Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 816 total)
  • Author
    Frizzo wrote:
    Haha jag väger ju nu mera bara 3 kg mer än dig så vad fan?! :D

Ja, precis. 3,000g… Fattar du hur mycket luft det är?

:|

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Jamen dåså. Då återstår enbart egentligen att ta reda på Mantus hemort och se hans tillgänglighet till Stockholmsområdet. Han har ju gått på Handelshögskolan vad vi vet så det lär inte röra sig om Gotland iaf.

Du kommer lämna huset så svullen att folk tar Andreas i hand på vägen hem och gratulerar.

:pop:

MVH

Pahhh, skulle aldrig få för mig att gå handels:nono:. Däremot vet jag att Andreas har gått där.:devil:
    Själv bor jag självklart i den eminenta lärdomsstaden Uppsala.

Mantus wrote:
    Pahhh, skulle aldrig få för mig att gå handels:nono:. Däremot vet jag att Andreas har gått där.:devil:
    Själv bor jag självklart i den eminenta lärdomsstaden Uppsala[/b].

Det förklarar allt, du har inget att ursäkta dig för isf.

:D

Om någon missat det så ska vi träna idag, ryggpass blir det för oss bägge två. Jag har utmanat Andreas i chins, och Frizzo må väl bräda mig med ett och annat tålyft för att sänka mitt lats-ego lite grann så jag inte blir HELT odräglig.

Nu ska jag försöka äta frukost, ladda på med lite onödiga kolhydrater för att öka trycket en gnutta samt dricka mycket vatten.

Hejppa.

MVH

Edit; Saxat ifrån Andreas journal…

Andreas Guiance wrote:
    Supinerade chins:
    8 x bw
    8 x bw+10
    8 x bw+10
    8 x bw+20
    12 x bw

…jävlar, nu har jag snackat för mycket igen. 😥

Marcus Syvertsen wrote:
    Om någon missat det så ska vi träna idag, ryggpass blir det för oss bägge två. Jag har utmanat Andreas i chins, och Frizzo må väl bräda mig med ett och annat tålyft för att sänka mitt lats-ego lite grann så jag inte blir HELT odräglig.

Tålyft och Chins? Manliga utmaningar ni kör! Vad blir det nästa vecka – grytlappsvirkning och shoeshopping? Vi Uppsala-lantisar platsar nog inte i ens i närheten av er division! :worship:

Jag skulle vilja se ett videoklipp… där någon av er efter era feta tålyft säger, i närbild, som Coleman vid sitt 800 lbs deadlift: ”I challenge anybody to try this besides me… AAAAANYBODY…. AAAAANYBODY…. !”
    Lite Real-Life shit ala Vandraren :D

mikaelf wrote:
    Tålyft och Chins? Manliga utmaningar ni kör! Vad blir det nästa vecka – grytlappsvirkning och shoeshopping? Vi Uppsala-lantisar platsar nog inte i ens i närheten av er division! :worship:

Ja, vi brukar fresta efter goda resultat i chins.

1. Det är ett tävlingsmoment, och en grundläggande övning för att utveckla bra ryggmuskulatur.

2. Man slipper se ut såhär;

[img=http://forum.body.se/image.php?u=11291&dateline=1186671248&type=profile]MVHPS. Nana na na naaaaa naa… :p

PS2. Filmklippet kan ordnas, vi måste bara slipa till Frizzos humör lite grann så han blir redigt förbannad á la Coleman.

hehe, ni e goa gubbar

Marcus Syvertsen wrote:
    2. Man slipper se ut såhär;

touché

Marcus Syvertsen wrote:
    PS2. Filmklippet kan ordnas, vi måste bara slipa till Frizzos humör lite grann så han blir redigt förbannad á la Coleman.

Gör som du vanligtvis brukar Marcus. Flexa dina tuttar i ansiktet på honom och sen backar du och säger: Nä nä! Se men inte röra! :nono:

:)

lovelysmile wrote:
    Gör som du vanligtvis brukar Marcus. Flexa dina tuttar i ansiktet på honom och sen backar du och säger: Nä nä! Se men inte röra! :nono:

:)

”Genom sig själv känner man andra.” – Mazdata

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    ”Genom sig själv känner man andra.” – Mazdata

MVH

Tro mig, så empatisk som jag är hade jag gjort det!! But I don’t have any boobs! :

lovelysmile wrote:
    Tro mig, så empatisk som jag är hade jag gjort det!! But I don’t have any boobs! :

Neither do I. 😮 Nipslipen bjuder jag på, drar ner linnet utav helvete haha.

[http://pix.nofrag.com/f/a/e/e0e479964ddb31236b5e1daea0abf.html [img=http://pix.nofrag.com/f/a/e/e0e479964ddb31236b5e1daea0abftt.jpg]]

MVH

Tjena lillen! Haft en bra helg? Ätit gott och mått gott? Hoppas! Ciao bao

sh0w wrote:
    Tjena lillen! Haft en bra helg? Ätit gott och mått gott? Hoppas! Ciao bao

Tja plutte, jorå. Helgen har vart trevlig, lördagkvällen var grym följt utav en trevlig söndag.

Ätit gott, mått gott, sovit gott.

Själv, har rumpan börjat puta igen eller är den fortfarande platt? :)

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Tja plutte, jorå. Helgen har vart trevlig, lördagkvällen var grym följt utav en trevlig söndag.

Ätit gott, mått gott, sovit gott.

Själv, har rumpan börjat puta igen eller är den fortfarande platt? :)

MVH

Jo då, den är baaboomka och fin igen.. :)
    Just looove my hump *hahhaha* :D

sh0w wrote:
    Jo då, den är baaboomka och fin igen.. :)
    Just looove my hump *hahhaha* :D

böjröv? love ’em :D

Ryggpass idag, det mesta är lite diffust, men jag kommer ihåg i stora drag;

Chins;
    6-8 reps
    6 reps +10kg, sen sket vi i det pga. krångel
    6-8 reps
    runt 6 reps
    runt 6 reps

Rodd;
    50kg, typ 12 reps
    65kg, typ 10 reps
    70kg, typ 10 reps
    50kg, typ 12 reps

Latsdrag;
    En hacka pinsamma fanskap på 50-60kg…
    Samma sak igen…

Stångrodd;
    50kg, typ 12-14 reps
    50kg, typ 10-12 reps
    50kg, typ 10-12 reps

Hantelrodd;
    Massa reps med en 19kgshantel, höger
    Massa reps med en 19kgshantel, vänster
    32kg, 10-12 reps, höger
    32kg, 10-12 reps, vänster

Marklyft;
    50kg, typ 20-25 reps
    80kg, 8-10 reps
    100kg, 7-8 reps… Pinigt tungt, måste börja ösa på i mark igen på vikterna istället för repetitionerna.

…vart även bägge vadmusklerna idag istället för bara gastrocnemius som egentligen var planen.

Stående vadpress;
    40kg, 20 reps
    60kg, 12-15 reps
    75kg, 10-12 reps

Sittande vadpress maskin;
    45kg, 10-12 reps
    45kg, 10-12 reps
    45kg, 10-12 reps

Har lite bilder också, ska plocka in dem på datorn och skära dem. Sen kommer de upp.

Kommentar; Kul att träna med dig Andreas, förbannat att en trasig liten 27-åring är starkare än en själv, men det är smällar man får ta när man är liten.

😮

MVH

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.