- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 januari, 2007 at 11:24 #854910Anonym anvandareMember
Idag blir det ett pass i nynäshamn med Dessan här på body
Blir rygg , baksida axlar traps för min del idag, körde axlar fram o utsida axlar igår, kanske inte är så smart att köra 2 dagar i rad:nerd:Sedan blir d lite krubb efter passet
3 januari, 2007 at 20:40 #854911Anonym anvandareMemberTack för ett bra pass :emo-thumb gott med lite krubb efteråt. Du tog dig hem helskinnad?
3 januari, 2007 at 21:33 #854912Anonym anvandareMemberDessan wrote:Tack för ett bra pass :emo-thumb gott med lite krubb efteråt. Du tog dig hem helskinnad?Detsamma
Aaarå det gjorde jag, inga problem, höll på att somna på bussen o missa stationen dock haha..
Får vi ta o göra om snart igen tycker jag :emo-thumb3 januari, 2007 at 21:35 #854913Anonym anvandareMemberXyanile wrote:Hur går det för fotbollsbruden nu?
Var det Täby du lira i? Eller vad sammanslagningen heterDe går fin fint här serru:emo-thumb
Bulls, STU Northside bulls AFC om d ska ha hela namnet haha3 januari, 2007 at 22:59 #854914Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Detsamma
Aaarå det gjorde jag, inga problem, höll på att somna på bussen o missa stationen dock haha..
Får vi ta o göra om snart igen tycker jagah yes! det är inte så konstigt när det är en evighet att åka. Lika skönt varje gång att somna på tåget! ja det borde vi absolut göra. Antingen får jag pallra mig in till sats eller så får du ta en sväng söder ut igen
4 januari, 2007 at 09:22 #854915Anonym anvandareMemberDessan wrote:ah yes! det är inte så konstigt när det är en evighet att åka. Lika skönt varje gång att somna på tåget! ja det borde vi absolut göra. Antingen får jag pallra mig in till sats eller så får du ta en sväng söder ut igenJag bordekanske kapa ett tåg o ha som säng, fr inte kan jag sova vidare bra på nätterna haha
Ja, det går o ordna :emo-thumb
För mig blir d inte såå himla långt, tar endå 1½ timme för mig att ta mig till skolan nästan så , några min hit eller dit spelar inte så stor roll.
Hur känns de i ryggen idag apropå att du redan hade träningsvärk innan vårat pass ?4 januari, 2007 at 10:14 #854916Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jag bordekanske kapa ett tåg o ha som säng, fr inte kan jag sova vidare bra på nätterna haha
Ja, det går o ordna
För mig blir d inte såå himla långt, tar endå 1½ timme för mig att ta mig till skolan nästan så , några min hit eller dit spelar inte så stor roll.
Hur känns de i ryggen idag apropå att du redan hade träningsvärk innan vårat pass ?hahaha, eller så släpar du med ett tält och så kan du helt plötsligt sova vart du vill också ett alternativ. Ryggen, hm! det känns ju om man säger så, men det är ingenting mot vad benen gör. Har du fått några men för livet ännu då? Har du också sovit dåligt inatt? Jag har vaknat 311 ggr och drömt helt sjuka saker, plus att jag knappt kan se på mitt vänteröga, tur att man har höger o se med då
blev mycket imponerad över hur god smak det var på mina små saker jag köpte igår, granatäpple var helt klart en succé! appropå ingenting sådär4 januari, 2007 at 12:11 #854917Anonym anvandareMemberDessan wrote:hahaha, eller så släpar du med ett tält och så kan du helt plötsligt sova vart du vill .också ett alternativ. Ryggen, hm! det känns ju om man säger så, men det är ingenting mot vad benen gör. Har du fått några men för livet ännu då? Har du också sovit dåligt inatt? Jag har vaknat 311 ggr och drömt helt sjuka saker, plus att jag knappt kan se på mitt vänteröga, tur att man har höger o se med då
blev mycket imponerad över hur god smak det var på mina små saker jag köpte igår, granatäpple var helt klart en succé! appropå ingenting sådär QUOTE]Aaa, lite kyligt ute nu kanske, o blött
Jaa… de må vara nå skumt, sov också jättedåligt…
Oj, vad är det som har hänt ?
Haha ja, till o med jag tyckte den va ok :p
Små bra askar också :up:4 januari, 2007 at 12:12 #854918Anonym anvandareMemberArmpass avklarat
Helt slut4 januari, 2007 at 18:08 #854919Anonym anvandareMemberAaa, lite kyligt ute nu kanske, o blött
Jaa… de må vara nå skumt, sov också jättedåligt…
Oj, vad är det som har hänt ? :
Haha ja, till o med jag tyckte den va ok
Små bra askar också [/QUOTE]oja, kan smuggla massa bra saker där i sen när den är tom elin trodde det var en sminkask, bra kul! jag vet inte, men det gick över sen iaf, kanske hadde kudden kvar i ansiktet eller ngt som gjorde att jag inte såg.
hur gick armpasset? du måste ju slänga upp lite mer bilder, du är dålig på det. vikterna också tack :up:4 januari, 2007 at 18:33 #854920Anonym anvandareMemberHaha sminkdosa.. ja.. nått kan man iaf använda den till haha..
Armpasset gick bra, de känns specmkt i biceps nu
Jag vet , jag är jättedålig på d, men d är inge kul att fota sig själv jämt haha.. sedan är de så jobbigt att skriva ned vikter, iaf att minnas va jag köörde med för vikteroja, kan smuggla massa bra saker där i sen när den är tom elin trodde det var en sminkask, bra kul! jag vet inte, men det gick över sen iaf, kanske hadde kudden kvar i ansiktet eller ngt som gjorde att jag inte såg.
hur gick armpasset? du måste ju slänga upp lite mer bilder, du är dålig på det. vikterna också tack :up:[/QUOTE]5 januari, 2007 at 13:44 #854921Anonym anvandareMemberSåå… idag körde jag ben o vader, båda fram o baksida ben.
60 kg i marken, 136 i benpessen o körde vader där också..
benspark 77
insida o utsida lår i maskin, ca 50
sittande vad 50
glute maskin 55 ökning här..
curl 40 tror jag
Gjorde alla övningar 3 set, mellan 6-12 reps5 januari, 2007 at 13:45 #854922Anonym anvandareMemberKnböj får jag ju inte glömma… de gck inte så bra idag, 35 kg i lite mer än 90 gradr..
6 januari, 2007 at 09:49 #854923Anonym anvandareMemberUh jag tror en förkylning är på ingång.. IGEN..
Jag ska ta ett litet pass på gymmet idag, d blir mage o kanske lite intervall om jag känner mig bättre senare.
Kanske nått set dips o chins, måste verkligen bli bättre där, patetiskt hehe
SKa löpa lite med laget imorgon också, får se hur långt man klarar… sämst kondisVet att min journal är lite trisst… men jag ska försöka få lite bilder snart ^^
bOink6 januari, 2007 at 14:35 #854924Anonym anvandareMembercattahs wrote:hur går det tjejen,, du e ruggit stark i baksidan 60 pannor raka mark… jag ligger där nu.. kasst men knäna pajar annars känns det som kan kanske köra tyngre om jag får böja dem lite..Annars då? Jag vågar inte ställa mig på vågen byxorna stretar och jag bulkar pasta ordentligt känns dock bra att få äta mat!!!!
Ja, men d är så olika, vissa dagar tycker man 60 är jobbigt som tusan, andra dan kan man ta de hur lätt som helst , men jag va uppe i 75 ett tag, men de gjorde alldeles fr ont i ryggen..
Hmm… kan du inte ha dem liiiiite böjda då ?
Tråkigt när man inte kan öka på vikter för man har ont någonstans.Ja, jag skippar de här med att försöka köra cardio för att gå ned i fettprocent, d är vinter o nu ska jag bygga liksom..
Men jag tänker mkt på va jag stoppar i mig , spec efter jul då man svullat o varit sjuk så man knappt kunnat träna.
Men de står rätt så stilla med vikterna nu, men jag frsöker ist tänka på att utföra övningarna bra osv.
Hur går det själv, ökas det något?
Äsch som sagt ät på , du kan nog lägga på dig ett par kilon utan att se bulkig ut -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.