Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,377 total)
  • Author
    Samir wrote:
    fan ta dig om du skriver att du har ångest för allt godis du har slängt idg sen ..

Njut istället och sluta nojja =)

God jul på rej

I will try :P

God jul på dig med :D

Dessan wrote:
    vafan, jul en gång om året! är o var glad :D jag satsar på att bli proppmätt.
    jag äter det jag får tag på. Sen på måndag är det träning igen, sen förstör man de med fest
    äh, 2kg på 5 pers. Baggis! kom hit så käkar du och jag upp det ensamma istället sen drar på ett hardcore-godis-pass sockerchock så vi svimmar. woho! God Jul på dig, blev tyvärr inget julkort för vi fotar i januari istället ]

ja jag vet, men d finns så många ursäkter till att man ska äta, födelsedagar, firanden i alla olika drag.. d blir så mkt haha.
    Ja jag klarar lungt av att käka ett kg :P
    Men hur bra de skulle gå att träna efter d vet jag inte haha.
    Hoppas du får en härlig jul :D
    Du får skicka ett kort sedan då :|

Jag tycker det är rätt intressesant att kvinnor ofta väljer att klä ut sig till prostituerade när det vankas maskerad. Lycka till med träningen.

haha, oja! det ska jag göra.
    nu är man mätt och belåten, känner för att ut o kuta eller ngt. Bli av med all julskinka! :D hoppas du haft en riktigt trevlig julafton med mycket mat o godis :pop:

maskin wrote:
    Jag tycker det är rätt intressesant att kvinnor ofta väljer att klä ut sig till prostituerade när det vankas maskerad. Lycka till med träningen.

Hmf 👿 De va faktiskt porrtema !

Dessan wrote:
    haha, oja! det ska jag göra.
    nu är man mätt och belåten, känner för att ut o kuta eller ngt. Bli av med all julskinka! :D hoppas du haft en riktigt trevlig julafton med mycket mat o godis :pop:

Hahaha jag kände också så.
    Jag har lyckats jäkligt bra med de jag inte skulle lyckas med :P
    2½ kg har jag nu gått upp på en vckan utan någon träning.
    Blev ju självklart sjuk efter jul.
    Men på måndag skall jag sätta igång igen har jag bestämt :D
    Fick du något skoj i julklapp då? :)

Michan22 wrote:
    Hahaha jag kände också så.
    Jag har lyckats jäkligt bra med de jag inte skulle lyckas med
    2½ kg har jag nu gått upp på en vckan utan någon träning.
    Blev ju självklart sjuk efter jul.
    Men på måndag skall jag sätta igång igen har jag bestämt
    Fick du något skoj i julklapp då?

härligt. Du får låsa in dig och inte träffa massa skumma typer som kan smitta dig :D
    Jag önskade inte mig något speciellt egentligen, mest massa mat men jag fick saker som jag uppskattade :) själv då?

Dessan wrote:
    härligt. Du får låsa in dig och inte träffa massa skumma typer som kan smitta dig :D
    Jag önskade inte mig något speciellt egentligen, mest massa mat men jag fick saker som jag uppskattade själv då?

Haha jaa… nått skum är d iaf som lyckas smitta mig hela tiden 👿

Aaa d va samma här, maten man ville ha :P
    Ingen i min familj hade så mkt pengar, så jag fick ett piercingsmycke o en liten handväska i julklapp , men för mig hade de kvittat om jag fått massa eller ingenting, tycker de va viktigst att vi samlades ett gäng o hade mysigt _:)

Idag körde jag ett överkroppspass på gymmet.
    Det gick ok, första träningen på 2 veckor, märker varken nå negativt eller posetivt.. :S
    På måndag blir de att köra de vanliga programet igen.
    Ska fråga om min vän orkar göra ett nytt till mig snart också.
    Känner att jag vill ha lite variation nu :)

shu ..gött att dra igång igen ..känner du inte att du har tillräcklig kunskap att lägga upp ett eget program ?

Eller du som satar på fotbollen, finns det ingen grenspecifik träning som era tränare kan lägga upp ??

Haha njea , min hjärna är kaputt o jag vet ej om jag vågar lägga ihop ett program.. tror ite de blir så bra.
    Jodå, men de har ja redan kört förut, o d är trisst som attans, frivändning, bänk, knäböj o mark är nästan de enda övningarna i programet :P

Michan22 wrote:
    Haha jaa… nått skum är d iaf som lyckas smitta mig hela tiden

Aaa d va samma här, maten man ville ha
    Ingen i min familj hade så mkt pengar, så jag fick ett piercingsmycke o en liten handväska i julklapp , men för mig hade de kvittat om jag fått massa eller ingenting, tycker de va viktigst att vi samlades ett gäng o hade mysigt

nej men det viktigaste är ju att få krubb tränar du bra nu under alla juldagar då det är fester osv? :)

Dessan wrote:
    nej men det viktigaste är ju att få krubb tränar du bra nu under alla juldagar då det är fester osv? :)

Nej usch, inte tränat alls :/
    Men idag körde jag igång igen på allvar :D
    Vart ju sjuk efter jul igen haha..
    Hur går de själv ?

Bah , trisst att vi inte hann ses på nyår, men d kommer fler tillfällen 8)

Michan22 wrote:
    Nej usch, inte tränat alls :/
    Men idag körde jag igång igen på allvar :D
    Vart ju sjuk efter jul igen haha..
    Hur går de själv ?

Bah , trisst att vi inte hann ses på nyår, men d kommer fler tillfällen 8)

vi virar in dig i gladpack så slipper du bli sjuk hela tiden!

vi ses väl förhoppningsvis imorn så vi kan piska lite :up:

Dessan wrote:
    vi virar in dig i gladpack så slipper du bli sjuk hela tiden!

vi ses väl förhoppningsvis imorn så vi kan piska lite :up:

:emo-thumb

Yes det gör vi :P

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.