Mat, träning och Cs.

Home Forums Dagböcker Mat, träning och Cs.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 58 total)
  • Author
    Posts
  • #527142

    Vad är detta för skit, tv.nu lovar skarface, istället visas någon skitfilm från 80-talet.

    #527143

    Såå va det nya året här![/b]

    Jag söp ej igår, känndes onödigt med tanke på att idag börjar form slipningen, så istället drog jag ett pass runt 9 på kvällen (gymmet va helt tomt, va där i typ en och en halv timme bara för att de va så skönt), smsade lite ursäkter till kompisar och stannade hemma och glodde på tv vid 12 slaget.

    Ryggen var rätt öm från rygg passet igår, men klarade mig.

    Tricep;[/b]

    Dips;
    Kv(73,3)X10X1
    +5kgX5X1 (Axeln började göra ont här som bara den, så gick tillbaka till ingen vikt)
    kvX10X1 lätt

    Cc pushdown Z-stång; Max 15 plattor.
    10PX10
    10PX10
    10PX10
    11PX5
    11PX5
    11PX7

    Kabelpress – Tricepsextensions med V-stång;
    8PX10
    8PX10
    8PX10
    9PX10
    9PX10
    10PX5
    10PX5

    Tätt grepp på bänkpress;
    40X10
    40X10
    40X10

    Hantel bakom huvudet dubbel grepp;
    20X10
    20X10
    20X10

    Betyg; Vääldigt skönt pass, fick skön kontakt, dock rädd vad som är på gång med axeln.
    Hoppar över alla axel pass i 2 veckor framåt och ser vad som händer.

    Så idag började deffen, kommer ligga på ca 2000kcal/dagen med ca 400kcal- i form av promenader och gym pass.
    30 min mrgn promenad idag, sen ikväll blir det gym.

    Hoppas alla har en skön återställar dag:)

    #527144

    Duktigt att kunna motstå supandet:up:

    Själv söp jag på lite gran… men inte till bakisnivå iaf, hehe..

    Ser för övrigt bra ut, kör på! släng gärna in lite bilder:)

    #527145
    vogeler wrote:
    Duktigt att kunna motstå supandet:up:

    Själv söp jag på lite gran… men inte till bakisnivå iaf, hehe..

    Ser för övrigt bra ut, kör på! släng gärna in lite bilder:)

    Haha måste erkänna att jag fick lite abstinens under natten över att inte dricka lite, med tanke på att det inte blir ngt sånt på ett väldigt långt tag, men det känndes värt det på gymmet iaf.

    Bilder hade jag tänkt slänga in när deffen börjat ge små resultat, men det kommer:)

    Dagens pass då, bicep/trapz.

    Bicep;[/b]

    Sittande scottcurl med Z-stång;
    25X10
    27,5X8
    27,5X8
    30X5
    30X5
    30X5 Pb

    Stående växlande hantelcrul;
    12X10
    12X10
    12X10 Pb

    Stående scottcurl med hantel (ett set är båda armarna);
    12X10
    12X10
    12X10 Pb

    Trapz;[/b]

    Shrugs;
    20X20
    20X20

    Sen lite grejjer i mag maskin.

    Betyg; Skojj med lite Pb, var också ensam i gymmet nästan hela tiden, det är aldrig fel.

    Nu blir det tv och säng:), alla får ha det bra.

    #527146

    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=kynUSL8fr_4″]http://www.youtube.com/watch?v=kynUSL8fr_4]

    Rygg och ben nu, dock promenad i halvmeter snö till tåget.:buttrock:

    #527147

    Igår var det sådär, en kompis hade terror ringt ett tag så gick med på ett pass på friskis, det är skojj att hänga med kompisar men inte när jag tränar, passet tog minst dubbelt så lång tid och kännde att jag inte riktigt kom igång, och vilan blev alldeles för lång imellan seten.
    Så ne, i fortsättningen blir det ensam är stark (iaf mindre svag).

    Konstigt att min mega tagga låt inte funka igår, blir aldrig bra när jag försöker länka till youtube.

    [http://www.youtube.com/watch?v=kynUSL8fr_4 http://www.youtube.com/watch?v=kynUSL8fr_4%5D

    Ni får den så istället haha.
    Bussen till gymmet går om ngn timme, får se vad jag kör, ej bestämt än.

    Ha det bra:).

    #527148

    Beställde tid för en tatuering idag, längtar som fan, får bara setill att vara i bra form inför sittningen, vill ju inte sitta med valkar höhö.

    Idag skulle det blivit tricep/rygg, men innan jag hunit färdigt med första delen så fick jag lite panik över att gymmet var så fullt, torgskräck har jag fått höra att jag har,tycker själv det enbart låter roligt, haha.

    Aja här är det jag han med;

    Tricep;[/b]

    Dips;
    KvX10
    KvX10 Klarar domma lätt, men får så väldigt ont i axeln, as jobbigt för jag gillar värkligen att köra dips.

    Cc pushdown Z-stång;
    60X10
    65X8
    65X8
    70X5
    70X6 Pb

    Kabelpress – Tricepsextensions med V-stång;
    50X8
    50X8
    50X8
    55X8
    55X8 Pb

    Tricepmaskin;
    65X10
    70X8
    70X8
    75X8 Pb?
    75X5

    Smalt grepp på bänkpress;
    40X10
    45X5
    45X5
    45X5
    50X3

    #527149

    Var rätt små glad under hela passet idag, efteråt gick man in och slappna av i omklädningsrummet och det var inte förens man duschat och skulle sträcka sig efter jackan som man märkte att den ej var kvar, fan va förbannad mn blir på folk som snor saker ur omklädningsrum.
    Spec när det är 12 jävla minus ute.:evil:.

    Aja inget man kan göra åt saken, får försöka skrapa till en ny, hur det nu skall gå.
    Mat, passet kommer sen, peace.

    #527150
    fredrik92a wrote:
    Var rätt små glad under hela passet idag, efteråt gick man in och slappna av i omklädningsrummet och det var inte förens man duschat och skulle sträcka sig efter jackan som man märkte att den ej var kvar, fan va förbannad mn blir på folk som snor saker ur omklädningsrum.
    Spec när det är 12 jävla minus ute.:evil:.

    Aja inget man kan göra åt saken, får försöka skrapa till en ny, hur det nu skall gå.
    Mat, passet kommer sen, peace.

    Idioter, spciellt i denna kylan
    Vart läser du kock någonstanns?

    #527151
    LyftarBruden wrote:
    Idioter, spciellt i denna kylan
    Vart läser du kock någonstanns?

    duscha när du kommer hem ist.
    min kompis brukar också sno saker från omklänningsrummet fast jag tkr det e omoget..

    #527152
    LyftarBruden wrote:
    Idioter, spciellt i denna kylan
    Vart läser du kock någonstanns?

    Jao, men kan säga att jag fick några sköna blickar när jag strosa fram på gatan i t-shirt;).
    Pluggar kock i jönköping, nu skall det ej låta som om jag går en super-fin utbildning, jag gick på annat tills andra året på gymnasiet då jag valde att byta för det jag gick då var inte riktigt för mig längre.
    Så när jag bytte linje hade jag redan gjort allt dom höll på med förutom mat lagningen, så har bara 2-3 mat-lektioner i veckan, men jag klagar inte haha:).

    Mallee wrote:
    duscha när du kommer hem ist.
    min kompis brukar också sno saker från omklänningsrummet fast jag tkr det e omoget..

    Njaa, har ca en timme hem nu när jag inte kör på gymmet nära mig längre, och sitta och osa svett på station är inget jag gillar;).

    Din kompis borde du säga till på skarpen, jävla dålig attityd att förstöra folks gym vistelse.

    #527153

    Dagens pass var det också ja, hade inte med mig papper och penna, så ni får bara övningarna.

    Rygg & axlar[/b]

    Rygg;

    Latsdrag brett grepp;
    5 sett, varannan drag till bröst varannan drag bakom nacken.

    Sittande kabelrodd mellan grepp;
    5 sett.

    Vet ej vad det heter, men kallar det framåtlutande stång lyft;
    3 sett

    Enhands hantelrodd
    6 sett.

    Axlar;

    Hantellyft åt sidan;
    5 sett.

    Axelpress i smith;
    4 sett.

    Sittande lyft åt sidan;
    3 sett.

    Hoppas alla har en skön sönda kväll, Scream ikväll, missade nästan hela perodin på den igår, så får väl glo den äkta varan ikväll;).

    Ajust det, ps; Jag har ju som sagt avstått från axlar ett tag pga av smärta, men måste säga att dagens pass gick fin fint.

    #527154
    fredrik92a wrote:
    Jao, men kan säga att jag fick några sköna blickar när jag strosa fram på gatan i t-shirt;).
    Pluggar kock i jönköping, nu skall det ej låta som om jag går en super-fin utbildning, jag gick på annat tills andra året på gymnasiet då jag valde att byta för det jag gick då var inte riktigt för mig längre.
    Så när jag bytte linje hade jag redan gjort allt dom höll på med förutom mat lagningen, så har bara 2-3 mat-lektioner i veckan, men jag klagar inte haha:).
    .

    härligt, min morsa e utbildad kock, hon jobbade till sjöss :ike:
    Stress.

    Iaf vill jag bli bagare/konditor, fast de tar jag efter studenten. hehe :whistle:

    #527155
    LyftarBruden wrote:
    härligt, min morsa e utbildad kock, hon jobbade till sjöss :ike:
    Stress.

    Iaf vill jag bli bagare/konditor, fast de tar jag efter studenten. hehe :whistle:

    Haha soft jobb;)

    Skulle dra ben idag men ångra mig när jag klev in på gymmet och valde bröst istället, får bli ben imon.

    Bröst;[/b]
    Försökte ligga på rätt lågt i rep antal.

    Hantelpress;
    25X8
    25X8

    27,5X8
    27,5X8 Har dock ingen aning om jag inte bara körde 5 reps, men är ganska säker på att det var 8.
    30X6 Hjälp att få upp dom för start, och hjälp på 2 sissta.
    30X6 Samma som ovan, men fortfarande Pb:).

    Sittande cabelcurl (total vikt);
    35X8
    35X8
    35X8 Pb?
    40X?
    40X?

    Stående cabelcross (vikt/sida);
    30X10
    30X10
    30X10
    35X10 Pb

    Lutande bänk (Helt slut i brösten);
    40X10
    40X10

    Sen börjat jag med traps men måste ha gjort det lite på förra passet för hade visst fortfarande ont.

    Ha en skön måndag:).

    #527156

    Så körde ett pass idag, nu är värkligen axeln förstörd, fick otroligt ont i den i slutet och känns som den är redigt skadad, jävla skit.

    Btw så besökte jag Jsk för passet, redigt skönt ställe.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.