- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 december, 2006 at 11:11 #854850Anonym anvandareMemberDessan wrote:typiskt att man alltid ska dra på sig massa skit! ja, när jag är frisk och du inte åkt på nåt så kommeru ner så kör vi får se om vi hinner med fotningen också. skulle iofs vara hur kul som helst
hur ser säsongen ut i am. fotbollen?
HAha sjäälvklart Får du lära mig lite bra poser framför kameran haha
Säsongen har inte börjat än, nu är d bara offseason. Så blir fys o styrka vi tränar
9 december, 2006 at 11:12 #854851Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Går lite segt måste jag säga. Fortfarande sämre än för 9-10 månader sen. Kör för mycket till failure, och kör för mycket ”samma övningar”. Får ändra runt lite och börja köra lättare nu ett tag.
Hur går det med football-karriären då?Jaa, du får verkligen ta o försöka med nått annat om d ej blivit bättre :S
De går fin fint tack:)
9 december, 2006 at 12:54 #854852Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:HAha sjäälvklart Får du lära mig lite bra poser framför kameran hahaSäsongen har inte börjat än, nu är d bara offseason. Så blir fys o styrka vi tränar
ah okejokej! det låter bra, får ta och kolla på nån match sen när ni börjar lira igen, när du sitter på bänken kanske vi kan cheera lite tillsammans!?
vad för poser?
9 december, 2006 at 20:40 #854853Anonym anvandareMemberDessan wrote:ah okejokej! det låter bra, får ta och kolla på nån match sen när ni börjar lira igen, när du sitter på bänken kanske vi kan cheera lite tillsammans!?vad för poser?
Jag sitter aldrig på bänken Säger vi haha
Poser framför kamera, vad vet jag inte, du kan lära mig lite poser som man ska köra på scen när man skall tävla också på en gång haha
9 december, 2006 at 22:54 #854854Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jag sitter aldrig på bänken Säger vi hahaPoser framför kamera, vad vet jag inte, du kan lära mig lite poser som man ska köra på scen när man skall tävla också på en gång haha
haha, jag är inte så haj på dem ibland måste man värma bänken, man kan ju inte springa hela tiden iofs är det så mkt stopp i am. fot. så det kanske funkar iaf
10 december, 2006 at 09:56 #854855Anonym anvandareMemberSnart dax för ännu en fysträning med laget;)
Känner mig lite krasslig idag, men hoppas att det går över.
Måste försöka ta mig till läkare nån dag.
Att vara sjuk nästan jämt kan ju inte vara normalt..
Måste beställa tid för min rygg också.
Tycker ej om läkare, de ger alla olika svar, om man ens får ett bra svar på vad det är som är fel, o så ska d alltid vara en massa strul , o självklart ska d ha massa pengar för ingenting.. TWI ! :nono:10 december, 2006 at 16:47 #854856Anonym anvandareMemberBlev ingen fys fr mig idag mer än 10 min, för sedan stäckte jag magmuskeln.. eller nått, jävligt ont gr d iaf, kan varken skratta, hosta eller spänna magmusklerna just nu
11 december, 2006 at 12:51 #854857Anonym anvandareMemberDagens pass bröst fram och utsida axlar.
Det gick ok med tanke på magmuskeln som är pajj…
Jag har ökat i vissa vikter nu, men också gått ned en hel del i andra då jag kännr att jag ej utför dem rätt, tex knäböj. Där kommer jag att få minska vikterna drastiskt pga att jag inte går tillräckligt djupt.
Annars går de nog frammåt igen nu, känns det som iaf
Förskylningsfronten är dock densamma.11 december, 2006 at 22:56 #854858Anonym anvandareMemberSista dansen för terminen då..
Jag funderar på att inte dansa nästa termin, utan att hålla mig till höstterminer bara, jag känner att d blir för mkt annars med fotbollen, dansen o styrketräningen, tråkigt, men kommer bli ca 2-3 träningar + en match i veckan sedan, + styrketräning, ska jag då hinna med dansen på de så kommer jag inte hinna med skolan eller nått annat .12 december, 2006 at 08:01 #854859Anonym anvandareMemberDax för dagens pass , skall köra rygg.baksida axlar trapz och mage
Tror nog jag skippar magen för jag har fortfrande alldeles för ont13 december, 2006 at 09:18 #854860Anonym anvandareMemberIgår var jag på julbord
Ganska nöjd med hur jag åt… det enda jag ångrar lite är att jag tog en julmust…
Men INGEN efterrätt Så d är jag stolt över att jag klarade av , chockade mig själv där haha.
Idag ska jag köra baksida ben o armar, skall lägga in handleder idag också.. får så himla ont i den när jag kör, spc rygg, latdrag o rodden.. o varför inte träna upp dem ?
Skall lägga in nacken som jag hade frut också.. måste ha stark i fotbollen , annars kan d gå illa i smällarna..
Jaja , hörs sedan för nu ska ja bege mig till skolan snart och äta underbart god lunch
Ciao !13 december, 2006 at 21:17 #854861Anonym anvandareMemberTräningen gick ok idag, i början kändes de jättebra, körde 65 kg i raka marklyft , men sedan blev jag rätt så illamående o höll på att avsluta passet.
Men körde igenom hela men inge speciell ökning… pushdown dock en ökning.13 december, 2006 at 21:36 #854862Anonym anvandareMemberBilder?
14 december, 2006 at 09:40 #854863Anonym anvandareMemberLeroy Brown wrote:Bilder?Haha de kommer… någon gång :p
14 december, 2006 at 09:43 #854864Anonym anvandareMemberDagens pass framsida ben och vader
Jag körde fr första gången RIKTGT djupa knäböj. så djupa de kan bli…
O jäklar vad e kändes i benen.
O jag körde betydligt mkt lättare än va jag brukar
kör annars på 55 kg oftast, nu 20
Men jag hoppas och tror att detta kommer ge mer resultat.
Måste sluta vara så viktkåt…
Gick ok annars idag.. började må illa i slutet igen o fick nästan avbryta med körde de sista o promenerade hem -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.