Marcus och Frizzos duojournal!

Home Forums Dagböcker Marcus och Frizzos duojournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 816 total)
  • Author
    Marcus Syvertsen wrote:
    Tack.

Mitt mål tills vidare är att få fortsätta gå till gymmet några dagar i veckan och göra det bästa jag vet med min bästa vän. Allt annat är världsliga ting, går det bra så gör det det.

Ursäkta att jag är lite besk, har inte haft någon bra kväll.

MVH

Det tycker jag låter som en oerhört bra och sund inställning, fortsätt så det kommer hålla länge. Ingen fara alla har vi våra dagar så är det bara. snart är det legs and shoulders för min del. Fortsätt pumpa på grabbar.

MVH Cesse

Det finns två saker jag blir avundsjuk på när jag läser er journal.

1. Att ni har varandra som vänner och som träningspartner

2. Eran form. Sjuuuuuuuuk.

Powerlifters and gentlemen!

Marcus and Frizzo are proud to present;

ARMPASS.

Imorgon ska vi träna armar, jag kommer eventuellt köra vader och mage också men skit i det nu, jo, imorgon ska vi göra en liten film. Fick hem digitala videokameran ifrån landet nyss, och tar med den på gymmet imorgon för att visa lite stämning.

Blir ett ganska lugnt pass av våran art, filmar ett par snuttar, klipper ihop allting och lägger upp en film emot kvällningen. Kul om nån kollar!

MVH

Nice, kul med video =)
    Ni ser ut att vara i helt okej form!

Marcus, du har jävligt schyssta definitioner.. Jag tror du kommer bli riktigt vass när du lagt på dig mer massa.

Riktigt nice film killar, ser grymt bra ut för eran ålder.:emo-thumb

Fan vad fint grabbar, nästan så att man blir lite kåt hehe ;), nej men skämt och sido inspirerande, jag blev fan i mig tränings sugen när jag såg detta, ni kör ju sjukt bra och strikt, ballt. keep up the good work.

MVH cesse

Måste bara ge creed till erat utförande på övningarna. :up:
    Ni har båda bra form och kör på hårt ser jag..
    Keep pumping grabbar! :bb2:

Kul Videos boyz filmar ni i smyg på SATS;)

Ni är allt för vänliga allihopa. Komplimangerna var av överflöd vill jag säga, men detta var ett MYCKET trevligt sätt att starta dagen på!!!

Tack ska ni ha, allihopa!

:happy:

MVH

Prenumeration utförd.

Jaa.. du marcus.. det var precis som du skrev till mig.. Underhållande.. Det var det verkligen..! AJJAMÄNN!

Trevlig helg på er boys.. 8)

Marcus Syvertsen wrote:
    Ni är allt för vänliga allihopa. Komplimangerna var av överflöd vill jag säga, men detta var ett MYCKET trevligt sätt att starta dagen på!!!

Tack ska ni ha, allihopa!

:happy:

MVH

Klart kickar ju igång testo och ego boosten :) , trevlig helg grabbar.

MVH cesse

Äntligen är han tillbaka, Frizzo har haft förhinder ifrån träningen i två dagar av olika privata orsaker. Idag ska vi ses 14:30 på SATS Södermalm igen, som vanligt!

Frizzo ska köra ben om jag inte minns fel, och jag har ännu inte bestämt mig men det lutar åt rygg. Triccarna är fortfarande såpass döda efter armpasset att pressövningar inte skulle vara någon vidare bra idé, och benen mår lite som dom vill eftersom att min medicinering tenderar på att ge mig oregelbunden träningsvärk och muskelvärk.

Så rygg blir det nog.

Redovisning kommer emot kvällningen, eventuella kort vet jag inte men kanske det!

Ha det bra så länge allihopa, och som vanligt är de som vill välkomna att joina oss på gymmet.

MVH

Aa, passet gick bra. Frizzo gjorde bra ifrån sig i hackliften, och själv fick jag sånt sjukt pump att jag fick släppa upp skärpet två hål på vägen hem. Helt ärligt så har jag tyvärr absolut noll koll på vilka vikter som användes, antal repetitioner och liknande, det enda jag kan säga är övningarna;

Knäböj, 8-9 set
    Knäböj ett ben på vägen upp, ett set per ben

Benpress med ett ben

Liggande baksida lår-curls, 4-5 set

Vadträning, två övningar… 5-6 set, högrepetition som vanligt

Bilder kommer snart, ska bara käka först

MVH

Här är mina detaljlösa kritvita sugrör! Frizzo’s är större, starkare och brunare haha… Men, vad gör man inte för lite uppmärksamhet! Han får lägga upp sina egna bilder senare, så ska ni få se.

:D

MVH

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.