Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,377 total)
  • Author

SKall åka o käka snart, sedan blir d en sväng till GI boden tror jag o köpa lite bra mat :)
    Ska frska hitta linfröolja också.. d finns ju ingenstans numera :/
    Sedan blir de ett pass på gymmet, ouch vilken träningsvärk jag har i överkroppen nu, tur att d är fframsida ben o armar idag :P
    SNÖ:)

Sådär… då va dagens pass avklarat…
    ökade marken sista setet till 65, 8 reps.
    Så en liten ökning där.
    Kör samma övningar på baksidaben varje gång… skulle behöva några fler att variera med.. :/

Undra bara vilket lag du spelat Am.fotboll med själv har jag spelat i DIF

farrysson wrote:
    Undra bara vilket lag du spelat Am.fotboll med själv har jag spelat i DIF

Jag lirar i bulls, gamla flyers o chiefs :)

Bra marklyft :emo-thumb

hjälp vilken kort kjol :D men somliga har ju benen såå :P borde väl vara van sen allt cheerande eller vad säger du?

hållt dig borta från att åka på nån skön förkylning igen?

Samir wrote:
    Bra marklyft :emo-thumb

Taaack :)
    Har dock sänkt vikterna där lite sen ett tag tillbaka , hoppas vara uppe i samma vikt om ett tag :)

Dessan wrote:
    hjälp vilken kort kjol :D men somliga har ju benen såå :P borde väl vara van sen allt cheerande eller vad säger du?

hållt dig borta från att åka på nån skön förkylning igen?

Haha ja, de kändes lite obekvämt med en sådan kort kjol kan jag erkänna :P

Neee… den vägrar försvinna helt, får väl stå ut med att vara lite småförkyld hela livet :P

Hur går det för din del ? :)

Ingen träning idag, skall vila nu under julen o äta mat :P
    Ångest kommer d bli , ja, men min kropp måste få vila o njuta av mat också.. :P
    God jul & gott nytt år på er allesammas :D

Michan22 wrote:
    Haha ja, de kändes lite obekvämt med en sådan kort kjol kan jag erkänna :P

Neee… den vägrar försvinna helt, får väl stå ut med att vara lite småförkyld hela livet :P

Hur går det för din del ? :)

förstår det! inte så skönt om skinkorna ramlar ut :P
    jo nu börjar det gå bra igen, tränat varje dag den här veckan (blev frisk i söndags) så det är skitskönt att vara back on track! blir det nåt röj nu över jul då? (juldagen/nyår? :|)

Dessan wrote:
    förstår det! inte så skönt om skinkorna ramlar ut :P
    jo nu börjar det gå bra igen, tränat varje dag den här veckan (blev frisk i söndags) så det är skitskönt att vara back on track! blir det nåt röj nu över jul då? (juldagen/nyår? :|)

HAHA :D
    Va skönt ;) Kan vi ta vårat pass nån dag efter nyår kanske :D
    Om vi håller oss friska.
    Hmm.. just nu har jag inget pplanerat :/ Får se vad som händer, nått kul vill man ju iaf göra, själv då , har du några planer ?

Michan22 wrote:
    HAHA :D
    Va skönt ;) Kan vi ta vårat pass nån dag efter nyår kanske :D
    Om vi håller oss friska.
    Hmm.. just nu har jag inget pplanerat :/ Får se vad som händer, nått kul vill man ju iaf göra, själv då , har du några planer ?

det kan vi absolut göra! vi kanske kan stretcha lite o se hur viga vi fortfarande är :| aa, blir några som drar ut i stan på juldagen, men på nyår är det nog hemmafest som gäller. Alla är så veliga i mitt gäng :S blir alltid sista minuten grej. ni lär väl dra ut i stan på juldagen?

Dessan wrote:
    det kan vi absolut göra! vi kanske kan stretcha lite o se hur viga vi fortfarande är :| aa, blir några som drar ut i stan på juldagen, men på nyår är det nog hemmafest som gäller. Alla är så veliga i mitt gäng :S blir alltid sista minuten grej. ni lär väl dra ut i stan på juldagen?

HAHAHA jag o o5rdet vig hör inte längre ihop iaf :P
    Jasså, vet du vart ni ska på juldagen d?
    Nej jag tror inte jag ska ut, jag kmmer hem vid 20 tiden från eskilstuna då :P
    Kommer nog vara seg efter all mat man stoppat i sig haha.
    Köpte 2 kg godis idag också som vi ska käka imorgon på 5 personer, men jag kommer nog smälla i mig ett kilo själv :P
    Hur går det för dig med maten nu över jul ?

fan ta dig om du skriver att du har ångest för allt godis du har slängt idg sen ..

Njut istället och sluta nojja =)

God jul på rej

Michan22 wrote:
    HAHAHA jag o o5rdet vig hör inte längre ihop iaf
    Jasså, vet du vart ni ska på juldagen d?
    Nej jag tror inte jag ska ut, jag kmmer hem vid 20 tiden från eskilstuna då :P
    Kommer nog vara seg efter all mat man stoppat i sig haha.
    Köpte 2 kg godis idag också som vi ska käka imorgon på 5 personer, men jag kommer nog smälla i mig ett kilo själv
    Hur går det för dig med maten nu över jul ?

vafan, jul en gång om året! är o var glad :D jag satsar på att bli proppmätt.
    jag äter det jag får tag på. Sen på måndag är det träning igen, sen förstör man de med fest :(
    äh, 2kg på 5 pers. Baggis! kom hit så käkar du och jag upp det ensamma istället sen drar på ett hardcore-godis-pass sockerchock så vi svimmar. woho! God Jul på dig, blev tyvärr inget julkort för vi fotar i januari istället :nerd:

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.