- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 september, 2007 at 22:54 #805167Anonym anvandareMember
mm gillar dina vader frizzo hur ser vad mäter dom just nu ?
13 september, 2007 at 23:26 #805168Anonym anvandareMemberDet tar sig. Men man har en bit kvar tills dessa satans pinnar blir ben…
Sjuk, dessutom.
MVH
14 september, 2007 at 19:53 #805169Anonym anvandareMemberIdag vart det armar pga. tidsbrist. Ett receptionsbiträde uppträdde riktigt professionellt genom att föreslå sin teori om varför vi tränar på fredagar, hon var nämligen övertygad om att vi var där och pumpade upp oss för att gå ut och supa sedan på kvällen. Den spricker dock i och med att ingen av oss dricker alkohol, och fan aldrig går ut heller.
Idiot.
Hantelcurls;
13kg, 20 reps
15kg, 20 reps
19kg, 12 reps
19kg, 12 repsV-stångscurls;
30kg, 12 reps
30kg, 12 reps
30kg, 12 repsTricepspress bakom nacken med V-stång;
20kg, runt 20 reps
20kg, runt 15 repsTricepspushdown med rep;
20kg, 14-16 reps
20kg, 12-14 repsLite skullcrusher, typ 20 reps med nån hantel på 20-22kg…
Vadresningar i maskin, blocken väger 6-7kg om jag inte minns fel;
6 plattor, 12 reps
8 plattor, 12 reps
10 plattor, 12 reps
11 plattor, 12 reps
8 plattor, 12 repsSittande vadresningar;
25kg, 20 reps
35kg, 20 reps
30kg, 20 reps…och till sist typ 60-70 reps utan vikter i hackliften, mest för att få lite roligt pump.
MVH
15 september, 2007 at 17:35 #805170Anonym anvandareMemberOch idag körde jag ben, även fast jag egentligen inte skulle det. Det var inget hyperpass, men ändå trevligt att träffa Frizzo och latja lite med vikterna.
Började med en uppvärmningsövning, då jag kände mig sliten, som såg ut som första fasen i tyngdlyftning ungefär.
Ryck från golvet upp till bröstet, vila stången på bröstet/axlarna och knäböja två gånger ATG, sen sänka ner den i golvet igen.
Detta var EN repetition.
40kg, 10 reps
40kg, 10 reps
40kg, 8 repsZerchersquats;
40kg, 12 reps
50kg, 12 reps
60kg, 12 reps
70kg, typ 6 reps med för tidig avslutningKommentar; Frizzo skulle fota mig på slutet och ville pga. min mobilkameras fördröjning att jag stannade i bottenläge ett par sekunder, det var tyngre än jag trodde, så jag skrek upp vikten och lade av.
Hacklift;
50kg, typ 12-15 repsBenpressmaskin med ett ben;
80lbs, typ 15 reps, höger
80lbs, typ 15 reps, vänster
80lbs, typ 12 reps, höger
80lbs, typ 12 reps, vänster
80lbs, typ 8-10 reps, höger
80lbs, typ 15 reps, vänster
80lbs, typ 4 reps, höger – Kompensationsset för att vänstern gick bättre på sista.…och tyvärr orkade jag inte mer än så, jag mådde inte alls bra och ville helst hem och äta mat.
MVH
15 september, 2007 at 17:39 #805171Anonym anvandareMemberGött pass killen !!!
15 september, 2007 at 17:44 #805172Anonym anvandareMemberOch här är ifrån idag. 70kg på stången, sista repetitionen före jag fick skrika upp skiten efter stoppet i bottenläge.
MVH
15 september, 2007 at 18:15 #805173Anonym anvandareMember*kram*
15 september, 2007 at 18:45 #805174Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Och här är ifrån idag. 70kg på stången, sista repetitionen före jag fick skrika upp skiten efter stoppet i bottenläge.MVH
Aj, får man inte ont i armväcket? läste om den där övningen på body men vågar fan inte prova..
Såg ut som ett helt okey pass endå. :up:15 september, 2007 at 18:55 #805175Anonym anvandareMemberSami.A wrote:Aj, får man inte ont i armväcket? läste om den där övningen på body men vågar fan inte prova..
Såg ut som ett helt okey pass endå. :up:Klen liten skit som man är så var jag upptagen med att bry mig om känseln i låren.
Nej, jag får inte särskilt ont av sådana grejer. Knappt alls, det känns att man har något där och det kan skava lite ifall den börjar vobbla/rulla osv och huden skrapas upp, men trycket i sig är inget problem.
Något jag däremot har problem med är händerna, jag har riktiga babyhänder och det gör pissont att hålla tunga vikter i händerna…
Prova, och se hur det går för dig. Svårt att säga innan, jag tycker inte det iaf!
MVH
15 september, 2007 at 18:59 #805176Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Frisparkar mellan benen på Marcus syvertsen!Haha, ja, och det där förstås. Men jag brukar i regel undvika att lägga vikter där eller belasta utrustningen i onödan. Åtminstone på gymmet!
My bad!
MVH
15 september, 2007 at 21:38 #805177Anonym anvandareMembershit vilken hardcore ovning grabben, det dar ar fan ballt och ovanligt att se, riktigt grymt. har du kort den lange? angaende personen i disken sa var det val en sadan som trodde att ni var discobyggar bada tva men hon kanske skulle tagit en mer nogrannare titt pa er bada, men jag vet inte personen kanske bara glodde pa overkroppen. Jaja kor hart grabbar pa mandag kickar jag igang har i spanien med mina pass. PEACE och TREVLIG HELG
16 september, 2007 at 15:14 #805178Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:shit vilken hardcore ovning grabben, det dar ar fan ballt och ovanligt att se, riktigt grymt. har du kort den lange? angaende personen i disken sa var det val en sadan som trodde att ni var discobyggar bada tva men hon kanske skulle tagit en mer nogrannare titt pa er bada, men jag vet inte personen kanske bara glodde pa overkroppen. Jaja kor hart grabbar pa mandag kickar jag igang har i spanien med mina pass. PEACE och TREVLIG HELGZerchersquats är en av mina favoritvariationer när det kommer till knäböj, har inte tagit mig mod till att köra den tungt förut pga. dålig bålstyrka och koodrination.
Kört det ett par gånger själv eftersom att man inte behöver pass i den övningen, vilket är en fördel de gånger man tränar på egen hand och vill vara ifred.
Jag gillar övningen SKARPT och kommer att fortsätta tungt med den var och varannat benpass. Det är ett utmärkt sätt att komma åt andra delar av Quadsen än Rectus Femoris, tycker jag.
Spanien säger du? Det låter riktigt nice! Vad har du för ärende där? Varför flyttar du dit?
MVH
16 september, 2007 at 21:03 #805179Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Zerchersquats är en av mina favoritvariationer när det kommer till knäböj, har inte tagit mig mod till att köra den tungt förut pga. dålig bålstyrka och koodrination.Kört det ett par gånger själv eftersom att man inte behöver pass i den övningen, vilket är en fördel de gånger man tränar på egen hand och vill vara ifred.
Jag gillar övningen SKARPT och kommer att fortsätta tungt med den var och varannat benpass. Det är ett utmärkt sätt att komma åt andra delar av Quadsen än Rectus Femoris, tycker jag.
Spanien säger du? Det låter riktigt nice! Vad har du för ärende där? Varför flyttar du dit?
MVH
Bra det mannen keep it upp, riktigt kul att se. Har du inte last min journal mannen :nono: , (skoja bara), men jag har skrivit dar att jag skulle flytta dit nu. drog for 8 dagar sedan, ska plugga har ett ar och nationalekonomi ar det som galler samt sa blir det gym och checka runt i spanien sa klart. babblar spanska sa det ar skoj. trivs fint. Ha en skon vecka sa hores vi.
MVH cesse
17 september, 2007 at 08:48 #805180Anonym anvandareMemberBli det träning för er boyz idag?
17 september, 2007 at 09:18 #805181Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Bli det träning för er boyz idag?Niet.
MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.