Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 816 total)
  • Author
    Quote:
    Dubbelpost pga jävla skitsega servrar…

FY på dig! Don’t curse when you’re in the presence of a frickin’ lady, God damn it för fan! 👿

Frizzo wrote:
    160kg x 2 reps (PB)

Nice… lyfteri! 8) :nod

Härliga rygg pass för er båda såg det ut att vara :) Vad tar ni båda som max i marklyft ?

Aha okej :)

bra lyft!

mikaelf wrote:
    bra lyft!

+1

Blir armar idag, för första gången på bra länge. Orsaken till det är att jag inte har något annat att träna helt enkelt, men fortfarande vill köra.

Tar lite kort.

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    +1

Blir armar idag, för första gången på bra länge. Orsaken till det är att jag inte har något annat att träna helt enkelt, men fortfarande vill köra.

Tar lite kort.

MVH

Hur kommer det sig att du inte tränar armarna oftare? Är dom redan där du vill att dom ska vara, eller är det helt enkelt en discoprotest?

Frizzo wrote:
    Ja eftersom att jag gjorde ett PB idag så… en 2a på 160 :)

Bra jobbat, ma Frizzle!:up:

fucking well done my brotha !!!!!!!

Grattis till PB igen!
    Jag hoppas komma upp lite i bänken nästa vecka… sista veckan och därmed maxningsveckan på mitt lilla 8-veckors SL-program.
    Du får ta hand om Marcus så han inte reppar sönder sig i marken :)

Frizzo wrote:
    Tack åter igen :)

Jag ska göra mitt bästa för att smyga på lite extrablock på stängerna så han inte kan reppa allt för mycket! :|

Vi körde på Hötorget idag, där du var med sist.. det var typ ingen där idag. Vi får dra dit någon mer gång, om du nu kan med tanke på ditt konstiga kort?

Jag jobbar ju med IT så jag får väl pröjsa om de stoppar mig i porten. 8)

Edit; Iom min träningssplit / mitt träningsschema så är det bara rygg & hamstrings som kan tränas på fredagar.

Frizzo wrote:
    Jag ska göra mitt bästa för att smyga på lite extrablock på stängerna så han inte kan reppa allt för mycket!

Helt rätt. Tror faktiskt att Marcus har potential att bli riktigt stark i basövningarna, även om jag också är medveten om att det inte är något som står särskilt högt i kurs hos honom.

Du, som är en sann vän, kanske kan leda honom in i lågreppar-landet med hjälp av lite ondskefull manipulering av vikterna.:whistle:

Får vi månne se Herr Syvertsen köra en ansträngningslös femma på 180 nästa gång?

Det är upp till dig, Frizzle.:pop:

Frizzo wrote:
    Men JON, inte får du tänka i sådana banor :D FY!

Back on topic: Ja jag tror också Marcus har potentialen, däremot finns ju inte intresset… Men ja, alla har sin stil! Inget jag ska bitcha med honom om..
    Men det han inte vet dör han ju inte av, därför ska jag åka till gymmet imorgon natt och måla alla 20or i samma färg som 10orna :ph34r:

Frizzle over and out!

Hey, jag hör dig broder – det vore mig fjärran att hacka på någon över dennes träningsfilosofi.

However:

Ibland är det nödvändigt att skära även i sina närmaste, vilket gör dina planer på ett lömskt ommålande av vikter till något vackert, nästan kärleksfullt.

Ehuru begåvad och klok – Marcus kanske har talanger som han ännu inte är medveten om; han kan kan mycket väl vara helt insnöad på renodlad SL-träning om en vecka och känna sig lyckligare än någonsin förut.

Vem kommer han att tacka om inte dig, käre Frizzle.8)

Skämt åsido, ta er ner till Lucia nu, grabbar.

Första rundan konjak står jag för.:emo-thumb

Quote:
    Ehuru begåvad och klok – Marcus kanske har talanger som han ännu inte är medveten om; han kan kan mycket väl vara helt insnöad på renodlad SL-träning om en vecka och känna sig lyckligare än någonsin förut.

Fet chans!

MVH

Frizzo wrote:
    Samma svar kan ju apliceras på hans konjak förslag :D

Meh! Ni vet inte vad ni talar om – en Remy Martin V.S.O.P. är som ungefär tvåhundra avsugningar komprimerat i en liten skvätt vinsprit från Frankrikes allra finaste distrikt.

Nåja, om ni bestämmer er för att ta mopederna ner till Göteborg så ska jag inviga er i hemligheterna.:D

(No homo)

Hojta till nån dag innan om det verkar luta åt ett fredagspass rygg!

Bäst att jag tar med en, två eller tre ärmlösa tröjor då det vore pinsamt att än en gång vara den som skämmer ut gänget med en stillös långärmad tröja i metropolen. :D

Och ja, hur visar man annars sin sanna disconatur bäst om inte i linne!?

Hörs!

psst.. funderar på att åka på LP… vet dock inte om det är lördagen eller söndagen som gäller ännu…

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.