Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 816 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    bra pass grabbar samt kul att se bilder pa mackan, bra vid och skon symmetri, keep it up, TRAIN EAT GROW.

MVH cesse

Skitkul att höra.

Imorgon ska jag köra ben, antingen med Andreas och Dessan, eller ensam. Beroende på hur planeringen går och hur sociala alla är… Själv känner jag mig lite eremit-ig.

:ph34r:

MVH

Frizzo wrote:
    Vi har tränat i 2 respektive 2½ år, jag står för den längre perioden.. :)

Vi brukar köra på Sats Södermalm. Men ibland händer det att vi kör på andra anläggningar med, dock Sats never the less.

Själv då?

Ok, kör själv på bodyfitness gym i Bandhagen, bra gym. :)

Marcus Syvertsen wrote:
    Imorgon ska jag köra ben

Då vill jag se 200kg böj i journalen i morrn kväll mr grov!!!
    Själv ska jag köra LIGHT WEIGHT, quadsen skall lida såsom du, min nemesis, en gång i framtiden skall lida!!

mikaelf wrote:
    Då vill jag se 200kg böj i journalen i morrn kväll mr grov!!!
    Själv ska jag köra LIGHT WEIGHT, quadsen skall lida såsom du, min nemesis, en gång i framtiden skall lida!!

Min herre får antagligen nöja sig med (200*40/(9*5+5)+10^2-5)/2+30.

…men jag kan skriva 200kg i journalen, det orkar jag. 8)

MVH

Snacka om att ”mäta och jämföra …..” heeeela tiden! Svaret ter sig ganska självklart men HUR länge orkar ni hålla på?! Geeez… :)

Lägg ner och träna ANNARS… ber jag någon gå över och reda ut hela den där lilla röran! :rtfm:

lovelysmile wrote:
    Snacka om att ”mäta och jämföra …..” heeeela tiden! Svaret ter sig ganska självklart men HUR länge orkar ni hålla på?! Geeez… :)

Lägg ner och träna ANNARS… ber jag någon gå över och reda ut hela den där lilla röran! :rtfm:

Vad fan har du tagit?

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Vad fan har du tagit?

MVH

Ta det inte personligt. Det är mitt fel. Hon har har varit sjukt sur alltsedan jag gjorde mig lite lustig i en annan tråd.

Lovely: Kan du inte bara gå tillbaka till ditt gamla sprudlande jag istället?
    Det här känns otäckt.:(

Please?

Marcus Syvertsen wrote:
    Min herre får antagligen nöja sig med (200*40/(9*5+5)+10^2-5)/2+30.

…men jag kan skriva 200kg i journalen, det orkar jag. 8)

MVH

HEHEHE :emo-thumb

Körde du ben idag ?

Oggelit0 wrote:
    Körde du ben idag ?

Nej, benen var fortfarande inte återhämtade tillräckligt. Och alternativet då var bröst, vilket jag hoppade över istället för att fylla på matförrådet.

Istället åkte jag hem till en vän, stekte 10 ägg och kokade lite fullkornspasta, och sköljde ner detta med en godispåse och några gainomax. Låg på soffan hela kvällen och spontandroppade fula rim till julsånger som vi gjorde om.

Känns knasigt, men även jag behöver lyssna på kroppen.

MVH

biglats wrote:
    har kört mitt apss idag! Men snälla, mr bigfats var det verkligen det bästa du kunde kontra med ? Ska du såga så kan du ju göra det ordentligt ist….

tror det är en bra ide att du sköter dig här på forumet. Jag tränar själv 3 ggr i veckan för att kroppen måste vila .

Marcus Syvertsen wrote:
    stekte 10 ägg och kokade lite fullkornspasta, och sköljde ner detta med en godispåse och några gainomax.

Food for champions! Skönt och behövligt att softa ibland, tycker du gör rätt :D

biglats wrote:
    har kört mitt apss idag! Men snälla, mr bigfats var det verkligen det bästa du kunde kontra med ? Ska du såga så kan du ju göra det ordentligt ist….

Det är bra att du tänker med röven.

Trött i kroppen = Trött i musklerna = Träningsvärk = Återhämtningsprocess = Tillväxtfas

Smartskalle, tror du att jag letar URSÄKTER för att hålla mig borta ifrån gymmet? Dags att läsa lite mer av mina poster tror jag.

MVH

mikaelf wrote:
    Food for champions! Skönt och behövligt att softa ibland, tycker du gör rätt :D

kan man lugnt saga, snacka om att kidden skopa i sig grejor, meee like it Mackan, fortsatt sa

PEACE// Cesselito

Benen behöver betydligt mer massa, dock bra vader.

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.