- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 augusti, 2007 at 01:06 #804897Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Haha :emo-thumb
vad haru för mått på kroppsdelarna då marcus ?Fråga syrran…
…eller aha, du menar muskelmått. Dem vetefan, mäter aldrig, det enda jag vet än så länge är att Frizzo är fan så mycket större och eftersom att han har koll på några av sina mått så vågar inte jag för det sista jag behöver är ännu mer spö.
Därför, väljer jag den tragiska vägen att leva i förnekelse.
MVH
PS.
19 augusti, 2007 at 01:39 #804898Anonym anvandareMembervar inte hård nu, du har bra linjer Marcus, bara dunka på och äta som ett djur så kommer tillväxten. hoppas ni grabbar har haft en bra helg. Nu är det sängen för mig sedan benpass imorgon.
MVH cesse
19 augusti, 2007 at 09:43 #804899Anonym anvandareMemberTänk om alla småfeta lata as i eran ålder, som bara ska gå o slösa sin energi på att ha sönder saker o vara allmänt illa, kunde pallra sig till gymet o se vad det istället kunde ge dom både rent psykiskt sett o fysiskt… Oh yeah !!
Maci du har gjort enorma framsteg sedan du o jag börja gagga med varandra ! o Friz…du har ökat bra på dom bilderna jag sett !!
Fortsätt kämpa på boys ! Jag ( tanten ) håller ett öga på er… :emo-thumbKram !!:friends:
19 augusti, 2007 at 13:08 #804900Anonym anvandareMemberVilken trevlig start på dagen! Tack Cesse och Sofia! 😮
Vi har haft en bra helg Cesse, fredagen spenderades hemma hos Frizzo då hans roommate inte var där, vi var ute och badade på natten med några andra och sedan hade vi det allmänt trevligt i lägenheten. Kollade bland annat på en film som var lite längre än vi väntat oss, the Aviator. Vid fyratiden så slocknade jag fullt påklädd i hans soffa, som var helt underbar!
Lördagskvällen (Igår) spenderades här med vår andra vän Isak som börjar bli lite intresserad av att följa med oss och träna en del. Hur som helst, så var vi hemma hos mig alla tre och lagade middag. Jag satte i mig 400g ryggbiff, en hel del ris och 600-700kcal bearnaise!
Idag blir det ingen träning för mig tyvärr, min lilla smurf kommer hem efter en 8-dagars vistelse på annan ort, så jag vill spendera dagen med henne. Imorgon ska jag träna ben på kvällen.
MVH
19 augusti, 2007 at 13:49 #804901Anonym anvandareMemberOkej mått e inte det viktigaste men skulle vara kul att veta hur stora ni är genfört med mej .
19 augusti, 2007 at 14:08 #804902Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Okej mått e inte det viktigaste men skulle vara kul att veta hur stora ni är genfört med mej .Kan ta reda på det åt dig när jag har tid. Det jag vet på rak arm är att armarna är runt 37-38cm, bröstet runt om är väl 105-106 och midjan är straxt under 80.
Låren skulle jag gissa till 58-60cm någonstans och vaderna är lite större än armarna de dagar jag kollat, dock varierar de otroligt mycket i storlek på mig av orsaker som jag ännu inte lyckats sätta fingret på.
Vill du ha det mer exakt än så får du vänta tills imorgon, så skriver jag ner allt du vill veta.
:up:
MVH
19 augusti, 2007 at 14:39 #804903Anonym anvandareMemberOkej fan vad snällt
20 augusti, 2007 at 22:07 #804904Anonym anvandareMemberIngen träning idag ?
20 augusti, 2007 at 22:57 #804905Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Ingen träning idag ?Tanken var benpass, men i stundens hetta glömde jag lunchrasten på praktiken och åkte hem i panikhunger 16:15 med ett dittils intag på 0kcal.
Vaskulär som en jävla gris blir man ju dock utav detta, och jag var inte sen med att pumpa lite och ta ett kort. Trixat med ljuset i rummet så den här bilden är inte särskilt nära den kalla verkligheten, jag har aldrig sett sånna här varken former eller konturer på mig själv i mina tragiska försök till Abs and thighs-poser.
Lyckades klämma ihop magen på något konstigt sätt, fråga mig inte hur för jag kan inte göra om det, men efter ett par försök blev det konturer på min skitdåliga mage.
Räkna inte med att se en lika bra bild än på ett år haha. Men jag lägger upp den för beskådning ändå! Trots att den ljuger mycket om dagsläget.
Kan ju låtsas att jag är såhär vältränad iaf.
MVH
21 augusti, 2007 at 03:38 #804906Anonym anvandareMemberEller… Nästan iaf
Härlig bild skitunge!21 augusti, 2007 at 07:34 #804907Anonym anvandareMemberOkej.Härlig bild :up:
21 augusti, 2007 at 09:04 #804908Anonym anvandareMembersh0w wrote:Eller… Nästan iaf
Härlig bild skitunge!Hahha chulle du är för rolig .
Markus se till att sköta kosten nu :rtfm:21 augusti, 2007 at 09:09 #804909Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hahha chulle du är för rolig .
Markus se till att sköta kosten nu :rtfm:Fantastiskt att folk som enbart LÄST ens namn på ett internetforum faktiskt kan stava fel på det…
…om och om igen.
MVH
PS. Ja mamma, jag ska äta mina grönsaker.
21 augusti, 2007 at 13:28 #804910Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Den dagen du äter grönsaker eller sköter din kost kommer jag kunna bänka 300 kg.. :pHahaha
21 augusti, 2007 at 13:57 #804911Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Den dagen du äter grönsaker eller sköter din kost kommer jag kunna bänka 300 kg.. :pUppdaterat foto på Frizzo ifrån dagens pass;
[img=http://www.dizpins.com/pinventory/images/hong_kong_pins/cutie_piglet.jpg]MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.