Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 1,377 total)
  • Author
    HenrikG wrote:
    Jag ska fylla 19. Såg att du frågade lite längre bak om jag Senior.. Iår blir det dock a-lagsnivå.. Kommer bli slaktad :P

Ja slaktad av moi :P

Såg att du ville dra ner på kolhydraterna för att inte lägga på för mycket fläsk !
    Vet att man inte ska fråga om en dams vikt, men känner mig tvungen ..
    Såg i början av tråden att du vägde 60kg och är 167cm ..
    Tänker pinsamt för mig om du väger mer än mig ! Är 170cm lång och bulkar som en galning haha.. :p
    Nåja, hur går det för dig annars med resultaten? Släng upp lite bilder vettja !

ronkan_shup wrote:
    Såg att du ville dra ner på kolhydraterna för att inte lägga på för mycket fläsk !
    Vet att man inte ska fråga om en dams vikt, men känner mig tvungen ..
    Såg i början av tråden att du vägde 60kg och är 167cm ..
    Tänker pinsamt för mig om du väger mer än mig ! Är 170cm lång och bulkar som en galning haha.. :p
    Nåja, hur går det för dig annars med resultaten? Släng upp lite bilder vettja !

Jag väger mellan 62 och 61 nu.
    Hur mkt väger du ?
    Just nu går det lite segt… men börjar med kreatin snart igen o sätter igång med gakic då också o hoppas på att det skall hända lite.
    Själv då?

Är mkt rastlös, funderar på att gå och köra cardio på gymmet ett tag…
    Finns inge kul spår att promenera på här tyvärr.. :/

Får lägga in 2 bilder som jag inte är ett dugg nöjd med men känner att d behövs bilder nu innan denna journal blir dötrisst.
    den med rött hår är nyast

Och inte kan jag räkna.. 3 bilder skall det vara såklart

Ser helt klart bra ut :)

Danne89_ wrote:
    Ser helt klart bra ut :)

Nej nej nej :frust:
    Inga resultat alls, då är d inte bra :p

Haha, du kanske bara inte ser resultaten själv.
    Det brukar vara svårt, jag känner mig precis som när jag började träna :p

Pratade lite med min vän idag om träning och kost.
    (han kan en hel del om det)
    tdligen äter jag på tok för mycket kolisar jämfört med protein och fett :| , inte det att jag äter för mkt mat som jag trott innan och det varit därför jag ej gått ned i vikt o bara känt sm att jag blir fetare o fetare..
    Iaf..
    Skall testa att enbart äta kolisar till frukost vilket blir gröt. Resten av dagen blir det protein o fett.
    mkt grönsaker med fisk , kalkon, kyckling mm.
    Kan bli svrt att styra lunchen på skolan men skall som jag gjort innan försöka välja de bästa på menyn…
    Får skippa mina underbart goda bröd som finns med andra ord (3 st brukar de oftast bli).. hur ska jag klara d :(
    Efter o före träning får jag också äta kolhydrater.
    Men aldrig fett o kolhydrater tillsammans… hann ej fråga han varför dock.
    Så detta blir vad jag skall prova ett tag framver o se om d blir mer resultat.
    Får snacka mer med han sedan, jag är så jäkla envis att sncka med ibland så han tröttnade nog på mig o håller sig undan ett par dagar :p :|

Danne89_ wrote:
    Haha, du kanske bara inte ser resultaten själv.
    Det brukar vara svårt, jag känner mig precis som när jag började träna :p

Njea, tvivlar jag på, ser ju på bilder också så :p

cattahs wrote:
    Hur går det har matte hjälpt dig nått e han till nån nytta :D Syns stor skillnad enligt mina ögon.. mer djup i ryggen hela vägen ser mer fitt ut tycker jag.. bara köra på.. tror nog din vän har rätt kör mycket protein och mindre kolisar, lagom med fettet ej för mycket.. jag har problem med att äta nötter då jag har svårt att äta för mycket nötter … tar gärna en eller två nävar vilket är för mycket och därför får jag inga resultat för det.. så jag brukar köra advokado makrillfile främst.. det går intaget att kontrollera bättre he he

kör så det ryker damen.. skall till stockholm nästa helg.. kanske finns tid över om du känner för att skrämma killarna på gymmet med mig 8)

Njea vi har ite talats vid så mkt förrens för någon dag sedan, detta är en annan vän som hjälp mig just nu =)
    HAHA då är vi två om d, svårt att äta behärskat med vissa saker :p
    Ja avokado o makrill skulle nog vara nått att köpa hem.

JA ! Va kul ! :D Fast det blir nog du som får skrämma dem för jag ser nog ut som en mygga jämfört med dig haha.

Här rullar det på verkar det som! :up:

Du kan juh lägga in lite kollisar efter passen också:)

Litenkarl wrote:
    Här rullar det på verkar det som! :up:

Du kan juh lägga in lite kollisar efter passen också:)

Hehe det skrev jag :p

DÅ var de snart dax för ännu ett jobbigt fyspass med laget snart.
    Har redan hunnit få i mig gröt och en macka till frukost med en kopp kaffe, o lunch som bestod av kycklingfile och broccoli, funlight till dricka.
    Tog med 2 mackor som jag tänkte jag skulle trycka i mig innan träning… vet ej om d är så bra , men d va de enda kolisar jag kunde ha med mig..
    Sedan blir d en body for life bar efter fysen.
    Ska åka o bli fotad sedan … hoppas på att få bilderna på en gång:P

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.