Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,377 total)
  • Author
    ronkan_shup wrote:
    Hallå ! Har inte sett den här träningsjournalen förut men den kommer att följas :)
    Satsar på att öka i storlek alltså. :emo-thumb Hur går det då ?

Välkommen :P
    Jodå, det går lite segt just nu med alla förkylningar osv, men lite resultat kan man skåda :emo-thumb
    Hur går det för din del?

Michan22 wrote:
    Njea, delvis tycker jag…
    Slutar jag med godiset så kommer d nog gå bra… för godiset är d enda onyttiga ja unnar mig endå så :P
    Vet att när jag inte käkat godis på ett tag så släpper suget.

Jo så är det för mig med.. men det är svårt att bara släppa det.. :(

Haha tackar ! ;)
    Jo är segt med förkylningar men är det bara lite snuva kan man ju köra på bra i alla fall .. Staaabilt ! :emo-thumb
    Själv går det sådär, började min första kreatinkur för några veckor sen men märker ingen skillnad i pump och uthållighet genom seten .. Enda skillnaden är att jag springer på toa och pissar jämt och ständigt !
    Haha, annars går det rätt bra. Hoppar dock ryggpasset idag pga alltför mördade biceps 😮

Michan22 wrote:
    Var modell för schwarzkopf :)

Jaha=)
    Samma märke som på mitt schampo!

vart e bildbevisen på modellandet :D

Michan22 wrote:
    Jasså, där ser man, då missade jag det helt och hållet med andra ord.
    Skall ta ett återbesök någon dag o se om det duger för fröken petig :p
    Tack :emo-thumb

Haha! Fröken petig…du får inte förvänta dig värsta hardcoregymet nu bara. Fast där går det iaf köra böj, mark och bänk. Duger till en discotränande som mig :P

Kör hårt! :up:

ronkan_shup wrote:
    Haha tackar ! ;)
    Jo är segt med förkylningar men är det bara lite snuva kan man ju köra på bra i alla fall .. Staaabilt ! :emo-thumb
    Själv går det sådär, började min första kreatinkur för några veckor sen men märker ingen skillnad i pump och uthållighet genom seten .. Enda skillnaden är att jag springer på toa och pissar jämt och ständigt !
    Haha, annars går det rätt bra. Hoppar dock ryggpasset idag pga alltför mördade biceps 😮

Hahaha :P
    Men du kanske ska testa ett annat kreatin ?
    Vanligt funkade ej så bra på mig (enligt mig själv)
    Men började med citrus eller va d heter, d känns bättre .

Sam jr wrote:
    vart e bildbevisen på modellandet :D

Tåååålamod min vän, tååålamod :P

melancoolio wrote:
    Haha! Fröken petig…du får inte förvänta dig värsta hardcoregymet nu bara. Fast där går det iaf köra böj, mark och bänk. Duger till en discotränande som mig :P

Kör hårt! :up:

Ja huvudsaken är att man kan göra d iaf =)
    Blev arg på dem när d inte fanns en bänkpress ens .

Detsamma :emo-thumb

Idag blev d lite cardio o mage..

Quote:
    Hahaha :P
    Men du kanske ska testa ett annat kreatin ?
    Vanligt funkade ej så bra på mig (enligt mig själv)
    Men började med citrus eller va d heter, d känns bättre .

Ska prova ta kreatinet nu på ”tom mage” och se om det blir skillnad .. Förhoppnigsvis har jag inte lagt ut flera hundra i onödan haha !
    Haha modellandet ? Håller med, upp med en bild ! :p

ronkan_shup wrote:
    Ska prova ta kreatinet nu på ”tom mage” och se om det blir skillnad .. Förhoppnigsvis har jag inte lagt ut flera hundra i onödan haha !
    Haha modellandet ? Håller med, upp med en bild ! :p

Hmm på tom mage, d låter iofs inte så bra kanske :S
    Man ska väl ta kreatin med kolhydrater för bäst upptagningförmåga ?
    Äh jag vet inte, bara hört om d iaf 😮

De kommer, tålamod som jag sa innan :p

Jag vet! Har också hört att kreatin med kolhydrater är bäst .. Blir snurrig i huvudet av att höra olika hela tiden när man frågar runt ! :|

Okej då väntar man spännt då bildbevis då ! :p

Michan22 wrote:
    Var på Sats högtorget….
    Va väl inge vidare… inte mkt fria vikter må jag säga.

LOL, det hände mig också när jag var där. Efter ett mediokert pass så såg jag en snubbe jag brukar se på en annan anläggning (grofff), och frågade honom hur han kunde träna på den anläggningen, han pekade då mot hemligagrottan inne bakom alla salarna. Har bara varit där engång efter detta missöde, finns bättre anläggningar

Nilsjohan wrote:
    LOL, det hände mig också när jag var där. Efter ett mediokert pass så såg jag en snubbe jag brukar se på en annan anläggning (grofff), och frågade honom hur han kunde träna på den anläggningen, han pekade då mot hemligagrottan inne bakom alla salarna. Har bara varit där engång efter detta missöde, finns bättre anläggningar

Haha, bra då är ja inte ensam om detta :)
    Ja verkligen, funderar på att börja på delta efter att mitt kort på sats gått ut… beror dock på vart man bor just då i stockholm.
    Tränar du enbart på Sats ?

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.