Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 816 total)
  • Author

[img=http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/carlcampagna1.jpg]Carl Campagna, 1959.

Smak på tobaken i vattenpipan ? Grymma bilder :up:

Frizzo wrote:
    Årets diss eller en jävligt konstig komplimang?! :D

Även om en komplimang allt som oftast är på sin plats så var det varken eller! Jag tyckte bara jag såg en likhet i fejjan.

Fan vad de hade intressanta sätt att paketera sina paket på 40, 50 och 60-talet!!! :D

Frizzo wrote:
    Apple :)

tack.

Okej nice :)

Men vafän Marcus hur kan du vara så hård året om?
    Nu vet jag vad ni har för er så tidigt på morgonen!

Andreas´J wrote:
    ja tycker dina traps förstör helhetsintrycket på första bilden men din midja är ju bara för grym.

Det är ju en most muscular för fan. FREAKY är nyckeln där! :D

Skona posebilder grabbar, fan ni har ju bra form pa kroppen bada tva, riktigt kul att se, maste kora pa annu hardare med min carido i spain sa jag kan fa de dar schyssta definitionerna som ni har. Keep it up boys. MVH Cesse boy

Andreas´J wrote:
    Diggar bilderna på era båda som poserar där.

Ser ut som båda har ganska trevliga kroppar,:D
    Frizzo ser ut o vara ganska propotionerlig men även du marcus men ja tycker dina traps förstör helhetsintrycket på första bilden men din midja är ju bara för grym.

Keep up the good work guys !:up:

För stora eller för små? Good to know. Och tack Andreas! Kul med lite beröm. :)

Vanessa Frykman wrote:
    Men vafän Marcus hur kan du vara så hård året om?
    Nu vet jag vad ni har för er så tidigt på morgonen!

Julafton eller midsommarafton är ingen skillnad kroppsmässigt, vem bryr sig? Bulkad/Deffad tycker inte jag ska ha något med årstider att göra, även om det kanske är bekvämt att vara lite tjock på vintern så man slipper frysa.

Don’t get me wrong, jag anstränger mig inte för att hålla formen. Ser ut såhär, och trots att jag periodvis har legat på intag kring 4500-5000 kcal per dag så går jag inte upp.

MVH

Grymmt med dom där trapzen

Marcus Syvertsen wrote:
    Don’t get me wrong, jag anstränger mig inte för att hålla formen. Ser ut såhär, och trots att jag periodvis har legat på intag kring 4500-5000 kcal per dag så går jag inte upp.

MVH

Jag borde mörda dig.:D

Ditt svin.

Efter trettio så betraktar man en dag på 2500 kcal som en ”ätardag”.

Bastard.:ph34r:

Frizzo wrote:
    Du är inte den enda som tänkt tanken.:D Seriöst funderat på att hugga ner honom, operera ut hans sköldkörtel och operera in den i mig, så kanske man blir rippad någon gång!

Good thinking, man!

När du är klar så kanske du, mot skälig betalning såklart, kan tänka dig att låna ut detta termogena kärnkraftverk?

Hell, ligger jag på 4000 kcal i mer än tre dagar så ser jag ut som Peter Harrysson.

Frizzo wrote:
    Can you handle the force of a young thyroid? :ph34r:

Jag menar, Köp inte en Ferrari när du inte kan kontrollera en Saab ;)

..och här borde jag antagligen må dåligt över att jag kör en Nissan Micra.:D

Point taken.

Mitt av ålder nedsoftade system skulle antagligen inte klara av detta ungdomliga expresståg till körtel, varför man på goda grunder kan misstänka att jag spontant skulle fatta eld, eller rent av orka ligga med kvinnor igen.

Either way, i lose.:whistle:

Sjuka traps Marcus!

Marcus Syvertsen wrote:
    För stora eller för små? Good to know. Och tack Andreas! Kul med lite beröm. :)

Julafton eller midsommarafton är ingen skillnad kroppsmässigt, vem bryr sig? Bulkad/Deffad tycker inte jag ska ha något med årstider att göra, även om det kanske är bekvämt att vara lite tjock på vintern så man slipper frysa.

MVH

Jag vet du har en satans förbränning att man blir riktig sur :)

Andreas´J wrote:
    Jag tycker tar för stor uppmärksamhet på bilden, så jag menar då att dom är lite för stora gentemot din övriga massa, men visst, inget är för stort innom kroppsbygge:) men om du tränar dom mkt så kanske du ska låta dom vara ett tag.

Blir svårt att skära ner på trapzträningen eftersom att jag inte tränar dem separat.

:D

Trapzen och biceps kommer gratis för mig med den övriga ryggträningen. Och det där med sköldkörteln kan vi nog köpslå om grabbar… Allt är en pris/promillefråga.

Nu ska jag gå äta upp min mat som tjejen nyss lagade… :whistle:
    Edit; Aaaaah vad gott… Köttbullar och snabbmakaroner med smör… :P

MVH

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.