Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,377 total)
  • Author

Dagens pass. rygg baksida axlar, trapz o mage.
    Körde chins o dips, dips 8 st men chins asså.. d är jag verkligen inte bra på, så det blir att träna på chins o dips mer i framtiden..
    Förövrigt gick d ok =)

fuzzball är fan den roligaste sporten ever. Skadade mitt knä när jag spelade, men funderar lite på om man kanske skulle börja igen nu när man blivit lite äldre. Spelar du U19?

Ser bra ut f.ö.

Wennerberg wrote:
    fuzzball är fan den roligaste sporten ever. Skadade mitt knä när jag spelade, men funderar lite på om man kanske skulle börja igen nu när man blivit lite äldre. Spelar du U19?

Ser bra ut f.ö.

Jo knäna brukar ju vara de som är orsaken….:(
    Vilket lag lirade du i?
    Japp u-19,men träna självklart med seniorer och har spelat en match med dem än sålänge.

Michan22 wrote:
    Jo knäna brukar ju vara de som är orsaken….:(
    Vilket lag lirade du i?
    Japp u-19,men träna självklart med seniorer och har spelat en match med dem än sålänge.

griffins, spelade bara knappt två år, men jag kände verkligen hur roligt det var och hur jag utvecklades som människa alltså. Har haft problem än idag med knät, men jag är ändå sugen på att börja igen mest för att få träna. Om jag kan undvika fula jävla cutblocks så kanske knät håller. Det var en sån jävel som fick bekymmerna att börja.

Wennerberg wrote:
    griffins, spelade bara knappt två år, men jag kände verkligen hur roligt det var och hur jag utvecklades som människa alltså. Har haft problem än idag med knät, men jag är ändå sugen på att börja igen mest för att få träna. Om jag kan undvika fula jävla cutblocks så kanske knät håller. Det var en sån jävel som fick bekymmerna att börja.

Okej, svårt att undvika bara.
    Kanske va jag som gav dig en CB :P
    Nej skämt åsido…
    Att förska undvika att få nått på knät är så gott som omöjligt ju :/

Michan22 wrote:
    Okej, svårt att undvika bara.
    Kanske va jag som gav dig en CB :P
    Nej skämt åsido…
    Att förska undvika att få nått på knät är så gott som omöjligt ju :/

Hade det varit du hade du fått ge mig det :)

Nej men det var rätt många som hade små problem med knäna. Jag spelade Först guard men den dubblade jag som guard och tackle. Vilken känsla när man sackar QBn alltså.

Wennerberg wrote:
    Hade det varit du hade du fått ge mig det :)

Nej men det var rätt många som hade små problem med knäna. Jag spelade Först guard men den dubblade jag som guard och tackle. Vilken känsla när man sackar QBn alltså.

Haha okej =)
    Ja, jag hopps att du kan börja lira igen då:)

Idag körde jag baksida ben och armar.
    Sitter i skolan och är alldeles för lat för att skriva upp vikter reps o set just nu :P

lite mer bilder tycker jag :D

Dessan wrote:
    lite mer bilder tycker jag :D

Jag veeet jag veet, men jag har så lite tid o så mkt annat att tänka på just nu :(
    Hur går det med din träningsjournal, inte sett att du skrivit så mkt på sistonde ;)

Jag har nu provat mitt nya proteinpulver, dahlblads choklad.. den va INTE god med vatten, där höll den på att komma upp på en gång, sedan testade jag med lite varm mjölk, d va ok.. men kommer nog inte funka om några gånger till.. att alla skall ha denna äckliga eftersmak.. undrar om jag kanske ska testa vaniljsmak istället.. kaske är just chokladsmakrna jag inte får i mig, vet att tex gainomax choklad är vidrig medans vanlijen är god… Trisst att slösa en massa pengar på ngot i onödan…. 4 kg protein liksom.. :P De borde ha en gångs påsar som man kan testa .

Illa det där…Själv tycker jag allt i proteinväg med vanilj är usch! Allt annat slinker ner hur bra som helst :)
    Har testat en burk med syntrax protein, äppelsmak. Den tyckte jag var riktigt god! :)

Michan22 wrote:
    Jag har nu provat mitt nya proteinpulver, dahlblads choklad.. den va INTE god med vatten, där höll den på att komma upp på en gång, sedan testade jag med lite varm mjölk, d va ok.. men kommer nog inte funka om några gånger till.. att alla skall ha denna äckliga eftersmak.. undrar om jag kanske ska testa vaniljsmak istället.. kaske är just chokladsmakrna jag inte får i mig, vet att tex gainomax choklad är vidrig medans vanlijen är god… Trisst att slösa en massa pengar på ngot i onödan…. 4 kg protein liksom.. :P De borde ha en gångs påsar som man kan testa .

Köööött

Michan22 wrote:

Hello! :)
    Jag har oxå alltid haft svårt för rent protein, o då särskilt choklad.. Vilket protein är det du har? Jag är sponsrad av DALBLADS så jag har provat det mesta där! Nu under dieten har jag iaf lärt mig ett sätt som gör att jag nu älskar mitt choklad-protein! Tänkte att du kanske kunde vara intresserad.. ;) Jag tar mina x dl pulver THREE IN ONE i en vanlig kaffemugg o blandar ut det med LITE vatten, rör med en sked till en smet! Ser ganska läskigt o geggigt ut, men smakar ungefär som chokladsockerkakssmet… hehe.. Jag har gått på diet länge, men det här är något jag kommer att fortsätta med! Lite kaffe till är pricken över i:et.. Det blir en helt annan smak tycker jag! TESTA vettja! :P Lycka till tjejen!
    /Sofia

Sofia wrote:
    Hello! :)
    Jag har oxå alltid haft svårt för rent protein, o då särskilt choklad.. Vilket protein är det du har? Jag är sponsrad av DALBLADS så jag har provat det mesta där! Nu under dieten har jag iaf lärt mig ett sätt som gör att jag nu älskar mitt choklad-protein! Tänkte att du kanske kunde vara intresserad.. ;) Jag tar mina x dl pulver THREE IN ONE i en vanlig kaffemugg o blandar ut det med LITE vatten, rör med en sked till en smet! Ser ganska läskigt o geggigt ut, men smakar ungefär som chokladsockerkakssmet… hehe.. Jag har gått på diet länge, men det här är något jag kommer att fortsätta med! Lite kaffe till är pricken över i:et.. Det blir en helt annan smak tycker jag! TESTA vettja! :P Lycka till tjejen!
    /Sofia

Ett bra tips faktist..
    Brukade göra samma sak under diet fasst med äggvitor istället för vatten..kunde ha i några droppar mjölk med :emo-thumb

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.