- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 oktober, 2006 at 13:54 #854655Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Nej nej .. proteinpulver och kreatin är 2 helt olika saker för det första.. :p
Så det behöver du inte oroa dig för.
Du kan läsa på innehållsförteckningen på proteinet om du inte vill ha några koolisar alls… men vad ja vet så finns d inte mkt kolisar i de flesta proteinpulver.. en kolhydrat hit o en dit borde väl inte spela så stor roll.. spec inte om du tar det ist för oboyJa ok=)
Nej en kolhydrat hit och dit spelar ingen roll
Men många snackar om att den här ”Whey 80” är bra?
Är det ngt jag ska testa? Tänkte om du vet lite? För jag vet ingenting nämligen. Inte när det gäller protein pulver23 oktober, 2006 at 13:56 #854656Anonym anvandareMembervarmlandstjej wrote:Ja ok=)Nej en kolhydrat hit och dit spelar ingen roll
Men många snackar om att den här ”Whey 80” är bra?
Är det ngt jag ska testa? Tänkte om du vet lite? För jag vet ingenting nämligen. Inte när det gäller protein pulverTesta det
Detär ett bra pris också…
Själv får jag dock inte i mig det, men inte hört nåpgon annan som klagat över smaken23 oktober, 2006 at 14:51 #854657Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Testa det
Detär ett bra pris också…
Själv får jag dock inte i mig det, men inte hört nåpgon annan som klagat över smakenDå gör jag det :emo-thumb
Tackar så mycket för alla snabba svar!23 oktober, 2006 at 16:16 #854658Anonym anvandareMemberHaha, dream on. Just nu är jag vinterfet. Kommer lägga in en deff framåt våren och då kanske…
Kolla [http://www.bodybuilding.com/fun/posing.htm]
Michan22 wrote:Hur det dessa obligatoriska poserna ut då? :p
Jag vet, DU kan ju lägga upp dem så man ser23 oktober, 2006 at 17:21 #854659Anonym anvandareMemberLeroy Brown wrote:Haha, dream on. Just nu är jag vinterfet. Kommer lägga in en deff framåt våren och då kanske…Kolla [http://www.bodybuilding.com/fun/posing.htm]
Hum hum…. då blir det svårt för mig, jag är alltid vinterfet
23 oktober, 2006 at 23:11 #854660Anonym anvandareMemberNu har jag dansat av mig i 1½ h
Gick promenad hem också ca 30 min24 oktober, 2006 at 11:06 #854661Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Känner av en dålig vibb här, retar du mig för jag inte vill upp i vikt :p
Ok ok, men då får jag testa det nästa gång jag investerar i protein pulver :emo-thumbhaha, aa lite kanske…
Nice, du kommer inte ångra dig :emo-thumb24 oktober, 2006 at 12:02 #854662Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Känner av en dålig vibb här, retar du mig för jag inte vill upp i vikt :p
Ok ok, men då får jag testa det nästa gång jag investerar i protein pulver :emo-thumb:nod Dalblads proteinpulver är outstanding när det gäller smak!!! Alla deras smaker är goda men ett par favoriter är mintchoklad och bananchoklad! För att inte tala om den de brukar ha kring jul; äpple o kanel (mums!) Den borde de ju snart börja sälja… Har smakat många andra men det går enligt mitt tycke inte att jämföra (passar på att göra lite reklam, hihi….)
24 oktober, 2006 at 15:52 #854663Anonym anvandareMemberjwallin wrote:haha, aa lite kanske…
Nice, du kommer inte ångra dig :emo-thumbBäst för dig det
24 oktober, 2006 at 15:52 #854664Anonym anvandareMemberSussi wrote::nod Dalblads proteinpulver är outstanding när det gäller smak!!! Alla deras smaker är goda men ett par favoriter är mintchoklad och bananchoklad! För att inte tala om den de brukar ha kring jul; äpple o kanel (mums!) Den borde de ju snart börja sälja… Har smakat många andra men det går enligt mitt tycke inte att jämföra (passar på att göra lite reklam, hihi….)Det skall kollas upp med detsamma
24 oktober, 2006 at 16:01 #854665Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Det skall kollas upp med detsammaVolu-Mass från San är riktigt bra i smaken, lite dyrare än Dalblads men enligt mig mycket godare. :emo-thumb
24 oktober, 2006 at 17:39 #854666Anonym anvandareMemberNordberg wrote:Volu-Mass från San är riktigt bra i smaken, lite dyrare än Dalblads men enligt mig mycket godare. :emo-thumbOj oj, mkt förslag nu. kommer bli svårt att välja haha
Men tack så mkt24 oktober, 2006 at 17:43 #854667Anonym anvandareMemberSussi wrote::nod Dalblads proteinpulver är outstanding när det gäller smak!!! Alla deras smaker är goda men ett par favoriter är mintchoklad och bananchoklad! För att inte tala om den de brukar ha kring jul; äpple o kanel (mums!) Den borde de ju snart börja sälja… Har smakat många andra men det går enligt mitt tycke inte att jämföra (passar på att göra lite reklam, hihi….)Av någon skum anledning hittade jag inte de smakerna :S
24 oktober, 2006 at 17:46 #854668Anonym anvandareMemberIdag körde jag Rygg, baksida axlar, trapz, o mage
Är för trtt för att skriva ned vikter osv
Men för övrigt gick d suveränt24 oktober, 2006 at 18:14 #854669Anonym anvandareMemberDu måste ju skriva ned vikterna så vi kan hålla koll på dig
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.