Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,377 total)
  • Author
    Michan22 wrote:
    Nej nej .. proteinpulver och kreatin är 2 helt olika saker för det första.. :p
    Så det behöver du inte oroa dig för.
    Du kan läsa på innehållsförteckningen på proteinet om du inte vill ha några koolisar alls… men vad ja vet så finns d inte mkt kolisar i de flesta proteinpulver.. en kolhydrat hit o en dit borde väl inte spela så stor roll.. spec inte om du tar det ist för oboy ;)

Ja ok=)

Nej en kolhydrat hit och dit spelar ingen roll
    Men många snackar om att den här ”Whey 80” är bra?
    Är det ngt jag ska testa? Tänkte om du vet lite? För jag vet ingenting nämligen. Inte när det gäller protein pulver :|

varmlandstjej wrote:
    Ja ok=)

Nej en kolhydrat hit och dit spelar ingen roll
    Men många snackar om att den här ”Whey 80” är bra?
    Är det ngt jag ska testa? Tänkte om du vet lite? För jag vet ingenting nämligen. Inte när det gäller protein pulver :|

Testa det :)
    Detär ett bra pris också…
    Själv får jag dock inte i mig det, men inte hört nåpgon annan som klagat över smaken :)

Michan22 wrote:
    Testa det :)
    Detär ett bra pris också…
    Själv får jag dock inte i mig det, men inte hört nåpgon annan som klagat över smaken :)

Då gör jag det :emo-thumb
    Tackar så mycket för alla snabba svar!

Haha, dream on. Just nu är jag vinterfet. Kommer lägga in en deff framåt våren och då kanske… :|

Kolla [http://www.bodybuilding.com/fun/posing.htm]

Michan22 wrote:
    Hur det dessa obligatoriska poserna ut då? :p
    Jag vet, DU kan ju lägga upp dem så man ser :)
    Leroy Brown wrote:
    Haha, dream on. Just nu är jag vinterfet. Kommer lägga in en deff framåt våren och då kanske… :|

Kolla [http://www.bodybuilding.com/fun/posing.htm]

Hum hum…. då blir det svårt för mig, jag är alltid vinterfet

Nu har jag dansat av mig i 1½ h :D
    Gick promenad hem också ca 30 min

Michan22 wrote:
    Känner av en dålig vibb här, retar du mig för jag inte vill upp i vikt :p
    Ok ok, men då får jag testa det nästa gång jag investerar i protein pulver :emo-thumb

haha, aa lite kanske…
    Nice, du kommer inte ångra dig :emo-thumb

Michan22 wrote:
    Känner av en dålig vibb här, retar du mig för jag inte vill upp i vikt :p
    Ok ok, men då får jag testa det nästa gång jag investerar i protein pulver :emo-thumb

:nod Dalblads proteinpulver är outstanding när det gäller smak!!! Alla deras smaker är goda men ett par favoriter är mintchoklad och bananchoklad! För att inte tala om den de brukar ha kring jul; äpple o kanel (mums!) Den borde de ju snart börja sälja… Har smakat många andra men det går enligt mitt tycke inte att jämföra (passar på att göra lite reklam, hihi….)

jwallin wrote:
    haha, aa lite kanske…
    Nice, du kommer inte ångra dig :emo-thumb

Bäst för dig det :|

Sussi wrote:
    :nod Dalblads proteinpulver är outstanding när det gäller smak!!! Alla deras smaker är goda men ett par favoriter är mintchoklad och bananchoklad! För att inte tala om den de brukar ha kring jul; äpple o kanel (mums!) Den borde de ju snart börja sälja… Har smakat många andra men det går enligt mitt tycke inte att jämföra (passar på att göra lite reklam, hihi….)

Det skall kollas upp med detsamma ;)

Michan22 wrote:
    Det skall kollas upp med detsamma ;)

Volu-Mass från San är riktigt bra i smaken, lite dyrare än Dalblads men enligt mig mycket godare. :emo-thumb

Nordberg wrote:
    Volu-Mass från San är riktigt bra i smaken, lite dyrare än Dalblads men enligt mig mycket godare. :emo-thumb

Oj oj, mkt förslag nu. kommer bli svårt att välja haha :)
    Men tack så mkt :)

Sussi wrote:

Av någon skum anledning hittade jag inte de smakerna :S

Idag körde jag Rygg, baksida axlar, trapz, o mage
    Är för trtt för att skriva ned vikter osv :P
    Men för övrigt gick d suveränt

Du måste ju skriva ned vikterna så vi kan hålla koll på dig :|

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.