Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,377 total)
  • Author
    Michan22 wrote:
    Jag veeet jag veet, men jag har så lite tid o så mkt annat att tänka på just nu :(
    Hur går det med din träningsjournal, inte sett att du skrivit så mkt på sistonde ;)

ajo jag vet! det är samma här.. nej den har jag lagt ner, orkar inte hålla på och slänga upp massa träningspass :P behöver egentligen ingen journal, okej om man ska tävla eller ngt sådant. Tar massa onödig tid, jag spanar in alla andra istället :)

så, när blir det ”tjej-maffia-dag” som vi pratat om? :P

Litenkarl wrote:
    Illa det där…Själv tycker jag allt i proteinväg med vanilj är usch! Allt annat slinker ner hur bra som helst :)
    Har testat en burk med syntrax protein, äppelsmak. Den tyckte jag var riktigt god! :)

Äppelsmak, d har jag inte hrt om hehe… men hur är priset på denna då :|

Sofia wrote:
    Hello! :)
    Jag har oxå alltid haft svårt för rent protein, o då särskilt choklad.. Vilket protein är det du har? Jag är sponsrad av DALBLADS så jag har provat det mesta där! Nu under dieten har jag iaf lärt mig ett sätt som gör att jag nu älskar mitt choklad-protein! Tänkte att du kanske kunde vara intresserad.. ;) Jag tar mina x dl pulver THREE IN ONE i en vanlig kaffemugg o blandar ut det med LITE vatten, rör med en sked till en smet! Ser ganska läskigt o geggigt ut, men smakar ungefär som chokladsockerkakssmet… hehe.. Jag har gått på diet länge, men det här är något jag kommer att fortsätta med! Lite kaffe till är pricken över i:et.. Det blir en helt annan smak tycker jag! TESTA vettja! :P Lycka till tjejen!
    /Sofia

Jag har just nu Dahlblds också, så det är ju värt att testa med pulveo en skvätt vatten och se om jag får i mig då =)
    Tack för tipset så jättemkt ! :)

Dessan wrote:
    ajo jag vet! det är samma här.. nej den har jag lagt ner, orkar inte hålla på och slänga upp massa träningspass :P behöver egentligen ingen journal, okej om man ska tävla eller ngt sådant. Tar massa onödig tid, jag spanar in alla andra istället :)

så, när blir det ”tjej-maffia-dag” som vi pratat om? :P

Haha jo, känner själv att man inte skriver ned så mkt här längre.

Jadu, de får vi se till att styra upp någon gång.
    Fast jag ser ut att ha mkt att göra fram till nyår, men sedan har jag nog lite tid över att roa mig haha :D

Hur går det med träningen oså, jag är nyfiken :)

Michan22 wrote:
    Haha jo, känner själv att man inte skriver ned så mkt här längre.

Jadu, de får vi se till att styra upp någon gång.
    Fast jag ser ut att ha mkt att göra fram till nyår, men sedan har jag nog lite tid över att roa mig haha :D

Hur går det med träningen oså, jag är nyfiken :)

haha! när var du ute senast? konstigt att vi inte sprungit på varandra ännu..
    Jag har också ganska fullspäckat schema fram till jul/nyår.

Träningen går inte alls för tillfället, varit sjuk hela veckan. Ligger i feber och sånt, ska dra igång nu igen när jag blir frisk.. saknar gymmet! :(

hur går det själv?

Dessan wrote:
    haha! när var du ute senast? konstigt att vi inte sprungit på varandra ännu..
    Jag har också ganska fullspäckat schema fram till jul/nyår.

Träningen går inte alls för tillfället, varit sjuk hela veckan. Ligger i feber och sånt, ska dra igång nu igen när jag blir frisk.. saknar gymmet! :(

hur går det själv?

Jag va ute för 2 veckor sedan tror jag , kanske 3, är ej ute så mkt längre haha :)
    Jag hoppas att d blir frisk snart igen, så får vi se till att ses nån dag o ta d där träningspasset :D
    Jo, sjuk jämt o motivationen svackar lite då jag ej känner att jag gör några framsteg, men d kommer väl :)

Idag blev de ett snabbt pass framsida ben o vader.

knäböj i smith , benpress och utfall i smith.
    Sittande vadmaskin.

Hur går det med ökningarna biffen?

Michan22 wrote:
    Äppelsmak, d har jag inte hrt om hehe… men hur är priset på denna då :|

Man får vad man betalar för :) Nemen inte så farligt faktiskt, du skulle juh ha haft några smakprover om det verkligen är illa, annars kan de som du säger bli rätt dyrt.

:)

ronkan_shup wrote:
    Hur går det med ökningarna biffen?

De går sådär. Vissa saker ökar jag på, men vissa går jag tillbaka på då jag känner att jag ej utför övningen bra om jag kör tungt :/
    Sj då

Litenkarl wrote:
    Man får vad man betalar för :) Nemen inte så farligt faktiskt, du skulle juh ha haft några smakprover om det verkligen är illa, annars kan de som du säger bli rätt dyrt.

:)

Jaaa… de borde ju finnas så man kan beställa smakpov typ 10 kr påsen eller så haha.

Idag blir det nog inte så mkt cardio…
    Går en sväng till gymmet o kör lite lätt mage o några min cardio bara..
    Känns som d inte är nån nytta att köra cardio med tanke på artikeln i Body.. :S
    O intevall är jag sämst på, men får bli det nån gång då o då ist..
    När jag känner att jaghar motivationen o orken så ska jag nog testa på intervallträningen som stod i Body också.

Då är dagens pass avklarat, körde ca 7 olika magövningar och ett kort intervallpass på 19 min i roddmaskin.

Michan22 wrote:
    Jag va ute för 2 veckor sedan tror jag , kanske 3, är ej ute så mkt längre haha
    Jag hoppas att d blir frisk snart igen, så får vi se till att ses nån dag o ta d där träningspasset :D
    Jo, sjuk jämt o motivationen svackar lite då jag ej känner att jag gör några framsteg, men d kommer väl

typiskt att man alltid ska dra på sig massa skit! ja, när jag är frisk och du inte åkt på nåt så kommeru ner så kör vi :) får se om vi hinner med fotningen också. skulle iofs vara hur kul som helst :)

hur ser säsongen ut i am. fotbollen?

Michan22 wrote:
    De går sådär. Vissa saker ökar jag på, men vissa går jag tillbaka på då jag känner att jag ej utför övningen bra om jag kör tungt :/
    Sj då

Går lite segt måste jag säga. Fortfarande sämre än för 9-10 månader sen. Kör för mycket till failure, och kör för mycket ”samma övningar”. Får ändra runt lite och börja köra lättare nu ett tag.
    Hur går det med football-karriären då?

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.