- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2006 at 11:46 #854775Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Ska åka o bli fotad sedan … hoppas på att få bilderna på en gång:P
Ja lycka till med träningen och med fottandet sen, det blir nog toppen!:emo-thumb Det är ju iofs bättre med två mackor än inget alls. Och sen kanske man inte hinner ha med sig för mycket, brukar ju va lite stressit innan träningar! Lycka till igen!
26 november, 2006 at 11:52 #854776Anonym anvandareMemberAsp wrote:Ja lycka till med träningen och med fottandet sen, det blir nog toppen!:emo-thumb Det är ju iofs bättre med två mackor än inget alls. Och sen kanske man inte hinner ha med sig för mycket, brukar ju va lite stressit innan träningar! Lycka till igen!Bockar och bugar
o stressigt kan d vara, fast i detta fall hade jag inget bättre att ta med hemmifrån ( dags att handla lite kanske ) 😮26 november, 2006 at 11:54 #854777Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Bockar och bugar
o stressigt kan d vara, fast i detta fall hade jag inget bättre att ta med hemmifrån ( dags att handla lite kanske ) 😮hehe, ne det brukar vara så, när man väl behöver har man inte mycket! :p
Bara man ser till att få sig massa mat efter träningen som du känner till väl.
Vad ska du bli fotad för?26 november, 2006 at 12:05 #854778Anonym anvandareMemberAsp wrote:hehe, ne det brukar vara så, när man väl behöver har man inte mycket! :p
Bara man ser till att få sig massa mat efter träningen som du känner till väl.
Vad ska du bli fotad för?De blir dock bara en bar efter träningen som sagt.. sedan lär d dröja tills efter fotningen som jag kan äta igen… så kanske vi 22 haha.
Denna gången är d bara vanliga foton, inte till nå speciellt26 november, 2006 at 21:58 #854779Anonym anvandareMemberBlev ej fys, dubbelbokning av lokal, blev gymmet ist..
Körde styrketest i bänk , frivändning o knäböj, dock hann jag ej köra böjen.
20 min cardio också26 november, 2006 at 22:04 #854780Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Blev ej fys, dubbelbokning av lokal, blev gymmet ist..
Körde styrketest i bänk , frivändning o knäböj, dock hann jag ej köra böjen.
20 min cardio ocksåhehe, så illa kan det gå med dubbelbokning!
Är så nyficken av mig så jag måste ju fråga hur det gick med plåtningen?26 november, 2006 at 22:14 #854781Anonym anvandareMemberAsp wrote:hehe, så illa kan det gå med dubbelbokning!
Är så nyficken av mig så jag måste ju fråga hur det gick med plåtningen?Jaa
Det gick sådär, får se när jag får bilderna hur d blev26 november, 2006 at 22:31 #854782Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jaa
Det gick sådär, får se när jag får bilderna hur d blevokej, det väntar jag också mycket spännt på! 😮
Men ska väl inte va några problem för dig!27 november, 2006 at 06:13 #854783Anonym anvandareMemberAsp wrote:okej, det väntar jag också mycket spännt på! 😮
Men ska väl inte va några problem för dig!27 november, 2006 at 06:15 #854784Anonym anvandareMemberUuh , Känner att en rejäl frkylning är på ingång, ( har fortf inte blivit 100% frisk från den förra )
Men jag hoppas på att de försvinner , så går o tränar nu endå.27 november, 2006 at 13:07 #854785Anonym anvandareMemberKänns lite bättre med förkylningen nu när man vaknat till , alltid värst på morgonen o kvällen .
Gick sisådär… provade på bänkpress igen… körde bara 8 reps på 35 kg..känner mig ganska klen haha..
Jag tror d är dags att ta lite vila snart så jag kanske kan köra hårdare sedan.
Nytt program också snart
Det är svårt att inte få äta kolhydrater på skolan… de bästa de serverade idag var fläskkarre (?) så åt 3 smalaskivor o grönsaker till d.
så idag har jag ätit 1 dl havregryns gröt o 1 macka, enbar efter träningen, o sedan skollunchen hitills.
Nästa mål blir kyckling o grönsaker vid 18 tiden förmodligen.
Sedan dans.
Fullt upp27 november, 2006 at 23:30 #854786Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jag väger mellan 62 och 61 nu.
Hur mkt väger du ?
Just nu går det lite segt… men börjar med kreatin snart igen o sätter igång med gakic då också o hoppas på att det skall hända lite.
Själv då?170cm lång och en vikt på mellan 64 och 65kg.. Jo förfan, kreatinkuren kommer ge fina resultat ! Du säger att det inte är några ökningar alls och smådissar dina egna bilder men jag tycker det ser bra ut.. Jämför mot bilderna som finns uppe sedan tidigare och speciellt delts och lats är riktig skillnad ! :emo-thumb
Jodå, det går väl framåt.. Hade fläskardag idag så ska ge järnet imorrn när det blir tits och triceps !
28 november, 2006 at 07:20 #854787Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:170cm lång och en vikt på mellan 64 och 65kg.. Jo förfan, kreatinkuren kommer ge fina resultat ! Du säger att det inte är några ökningar alls och smådissar dina egna bilder men jag tycker det ser bra ut.. Jämför mot bilderna som finns uppe sedan tidigare och speciellt delts och lats är riktig skillnad ! :emo-thumbJodå, det går väl framåt.. Hade fläskardag idag så ska ge järnet imorrn när det blir tits och triceps !
HAha fläksar dag, vad har du stoppat i dag då? :p
28 november, 2006 at 07:27 #854788Anonym anvandareMemberOk, fått bilder från fotningen.. men som sagt. Inge vidare… va inge bra utrustning alls han hade så ljuset va ju helt wako.
Lägger upp nån här…28 november, 2006 at 07:28 #854789Anonym anvandareMemberNu bli detgymmet för min del
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.