Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,377 total)
  • Author
    ronkan_shup wrote:
    Jag vet! Har också hört att kreatin med kolhydrater är bäst .. Blir snurrig i huvudet av att höra olika hela tiden när man frågar runt ! :|

Okej då väntar man spännt då bildbevis då ! :p

Ja jag vet, många olika svar hela tiden :p

1 h fysträning med laget, lika röd o svettig som förra söndagen ;P

HenrikG wrote:
    am. fotboll.. Lirat/lirar?

Lirar såklart :emo-thumb

HenrikG wrote:
    Sköj, själv lirat ett par år. SM-silver t.o.m :)

Jasså du , vilket lag då ?
    Vi vann SM iår ;)

Idag blev det bröst,ut och framsida axlar.
    Gick hyfsat bra, dock en aning svag.
    Körde 40 min cardio också.

hur ser formen ut?

HenrikG wrote:
    Carlshamn Oakleaves. Mötte Örebro i finalen, fick pisk med 32-16:(

:p så d kan gå om man inte är bäst :)
    Men du är seniorspelare va ?

Vanessa Frykman wrote:
    hur ser formen ut?

Formen är väl inte på topp… har gått upp en del i vikt nu,från 58 till 62 på ett par veckor, om d är muskler, fett eller vätska vet jag inte.
    Ökar inte så mycket i vikter som jag hoppats på, men de kommer väl får jag hoppas :)
    Men har börjat med lite mer cardio + fysen med fotbollslaget så hoppas bli av med lite fett på kroppen så blir jag nog nöjd.

Hur går det för dig , varit inne då o då o tjuvkikat på din sida men hinner inte kolla allt för noga 😮

cattahs wrote:
    Standardfråga he he :D

Jag gillar att kolla på bilder :ph34r:

Bilder kommer … någon gång :p

Svullat i mig 2 tacos… syndade med ljust tacobröd, men tränat 2 ggr idag, + att jag gick hem från tunnelbanan ist för att ta buss så kände att jag var värd de där jäkla bröden

Michan22 wrote:
    Bilder kommer … någon gång :p

Svullat i mig 2 tacos… syndade med ljust tacobröd, men tränat 2 ggr idag, + att jag gick hem från tunnelbanan ist för att ta buss så kände att jag var värd de där jäkla bröden

Fan va hemskt med 2 (TVÅ) tacos och ljust börd på det också ..fan michan skärpning…

:) :D

Michan22 wrote:
    Idag blev det bröst,ut och framsida axlar.
    Gick hyfsat bra, dock en aning svag.
    Körde 40 min cardio också.

Har kollat lite på din journal, det ser bra ut. Hur ser proteinintaget?…och det viktigaste vad har du för mål?

Sam jr wrote:
    Fan va hemskt med 2 (TVÅ) tacos och ljust börd på det också ..fan michan skärpning…

:) :D

Jag veeet 😮

mauriciodeltoro wrote:
    Har kollat lite på din journal, det ser bra ut. Hur ser proteinintaget?…och det viktigaste vad har du för mål?

Proteinintaget, jag tar antingen bars med mycket protein eller en proteindryck (vegetabiliskt protein) efter träning, Sedan äter jag mycket proteinrikt kött, fisk, kyckling, kalkon, de dagar jag ej har tid eller ork att laga mat så blir det oftast kvarg med frukt eller liknande, så protein får jag i mig.
    Det hände rätt ofta att kvarg fick bli både frukost och middag förut, vad är det som inte är så bra om man inte har varierande kost, vet du det ?

Mitt mål, jag vill kunna tävla i BF och känna mig nöjd med vad jag presterar.
    Det krävs en hel del muskelmassa innan den dagen kommer :p
    + att styrka är inte negativt att ha med sig i min sport heller.

Ska iväg o träna snart, tar en promenad till gymmet o gör lite ärenden på vägen.
    Skriver upp passet senare *lovar*, varit lite dålig på d på sistonde.
    Skall försöka få upp lite bilder någon dag också, min journal ser ganska grå ut nu :P

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.