- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 november, 2006 at 09:23 #854745Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Proteinintaget, jag tar antingen bars med mycket protein eller en proteindryck (vegetabiliskt protein) efter träning, Sedan äter jag mycket proteinrikt kött, fisk, kyckling, kalkon, de dagar jag ej har tid eller ork att laga mat så blir det oftast kvarg med frukt eller liknande, så protein får jag i mig.
Det hände rätt ofta att kvarg fick bli både frukost och middag förut, vad är det som inte är så bra om man inte har varierande kost, vet du det ?Mitt mål, jag vill kunna tävla i BF och känna mig nöjd med vad jag presterar.
Det krävs en hel del muskelmassa innan den dagen kommer :p
+ att styrka är inte negativt att ha med sig i min sport heller.Jag försöker hela tiden att ta protein var tredje timma, antingen i matform eller som proteindryck. Sedan är jag väldigt noga med att äta två timmar innan träningspasset, då kan jag prestera mycket bättre på gymmet.
Risken att inte ha en varierande kost är att man kanske inte får i sig alla vitaminer/mineraler/aminosyror som man kanske behöver.Hur mycket vill du väga som tävlingsvikt?. Själv väger jag runt 100 kg
21 november, 2006 at 16:36 #854746Anonym anvandareMembermauriciodeltoro wrote:Jag försöker hela tiden att ta protein var tredje timma, antingen i matform eller som proteindryck. Sedan är jag väldigt noga med att äta två timmar innan träningspasset, då kan jag prestera mycket bättre på gymmet.
Risken att inte ha en varierande kost är att man kanske inte får i sig alla vitaminer/mineraler/aminosyror som man kanske behöver.Hur mycket vill du väga som tävlingsvikt?. Själv väger jag runt 100 kg
Vad brukar du ligga på för kcal intag?
Jag skulle nog inte kunna ta protein var tredje timma om jag ska behålla min vikt
Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha för tävlingsvikt… inte tänkt alls på det , vet inte ens vad som är bäst att väga osv i tävling 😮Hur lång är du?
21 november, 2006 at 16:46 #854747Anonym anvandareMemberDagens pass rygg baksida axlar trapz o mage
Liggande rodd 16 kg 1*15 22 kg 2*8
latsdrag 42 1*15 49 2*8
rodd 28 1*12 42 2*8cc baksida axlar 15 1*15 20 3*8
shrugs smith 30 kg 3*12
cc baksida axlar 15 1*8 20 2*8cable crunches 70 3*11
crunches boll 10 kg 3*22 superset
crunches boll 3*22 superset
knädrag 3*8
fällkniv 3*11
plate twist 10 kg 3*22
crunch sida 3*22Gick bra , ökade på liggande rodd från 20 till 22 .
Fick dock väldigt ont i handlederna… kanske på tiden att träna dem…22 november, 2006 at 07:56 #854748Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Vad brukar du ligga på för kcal intag?
Jag skulle nog inte kunna ta protein var tredje timma om jag ska behålla min vikt
Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha för tävlingsvikt… inte tänkt alls på det , vet inte ens vad som är bäst att väga osv i tävling 😮Hur lång är du?
Vet inte exakt men skulle tippa på runt 3500 kcal . Jag brukar ha olika perioder nu är jag i en sån där ”bulkperiod” försöker bygga på mig lite mer massa. Då är jag inte så noga på hur många kcal utan bara att jag får i mig tillräckligt med mat så jag kan bygga. Sedan håller jag lite koll på vikten istället och tar en titt i spegeln då och då……
Jag är 180cm, du?. Har du deffat på riktigt någon gång?.22 november, 2006 at 16:28 #854749Anonym anvandareMembermauriciodeltoro wrote:Vet inte exakt men skulle tippa på runt 3500 kcal . Jag brukar ha olika perioder nu är jag i en sån där ”bulkperiod” försöker bygga på mig lite mer massa. Då är jag inte så noga på hur många kcal utan bara att jag får i mig tillräckligt med mat så jag kan bygga. Sedan håller jag lite koll på vikten istället och tar en titt i spegeln då och då……
Jag är 180cm, du?. Har du deffat på riktigt någon gång?.Erkänn nu, du kollar i spegeln var 5e timme inte då o då
Jag är ynka 167 cm. Nej det kan man väl inte säga att jag har gjort.. haft mina perioder då jag knappt ätit alls, men nu är man lite mer funtad i skallen o vet att det inte är bra alls, men riktig deff har jag inte haft.. d blir efter jag fått mer muskelmassa, just nu ska jag mest försöka att hålla denna vikten, men öka muskelmassa o minska fett.22 november, 2006 at 16:29 #854750Anonym anvandareMemberBlev baksida ben o armar idag
Syster vill att jag ska komma förbi ikväll… hur ska jag kunna stå emot frestelsen av godis:(22 november, 2006 at 22:06 #854751Anonym anvandareMembergodisar e för tjockisar
22 november, 2006 at 22:08 #854752Anonym anvandareMemberSam jr wrote:godisar e för tjockisartjockisar är bra.
22 november, 2006 at 22:09 #854753Anonym anvandareMemberjwallin wrote:tjockisar är bra.tack tack
23 november, 2006 at 09:05 #854754Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Erkänn nu, du kollar i spegeln var 5e timme inte då o då
Jag är ynka 167 cm. Nej det kan man väl inte säga att jag har gjort.. haft mina perioder då jag knappt ätit alls, men nu är man lite mer funtad i skallen o vet att det inte är bra alls, men riktig deff har jag inte haft.. d blir efter jag fått mer muskelmassa, just nu ska jag mest försöka att hålla denna vikten, men öka muskelmassa o minska fett.Shit…avslöjad…:o
Då kan du bygga på dig fram till mars/april och sedan kan du börja med ditt första deff så blir det lagom till sommarn…:nod
23 november, 2006 at 17:19 #854755Anonym anvandareMembermauriciodeltoro wrote:Shit…avslöjad…:oDå kan du bygga på dig fram till mars/april och sedan kan du börja med ditt första deff så blir det lagom till sommarn…:nod
Ja… kan iofs vara smart, men jag ska iaf försöka hålla denna vikten runt 60 kg o öka muskelmassa o minska fett, så blir det kanske inte allt för svårt att se väl deffad ut till sommaren 😮
23 november, 2006 at 17:20 #854756Anonym anvandareMemberSam jr wrote:godisar e för tjockisarJag är en liten tjockis
23 november, 2006 at 17:22 #854757Anonym anvandareMemberKörde framsida ben o vader idag, + lite chins o dips bara för att
Blev marklyft, knäböj och utfall
Sittande o stånde vadpress.
cardio på crosstrainer i 22 min .24 november, 2006 at 09:09 #854758Anonym anvandareMemberNu ska jag in till stan o gå lite.
sedan blir de cardio o mage på gymmet.24 november, 2006 at 18:26 #854759Anonym anvandareMembercardio i 55 min, promenad till från gym 20 + 20 min.
Mage 5 olika övningar tror jag det blev.”Dagens matintag”
Frukost: 1 portion gröt + kaffe och 2 wasa sportbröd.
Lunch : 1 body for life bar + kaffe
Mellanmål : 1 body for life bar
Träning
Middag: Kyckling , broccoli ch en bit blodpudding + te.Vill skära ned lite på kolisarna så jag går ned lite i fett…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.