inom en snar framtid dessutom… Måhända att detta är tillräckligt närliggande för att bidra positivt?

MVH

Haha business ihop var väl att ta i. Jag hjälper honom med hans d-uppsats…du vet hur inkompetenta norrlänningar är – farsan får styra upp åt honom liksom;)

Marcus Syvertsen wrote:
    Ooooh you shall perish boy, spöar du mig inte i chins imorgon så blir det mattpiskan. ;)

MVH

Haha jag är tragisk på chins.. Hur många gör du? Du är ju anorektiker dessutom så det är fusk:nono:

Andreas Guiance wrote:
    Haha jag är tragisk på chins.. Hur många gör du? Du är ju anorektiker dessutom så det är fusk:nono:

Ingen aning, kör oftast femmor… Brukar väl bli 3×5 i vanlig takt och 3-4×5 med 10kg+.

…så du är inte den enda som är tragisk. 😮

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Ingen aning, kör oftast femmor… Brukar väl bli 3×5 i vanlig takt och 3-4×5 med 10kg+.

…så du är inte den enda som är tragisk. 😮

MVH

Hmm ja vi får väl se vad jag är kapabel till imorgon. Förbered er på att höra ingående historier om mitt diskbråck, min krånglande axel och framför allt min skenande ålder. Men nu ska jag slagga boys;) God natt!

Frizzo wrote:
    Öh hallå.. chins och tragisk går inte ihop samma mening när det handlar om dig.. ;) Jävla superman på chins..

Vi kan hålla till vid latsdragen istället Andreas haha.. säkrare så att inte självförtroendet går i botten..

Jag väger ju för fan under 75kg också… 😮

”Det är aldrig svårt att skita när arslet är fullt.” – Kjell Einarsson, en fantastisk människa

MVH

Andreas Guiance wrote:
    Hmm ja vi får väl se vad jag är kapabel till imorgon. Förbered er på att höra ingående historier om mitt diskbråck, min krånglande axel och framför allt min skenande ålder. Men nu ska jag slagga boys;) God natt!

Sov gott snutten, imorgon blir det andra bullar. 8)

Jag följer ditt exempel, och kastar in handduken! Good night everyone. Och det här med middagen låter som en ypperligt trevlig idé.

MVH

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.