- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 augusti, 2007 at 18:43 #804867Anonym anvandareMember
Tack båda två. 😮
MVH
13 augusti, 2007 at 22:03 #804868Anonym anvandareMembertack för styrke statsen.Ser bra ut .skulle vilja se lite mått okså
13 augusti, 2007 at 22:57 #804869Anonym anvandareMemberYEAH MASS ON THE BACK, MAAAAAASSS ON THE BACK, som Yates träningspolare skriker i bloods and Guts, hoppas ni har sett den grabbar, det är ett måste inom byggarfilmer. Bra kört också.
PEACE!!!!
13 augusti, 2007 at 23:09 #804870Anonym anvandareMemberTänkte på det grabbar, ni har väl inte tränat i allt för många år, har ni någon go före bild på er innan ni började träna?
MVH Cesse
14 augusti, 2007 at 10:08 #804871Anonym anvandareMemberokej tack för svaret ser fint ut är ni båda lika unga ?
14 augusti, 2007 at 11:13 #804872Anonym anvandareMemberJag har tränat i två år. Frizzo har tränat nått halvår/år längre men vad jag har förstått det som så var detta ingen regelbunden eller seriös period.
Vi är som han säger båda två i året 18, enda skillnaden är att mina föräldrars planering inte var riktigt lika fullständig då jag är född 26:e december och han någon gång i maj… Så nu är det jag som är 17-åringen som aldrig får följa med när polarna ska ut.
Och angående förebilder, så har jag bara den här, som är tagen ett halvår innan jag började träna men det halvåret hände ingenting på.
Här har jag precis fyllt 15, och går i vårterminen i nian. Undernärd, och således även underutvecklad haha, see for yourselves.
[img=http://pix.nofrag.com/9/e/a/7c01f1baee6103d7e9666b13fbcab.jpg]…god, it aches to look at this old picture. Där väger jag 54-55kg om jag inte minns fel, på mina 182cm.
Edit; Kom på nu att sådär såg jag ut ett par månader in på gymnasietiden. Jag vägde 55kg när jag började träna i november 2005. Idag väger jag straxt under 75kg, lite drygt 21 månader senare.
MVH
14 augusti, 2007 at 12:23 #804873Anonym anvandareMemberojojoj fina förändringar på er båda (Y)
14 augusti, 2007 at 14:32 #804874Anonym anvandareMemberriktigt bra ökningar båda 2.frizzo din rygg ser maffig ut
14 augusti, 2007 at 17:54 #804875Anonym anvandareMemberOOO YEAH GRABBAR, kul att se, some changes there I can tell you that . Då har man ju legat i samma utgångsläge men du var 4-5kg lättar än mig till och med, kul att se sådana förändringar då. Keep up the good work grabbar. nu är det mat för mig sedan GUNZ.
MVH cesse
14 augusti, 2007 at 20:25 #804876Anonym anvandareMembergrymma förändringar boys . well done
15 augusti, 2007 at 00:00 #804877Anonym anvandareMemberSkitpass idag IMO. Lyckades inte särskilt bra med någonting kändes det som, ett par kabelövningar gick väl hyfast. Hantelpressen fungerade sådär, axelövningarna kändes som ett patetiskt försök till Svenssonmotion.
Däremot, fick jag och Frizzo sällskap av Frizzo’s rumskompis, som är en riktig trevlig prick. Stark dessutom, han satte ett personbästa i hantelpress med gymmets tyngsta hantlar, 53kg. 5 reps vart det.
Själv skriver jag enbart ner detta;
Hantelpress;
21kg, 12 reps
33kg, 8 reps, kändes inge bra
23,5kg, 16 reps
23,5kg, 12 reps
23,5kg, 8-10 repsStående militärpress;
Ett par reps på 40kg, 6-8 stycken. Kändes inte heller nå bra, ingen bra dag idag helt enkelt.Massa kabeltjafs;
Bröst ovanifrån sittandes, tre set
Bröst underifrån sittandes, ett set
Kabelflyes liggandes på bänk, ett set
En knasig kabelövning som Frizzo kommit på för brösten, ett setAvslutning;
Armhävningar med fötterna på en bänk, så många jag orkade.Käkat ordentligt idag iaf. Bra och god mat, och spenderat dagen med två av mina vänner. Så ett dåligt bröstpass är överkomligt, eftersom att jag egentligen inte gillar att träna bröst.
MVH
16 augusti, 2007 at 00:00 #804878Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Jag kommer sätta igång en liten deffTycker du inte din form duger?
Kanske bara är jag som trivs med att vara fet som en gris
16 augusti, 2007 at 00:02 #804879Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Torsdagen den 16:e Augusti blir det Armpass för mig. Och en annan stor sak kommer påbörja imorgon; Jag kommer sätta igång en liten deff för att skala av lite onödigt fett jag lagt på mig nu under tiden jag inte alls kontrollerade intaget och ska ta ner mig till en form jag är bekväm med och sedan fortsätta bygga på ett bra och strukturerat kostschema!Ska bli en kul tid framöver, deff är alltid en utmaning!
Mvh
Best of luck, my friend! :up:
MVH
16 augusti, 2007 at 00:37 #804880Anonym anvandareMemberFan undrar bara hur du har fått den där tjurnacken marcus ?
16 augusti, 2007 at 00:49 #804881Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Fan undrar bara hur du har fått den där tjurnacken marcus ?Genetiskt. Övre fästet på mina trapz sitter väldigt högt upp på nacken, muskeln i sig är väl utvecklad iofs, men fästet gör mer av hela intrycket. Dessutom har jag alltid haft lite grövre hals.
Pappa och brorsan är likadana, andra manliga släktingar också, lyckligtvis har jag väldigt stort huvud så det ser dock inte så konstigt ut som det gör på t.ex. pappa. Hans huvud är smalare än nackfästet så det smalnar av som en jävla flaska om man ser honom bakifrån.
Tyvärr har jag inte tagit reda på varför det blir så, om det finns en specifik orsak. Det enda jag vet att vi har gemensamt allihopa är högt endogent testosteronvärde, kommer få reda på mitt mer specifikt om ett par dagar när jag ska på dopingtest. Kommer antagligen att skriva ner resultatet här, mest för kul. Kanske har med det att göra dock! Det har iaf i mitt fall lett till att jag ökar väldigt bra på gymmet, däremot har jag även de negativa bitarna som t.ex. svår akne och ovanligt kraftig skäggväxt. Bred underkäke, svängigt temprament osv.
Inte helt 100 på vilka av dessa som är just testosteron, visserligen, de berör andra hormoner också. Men det går i släkten, som sagt.
MVH
Edit; Hittade en rolig liten bild på detta, så du ser att det är genetiskt och inte är något jag enbart tränat mig till. Jag ser ut såhär helt enkelt;
[img=http://pix.nofrag.com/9/c/f/f8eed8cab074956480eb9631b3e64.jpg]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.