- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2007 at 14:38 #854925Anonym anvandareMember
Idag tänkte jag bara köra lite mage chins o dips, men väl på gymmet tänkte jga att jag skulle köra lite lätt rygg o axlar..
Men de blev inte mkt lättare än vanliga pass
Är man på gymmet vill man ju köra så gott d går hehe…
Iaf, körde lite nya övningar idag, o mkt för ryggen
Passet gick bra, kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon6 januari, 2007 at 15:05 #854926Anonym anvandareMemberDet blir ett till pass idag , åker till nynäs o tar ett pass med Dessan
Blir lite armar .Mwaha
6 januari, 2007 at 15:29 #854927Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Det blir ett till pass idag , åker till nynäs o tar ett pass med Dessan
Blir lite armar .Mwaha
yes, så sen får du allt lite bilder till din färglösa journal
6 januari, 2007 at 21:24 #854928Anonym anvandareMemberIdag va jag i nynäs o tränade med Dessan hon körde axlar o biceps, jag körde biceps, triceps, framsida axlar.
Äntligen lite bilder6 januari, 2007 at 21:25 #854929Anonym anvandareMember.. några till
6 januari, 2007 at 21:27 #854930Anonym anvandareMembersådärja! nu var det slut på det roliga sen gick vi hem till dessan och åt lite mat så nu är det godistajm
6 januari, 2007 at 22:18 #854931Anonym anvandareMemberyeeeeah, värsta hardcorebrudarna! haha
Schyssta bilder ju, kört hårt tjejjouurr! Livsviktigt med en glykogenpåfyllning i form av störda mängder mat och godis efter såna där träningspass. Ni får ju fan strongman-tävlingar att framstå som plocke-pinn!
HJÄÄÄÄÄLP!! SJUKT TRYCK!![/b]
[img=http://img130.imageshack.us/img130/5215/10125917em0.jpg]7 januari, 2007 at 02:32 #854932Anonym anvandareMemberLucia BF 2007? Ni kommer äga det mesta med de ryggarna:emo-thumb
Får hålla med Marcell: Hardkååår!
7 januari, 2007 at 02:38 #854933Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Lucia BF 2007? Ni kommer äga det mesta med de ryggarna:emo-thumbFår hålla med Marcell: Hardkååår!
Inte efter vår fina bulk-dag! då blir det nog att vänta i några år innan formen är tillbaka hyffsat bra :nerd:
men lite hardkååår var det även fast michan bara började skratta när hon curlade ..
7 januari, 2007 at 02:40 #854934Anonym anvandareMemberDessan wrote:Inte efter vår fina bulk-dag! då blir det nog att vänta i några år innan formen är tillbaka hyffsat bra :nerd:Äh ni är en vätsketömning från scenen:P
7 januari, 2007 at 02:40 #854935Anonym anvandareMemberMarcell Kezdy wrote:yeeeeah, värsta hardcorebrudarna! hahadu har lärt mig hardkåår & andreas hur man bulkar
7 januari, 2007 at 04:09 #854936Anonym anvandareMemberAlltid kul med lite gymbilder. Får en själv att vilja dra ner och pressa lite…
Och, för att stämma in i den eniga kören, jävligt nice fysik på er båda, riktigt sjysst bredd över ryggen och ovanligt väldefinierade traps.
7 januari, 2007 at 10:07 #854937Anonym anvandareMemberVärsta gymbruttorna, kul att se. Finns för få av er sort!
7 januari, 2007 at 16:53 #854938Anonym anvandareMembercattahs wrote:Det ökas ja i muskler enligt andra i alla fall, det peppar så´klart, försöker vila mer än tidigare så jag inte bryter ner istället för bygger upp… så idag och igår ingen styrketräning… skall i vägg och jobba lite pengar behövs minnsan…Jag har ökat axlarna mycket mot tex från sommaren även benen och rumpan har fått annan struktur även om de har mycket fett.. ryggen är väl lite större men inte å mycket förändring kanske, vaderna kämpar jag på med… skall köra bröst och vader i morgon om jag hinner, skall göra om i mitt badrum också..
ha det gott vi hörs
Hur många pass blir det för dig i veckan ungefär nudå?
Aaah vader är svårt att bygga massa på för många, man ska lira amerikanskfotboll, då får man vader kan jag lova :emo-thumb
Du verkar ha mkt för dig hehe… får du nån ordning på badrummet då?7 januari, 2007 at 16:55 #854939Anonym anvandareMembercattahs wrote:ser riktigt bra ut tjejer bra ryggar och fina armar.. vore kul å få hänga på er om man har vägarna förbi stockholm snart… alltid kul att träna med fler tjejer som fattar vad det handlar om när man tränar som vi gör… man delar samma intresse…Kör på bara!
Taaack
Javisst e är bara att komma förbi så kan vi ta ett rejält pass heehe :emo-thumb
Mycket roligare att träna med någon, har ej haft nån att träna med på månader, säkert ett år sedan nu… man känner verkligen skillnad på att träna med någon o alldeles själv -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.