- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 november, 2006 at 21:50 #854805Anonym anvandareMember
Skulle rekommendera EAS proteinpulver. Bara testat vaniljen men man blir inte less på det och klumpar inte ens de ggr jag kört 80 g med bara 2-3 dl mjölk
Dahlblads har jag smakat en gång och det var inget i min smak iaf
Vilken smak kommer jag inte ihåg.Riktigt fina bilder förresten! :emo-thumb
29 november, 2006 at 23:52 #854806Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha d va väl inte sååå mkt svull ?Tack Njea, d vet jag inte, kanske haha.
Jo fan va tjock jag kände mig !
Illa med förseningar av beställningar.. Varifrån har du beställt mobilen? Provat och tagit kontakt med dom?30 november, 2006 at 10:15 #854807Anonym anvandareMemberAsp wrote:haha, det är samma här, inte alls kul att vänta när man beställer över nätet!
Och jag väntade också på ny mobil, det tog nio dagar innan min kom och det är verkligen under all kretik! 👿Haha stäm dem
30 november, 2006 at 10:17 #854808Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Skulle rekommendera EAS proteinpulver. Bara testat vaniljen men man blir inte less på det och klumpar inte ens de ggr jag kört 80 g med bara 2-3 dl mjölk
Dahlblads har jag smakat en gång och det var inget i min smak iaf
Vilken smak kommer jag inte ihåg.Riktigt fina bilder förresten! :emo-thumb
Jag har testat EAS jordgubb och choklad, men d va inget som jag fick behålla där heller haha, vanilj kanske man ska testa efter dahlblads… vanilj verkar vara godast, som tex gainomax, tycker endast att den smakar gott av alla smaker osv..
Tack:o
30 november, 2006 at 10:20 #854809Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Jo fan va tjock jag kände mig !
Illa med förseningar av beställningar.. Varifrån har du beställt mobilen? Provat och tagit kontakt med dom?Jaa.. väldigt elakt av dem att lägga en på strckbänken såhär haha…
Nej jag orkar inte ringa o bråka med dem haha, kommer den inte innan veckans slut så kan de vara beredda att höra från mig dock30 november, 2006 at 10:40 #854810Anonym anvandareMemberOk jag ska lyssna på Sam jr och låta bli träningen idag
30 november, 2006 at 10:40 #854811Anonym anvandareMemberOk jag ska lyssna på Sam jr och låta bli träningen idag
30 november, 2006 at 11:04 #854812Anonym anvandareMemberSmart flicka..
Men jag kommer inte alltid vaka, så lyssna på kroppen i fortsättningenDu frisknar nog snart till ska du se
Snygga bilder också :emo-thumb30 november, 2006 at 17:12 #854813Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jaa.. väldigt elakt av dem att lägga en på strckbänken såhär haha…
Nej jag orkar inte ringa o bråka med dem haha, kommer den inte innan veckans slut så kan de vara beredda att höra från mig dockHaha japp dom är elaka men om du inte orkar ta det över telefonen kan du ju alltid ta dig dit själv .. Sen kötta upp en dubbel bicce med Karl-Alfred-armarna så ska du se att du får din mobil illa kvickt ! :bb: :p
30 november, 2006 at 17:23 #854814Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Smart flicka..
Men jag kommer inte alltid vaka, så lyssna på kroppen i fortsättningenDu frisknar nog snart till ska du se
Snygga bilder också :emo-thumbI will.
Tack 😮
30 november, 2006 at 17:24 #854815Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Haha japp dom är elaka men om du inte orkar ta det över telefonen kan du ju alltid ta dig dit själv .. Sen kötta upp en dubbel bicce med Karl-Alfred-armarna så ska du se att du får din mobil illa kvickt ! :bb: :pHaha om jag visste vart det låg så
1 december, 2006 at 00:04 #854816Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha om jag visste vart det låg såTa reda på och sen visar du var skåpet ska stå ! :aggresiv:
1 december, 2006 at 09:34 #854817Anonym anvandareMemberFortfarande sjuk
O rastlös som en tok är jag…
Får arbeta med skolarbeten, men d är nått jag orkar roa mig i ca 1 h , får väl bli en promenad sedan kanske..
Min morgonvikt stod på 59.53 december, 2006 at 17:34 #854818Anonym anvandareMemberKom precis hem från ett jobbigt fyspass
Gick ok, vilade då o då pga att jag är lite förkyld4 december, 2006 at 13:04 #854819Anonym anvandareMemberDagens pass
Bröst, fram och utsida axlar.
Gick helt ok
Började med kreatin igår igen, får se hur mkt man går upp denna gång haha
Dans ikväll iaf, så man får röra sig lite.
chao -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.