- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 oktober, 2006 at 19:16 #854625Anonym anvandareMember
”spän” ?
18 oktober, 2006 at 19:55 #854626Anonym anvandareMemberjwallin wrote:”spän” ?Haha ja jag o mina små namn..
I cable maskinen.. handtag, drar det emot hövve bara, inte mer en så, men jag o min syster kom inte på nå bättre namn :p20 oktober, 2006 at 16:20 #854627Anonym anvandareMemberIdag körde jag Cardio i 1 h 5 min
+ Mage
Gick alldeles utmärkt
Ikväll blir det svulla buffé med laget dock21 oktober, 2006 at 11:56 #854628Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Vad är ditt mål med träningen ?
Vill du bygga upp eller vill du gå ned i vikt?
Banan verkar vara ett bra val tycker jag
Knäckebröd brukar aldrig vara hela när man väl ska äta dem utan i små smulorHelst av allt skulle jag vilja tävla. ABSOLUT!
Men med onyttig skolmat gör inte saken bättre.
Jag vill både bygga muskler och gå ned i vikt. Helst av allt att bygga då.
Nej, hehehehe brukar annars lägga knäckebrödet i en ”burk” typ.22 oktober, 2006 at 12:43 #854629Anonym anvandareMemberJag är inte jättebra och ska inte sitta o säga att så här ska man göra osv…
Men, att både gå ned i vkikt o bygga massa kan var svårt…
Just nu fokuserar jag mest på att bygga massa, så man får se lite knubbig ut om magen ett tag framöver… men de får man stå ut med om man vill ha bra resultat..
Så.. med andra ord, ät ordentligt med mat o fokusera mer på att ha energi o ork till att bygga upp just nu, sedan kan du sätta igång med förbränning lite hårdare22 oktober, 2006 at 12:47 #854630Anonym anvandareMemberIgår kunde jag inte hålla mig från att ta en promenad till gymmet endå o köra lite cardio… sen att d blev massa godis på kvällen är ju en annan femma
Vill verkligen ned lite i vikt… tålamooood ja jag vet… men d känns så otroligt orättvist när man ser vänner o människor på stan som äter precis va dom känner för… Så själv äter man knappt något onyttigt alls..
Ska sluta med godis nu också o se om det blir någon viktminskning då..
Dra ned ännu mer på maten, o öka cardion lite mer..
Så nu tar jag mig en promenad till affären iaf innan jag blir galen av att ej träna idag
Ha en bra dag allesammans22 oktober, 2006 at 13:52 #854631Anonym anvandareMemberSer bra ut, denna journalen ska jag följa
Ang den där ”spän” du ligger ner på en bänk, eller?Lycka till!!!
22 oktober, 2006 at 14:57 #854632Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jag är inte jättebra och ska inte sitta o säga att så här ska man göra osv…
Men, att både gå ned i vikt o bygga massa kan var svårt…
Just nu fokuserar jag mest på att bygga massa, så man får se lite knubbig ut om magen ett tag framöver… men de får man stå ut med om man vill ha bra resultat..
Så.. med andra ord, ät ordentligt med mat o fokusera mer på att ha energi o ork till att bygga upp just nu, sedan kan du sätta igång med förbränning lite hårdareOk.
Jag går väl ned i vikt lite hursomhelst ibland.
Men jag når aldrig ner till den vikten jag vill, utan ja stannar precis innan där och står kvar. Upp och ner mellan 52,5-55 kgJag slarvar absolut inte med maten. Men däremot är det en sak som jag inte är så nyttig med och det är att jag dricker upp mot 1-2 liter oboy per dag med mellanmjölk. Och då har jag mycket oboy. Vet inte hur jag dock ska bli av med detta beroende.
Så energin har jag iaf till alla träningspass. Får ju i mig en hel del av den onyttiga oboyen. Men fundera på att skaffa proteinpulver, då kanske det inte blir så mycket oboydrickande.
Tack för ditt svar!
22 oktober, 2006 at 16:02 #854633Anonym anvandareMembervarmlandstjej wrote:Ok.
Jag går väl ned i vikt lite hursomhelst ibland.
Men jag når aldrig ner till den vikten jag vill, utan ja stannar precis innan där och står kvar. Upp och ner mellan 52,5-55 kgJag slarvar absolut inte med maten. Men däremot är det en sak som jag inte är så nyttig med och det är att jag dricker upp mot 1-2 liter oboy per dag med mellanmjölk. Och då har jag mycket oboy. Vet inte hur jag dock ska bli av med detta beroende.
Så energin har jag iaf till alla träningspass. Får ju i mig en hel del av den onyttiga oboyen. Men fundera på att skaffa proteinpulver, då kanske det inte blir så mycket oboydrickande.
Tack för ditt svar!
Du väger ju ingenting människa
Om det är du på bilden så gå inte ned i vikt, du har ju en jättefin mage! Inge fett där inte.
Ja testa proteinpulver med chokladsmak, kanske får bort oboysuget22 oktober, 2006 at 16:04 #854634Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Ser bra ut, denna journalen ska jag följa
Ang den där ”spän” du ligger ner på en bänk, eller?Lycka till!!!
Va kul
Nej nej, på ”spän” står man upp o drar handtaget mot huvudet i cablemaskinen22 oktober, 2006 at 16:05 #854635Anonym anvandareMemberKunde inte hålla mig, blev 1 h rask promenad i spåret
22 oktober, 2006 at 16:54 #854636Anonym anvandareMemberBjörklund wrote:Det finns Oboy utan socker!! Ett tipsLåter ju bra.. MEN kan man brja med proteinpulver ist så är det ju en aning bättre
22 oktober, 2006 at 17:02 #854637Anonym anvandareMemberBjörklund wrote:hehe jo det är klart… jag visste inte att oboyen var istället för pulver i detta fallet… proteinpulver med chokladsmak smakar annars väldigt likt oboy. mycket gottOkej, då förstår jag
Vilke pulver kör du med ?22 oktober, 2006 at 17:17 #854638Anonym anvandareMembercattahs wrote:Hejsan hur går det? Jag har bulkat på mig ordentligt har som mål att droppa lite i vikt nu fram till dec…ang ditt oboy behov.. jag äter mer kolisar nu typ bröd, godis sånt.. det gör att mitt sug blir enormt.. så det enda är nog att pina dig igenom en så kallad ”vit” period för att ta bort abstinensen.. för den känner jag av när jag äter sånt med socker….
men det är ju bara hur jag funkar…
Hejsan !
Kul att höra från dig !
Det går sådär , har också bulkat på mig en hel del nu på sista tiden, spec när man varit sjuk .
Fast det är inte jag som har behovet av oboy, det var en annan tjej som jag skrev med här på sidan
Haha, kan säga att jag känner igen mig där, suget är oftast värst dagarna efter o det gäller att hålla sig.
Hur mycket har du lagt på dig nu?
Själv väger jag 62 kg nu… gick upp ett par kilon på bara de två veckorna jag var sjuk…22 oktober, 2006 at 17:43 #854639Anonym anvandareMemberNär får vi se Michan22 do the obligatoriska?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.