- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 september, 2007 at 04:09 #805212Anonym anvandareMember
Marcus din lilla råtta, vad har hänt?
Ska snarast sno en scanner och lägga in skolfoton från Myrsjötiden så att folket kan skratta åt den forna dvärgen..^^Själv har jag äntligen blivit seriös igen!!!!
Funderar även på att följa er linje och starta en egen liten journal, ett bra sätt att följa sin utveckling.För övrigt så tog det två timmar att lalla igenom allt ert skrivande!
24 september, 2007 at 09:30 #805213Anonym anvandareMemberJohnLinus wrote:Marcus din lilla råtta, vad har hänt?
Ska snarast sno en scanner och lägga in skolfoton från Myrsjötiden så att folket kan skratta åt den forna dvärgen..^^Själv har jag äntligen blivit seriös igen!!!!
Funderar även på att följa er linje och starta en egen liten journal, ett bra sätt att följa sin utveckling.För övrigt så tog det två timmar att lalla igenom allt ert skrivande!
Hahaha, jag tyckte väl att jag kände igen det där namnet, hej gubben! Kul att du är tillbaka på spåret igen och kanske rentav dissar grekmaten den här gången som förstörde dig senast?
Vår linje är tyvärr bara min linje numera, då min vän lämnat forumet nyligen. Men starta en journal du, det vore intressant att se vad du sysslar med nu för tiden.
Två timmar? Hahaha, klockan var för satan fyra på morgonen, lägg dig och sov människa. Du har skola idag!
:friends:
MVH
25 september, 2007 at 00:12 #805214Anonym anvandareMemberHallå där. Ville bara stanna förbi för att berätta att jag såg dig för ca 1-2 veckor sedan på Södermalm. Du kollade mig i ögonen
/mystisk stalker (skämt o sido)
25 september, 2007 at 00:27 #805215Anonym anvandareMemberJobbade i lördags och sov till 4 i söndags!
Kom precis hem från derbyt, vidrigaste någonsin!!Lugn nu va, har gått ner från 91-92 till 79,9. Du minns väl när det sa swisch och världens finaste cykel dundrade förbi dig?
25 september, 2007 at 09:23 #805216Anonym anvandareMemberRasmus123 wrote:Hallå där. Ville bara stanna förbi för att berätta att jag såg dig för ca 1-2 veckor sedan på Södermalm. Du kollade mig i ögonen/mystisk stalker (skämt o sido)
Aahh goo va herrliih!
Tassa fram och säg hej nästa gång ifall du vill. :up:
Quote:Jobbade i lördags och sov till 4 i söndags!
Kom precis hem från derbyt, vidrigaste någonsin!!Lugn nu va, har gått ner från 91-92 till 79,9. Du minns väl när det sa swisch och världens finaste cykel dundrade förbi dig?
Oh I remember… Superman smäller omkring med träningshoj och allt, värsta kittet! 79,9 säger du? Det blir nog bra på dig!
Är temafesten med brandmanskostymer fortfarande på tal?
OT;
Ikväll ska jag träna rygg, hoppas vänster axel tillåter det. Ska träna själv, så sällskap är välkommet.MVH
26 september, 2007 at 11:05 #805217Anonym anvandareMemberÅt helvete med det. Nu blir det en till två veckor överkroppsvila, kör på med två benpass i veckan istället, och lägger in marklyft på dessa.
Redovisningar som vanligt, dock lite mer sällan.
MVH
26 september, 2007 at 11:19 #805218Anonym anvandareMembergütt. mer testobyggande övningar
då får det fan bli tungt på marken nu Marcus… max 6 reps!
26 september, 2007 at 11:40 #805219Anonym anvandareMembermikaelf wrote:gütt. mer testobyggande övningardå får det fan bli tungt på marken nu Marcus… max 6 reps!
Ay ay, kapten. Och inga jävla remmar eller nått skit ska användas heller..!
MVH
26 september, 2007 at 11:43 #805220Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Ay ay, kapten. Och inga jävla remmar eller nått skit ska användas heller..!Bra där!
Blir bättre kalibrerade lyft då har jag märkt. Med remmar lurar man kroppen…
Remmar är bra på många reps. Men tunga mark skall göras utan!En vacker dag får du bjuda in mig på ett pass så får du visa hur man får ut latsen
26 september, 2007 at 11:47 #805221Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Bra där!
Blir bättre kalibrerade lyft då har jag märkt. Med remmar lurar man kroppen…
Remmar är bra på många reps. Men tunga mark skall göras utan!En vacker dag får du bjuda in mig på ett pass så får du visa hur man får ut latsen
Ifall dagen är vacker eller inte ligger mig inte särskilt nära om hjärtat, Mikael. Du är välkommen att testa dina vingar här när helst du behagar!
:up:
MVH
26 september, 2007 at 12:46 #805222Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Marcus, nu är det dags att börja prioritera triceps för dig.Börja gärna dina arm-pass med triceps och avsluta med biceps. :up:
Jag vet.
😮
…tränar inte armarna mer än någon gång i månaden max. Men som du säger, triceps är löjlig, och det behövs mycket där. Ska klämma in triccen när överkroppsträningen går igång igen, vad anser du är bäst för just triceps?
MVH
26 september, 2007 at 12:46 #805223Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Jag vet.😮
…tränar inte armarna mer än någon gång i månaden max. Men som du säger, triceps är löjlig, och det behövs mycket där. Ska klämma in triccen när överkroppsträningen går igång igen, vad anser du är bäst för just triceps?
MVH
DIIIIIIIIIIIIPS!!!
SKULLCRUSHER!
fast jag kanske inte ska yttra mig med mina 39 cm pinn-armarmen dips är iaf roligast!
26 september, 2007 at 12:49 #805224Anonym anvandareMembermikaelf wrote:DIIIIIIIIIIIIPS
SKULLCRUSHER!
fast jag kanske inte ska yttra mig med mina 39 cm pinn-armarDips får du lära mig lite knep i när du kommer ner, jag har sedan dag ett alltid vart totalt handikappad när det kommer till dips, får ont utav bara fan i handleder, armbågar och axlar, så något fel gör jag.
MVH
26 september, 2007 at 12:51 #805225Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Personligen älskar jag Skull Crushers & Smal-bänk, bygger nästan alla mina
triceps-pass på de två övningarna. Otroligt bra övningar.Dan testen wir, som tysken skulle sagt. Tack ska du ha!
MVH
26 september, 2007 at 13:11 #805226Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Om du ska köra dips för triceps, se till att ha ett smalt-grepp.
(Samma prinicp som i smalbänk etc..)Börja med väldigt lätta dips, någon som hjälper dig att hålla upp dig, så du
slipper hela kroppsvikten. (Eller om det finns en avlastnings-maskin, som det finns för chins). Sen ökar du sakta men säkert, då kommer du slippa den mest
smärtan. (Den smärtan som är dålig).Allright… Smalt grepp, bekväm belastning och inget övermod. Got it! Provar vad det lider, och ser ifall jag är kompetent att klara av det.
MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.