- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 november, 2006 at 18:13 #854700Anonym anvandareMember
Kom hem från ett fyspass med laget för ett tag sedan, JÄKLAR vad dålig kondis man har…
MEN klarade hela träningen ut, dock röd som en tomat
Imorgon har jag ont om tid då jag ska på visning i uppsala… men kanske hinner ett snabbt pass vid 8 på morgonen innan bussen åker.14 november, 2006 at 09:29 #854701Anonym anvandareMemberHann träna igår.
Bröst fram och utsida axlar.
Idag blir det träning på delta efter skolan ist16 november, 2006 at 16:02 #854702Anonym anvandareMemberIgår hann jag aldrig gymma då d var visning i Linköping..
Men tog d passet idag ist.
Baksida ben och armar.
Var på Sats högtorget….
Va väl inge vidare… inte mkt fria vikter må jag säga.16 november, 2006 at 19:05 #854703Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Igår hann jag aldrig gymma då d var visning i Linköping..
Men tog d passet idag ist.
Baksida ben och armar.
Var på Sats högtorget….
Va väl inge vidare… inte mkt fria vikter må jag säga.Vad var det för visning?
16 november, 2006 at 19:25 #854704Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Var på Sats högtorget….
Va väl inge vidare… inte mkt fria vikter må jag säga.Gick du in i rummet som låg bakom spinningsalen? Vet många som kört på hötorget och missat delen med fria vikter helt!
Där är det ganska så gott om fria vikter. Var du bara ute i det stora rummet där det finns kardiomaskiner så är det verkligen dåligt med fria vikter. Där finns ju typ enbart hantlar!
17 november, 2006 at 14:04 #854705Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Gick du in i rummet som låg bakom spinningsalen? Vet många som kört på hötorget och missat delen med fria vikter helt!Där är det ganska så gott om fria vikter. Var du bara ute i det stora rummet där det finns kardiomaskiner så är det verkligen dåligt med fria vikter. Där finns ju typ enbart hantlar!
Jasså, där ser man, då missade jag det helt och hållet med andra ord.
Skall ta ett återbesök någon dag o se om det duger för fröken petig :p
Tack :emo-thumb17 november, 2006 at 14:07 #854706Anonym anvandareMemberIdag blev det ett framsida ben o vadpass på gymmet.
Lite cardio i ca 30 min efter också.Åt godis igår.. och ska hem till syster på myskväll snart , o då lär d bli godis igen…
Kommer ha sådan grym ångest.
Efter denna gången ska jag inte äta godis på ett tag har jag bestämt, nån/några veckor iaf…
Kan ej behärska d riktigt känner jag.. går helt överstyr.17 november, 2006 at 14:08 #854707Anonym anvandareMemberLite godis är väl inte hela världen
Själv kan jag inte hålla mig från skräpmat, måste fan äta det varje dag nästan17 november, 2006 at 14:28 #854708Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Lite godis är väl inte hela världen
Själv kan jag inte hålla mig från skräpmat, måste fan äta det varje dag nästanHåller med danne.. lite godis då och då gör inget.. gillar också godis, och det slinker ner en och annan bit..
17 november, 2006 at 15:15 #854709Anonym anvandareMembervarmlandstjej wrote:Vad var det för visning?Var modell för schwarzkopf
17 november, 2006 at 15:16 #854710Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Lite godis är väl inte hela världen
Själv kan jag inte hålla mig från skräpmat, måste fan äta det varje dag nästanJaja, men du har kanske bättre ämnesomsättning än vad jag har Går upp bara jag ser på skräpmat :p
17 november, 2006 at 15:16 #854711Anonym anvandareMemberGoofy_ wrote:Håller med danne.. lite godis då och då gör inget.. gillar också godis, och det slinker ner en och annan bit..Ja, visst är d gott, men inte nyttigt
Vill ned i fett % och upp i muskelmassa17 november, 2006 at 15:19 #854712Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Ja, visst är d gott, men inte nyttigt
Vill ned i fett % och upp i muskelmassaDet är det jag vill också.. men det är svårt att hålla en strikt diet..
17 november, 2006 at 15:29 #854713Anonym anvandareMemberHallå ! Har inte sett den här träningsjournalen förut men den kommer att följas
Satsar på att öka i storlek alltså. :emo-thumb Hur går det då ?17 november, 2006 at 15:41 #854714Anonym anvandareMemberGoofy_ wrote:Det är det jag vill också.. men det är svårt att hålla en strikt diet..Njea, delvis tycker jag…
Slutar jag med godiset så kommer d nog gå bra… för godiset är d enda onyttiga ja unnar mig endå så
Vet att när jag inte käkat godis på ett tag så släpper suget. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.