- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 mars, 2007 at 14:24 #855315Anonym anvandareMemberYazo wrote:va hade ni för er då??
Öööm
Hade delvis vattenkrig HAHA.
( vilket påminner mig om att Dessan ska få igen för de ) :pNej men d blev rätt sent, kolla TV, satt vid datorn, tiden rinner iväg
14 mars, 2007 at 16:49 #855316Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Öööm
Hade delvis vattenkrig HAHA.
( vilket påminner mig om att Dessan ska få igen för de ) :pNej men d blev rätt sent, kolla TV, satt vid datorn, tiden rinner iväg
+ tjejsnack. Jobbigt att man ska ligga och fundera så mycket innan man kan somna.
Du får försöka ge igen nästa gång.. good luck :emo-thumb
14 mars, 2007 at 19:23 #855317Anonym anvandareMembertycker du kör på rätt bra vikter, här på body e de ju tråkigt att jämföra sig, jämför du med den ”vanlige träningstjejen” tycker ja du ligger bra till :up: grymt att köra på delta också!
14 mars, 2007 at 20:12 #855318Anonym anvandareMemberDessan wrote:+ tjejsnack. Jobbigt att man ska ligga och fundera så mycket innan man kan somna.Du får försöka ge igen nästa gång.. good luck :emo-thumb
Haha, ja tjejsnack i mängder.
Hur va d i skolan idag ?
14 mars, 2007 at 20:13 #855319Anonym anvandareMemberhainz wrote:tycker du kör på rätt bra vikter, här på body e de ju tråkigt att jämföra sig, jämför du med den ”vanlige träningstjejen” tycker ja du ligger bra till :up: grymt att köra på delta också!Thaaanks
Roligt att höra
Hur går d med din träning?
Var tränar du någonstans?14 mars, 2007 at 20:17 #855320Anonym anvandareMemberIdag blev d för övrigt ben och lätt mage at the gym
Sedan tog jag en timmes promenad i vinterviken, jättemysigt !14 mars, 2007 at 20:33 #855321Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Sedan tog jag en timmes promenad i vinterviken, jättemysigt !Mycket bra – hela DAMM deffar:D Vi ska va snorhårda på MTGP8)
14 mars, 2007 at 20:39 #855322Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Mycket bra – hela DAMM deffar:D Vi ska va snorhårda på MTGP8)DAMM is the shieet
Fast, de blir nog ni tre som åker dit snorhårda haha14 mars, 2007 at 22:52 #855323Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Thaaanks
Roligt att höra
Hur går d med din träning?
Var tränar du någonstans?Jodå har vart lite sjuk, men kommit igång nu igen så de känns rätt bra (bra= tränar och väger som en 24 pojke). 😮
Bor och pluggar i linköping nu så tränar här, men ska väll hem till sthlm
om ett år typ
va är det för tatto du har på armen?15 mars, 2007 at 09:04 #855324Anonym anvandareMemberhainz wrote:Jodå har vart lite sjuk, men kommit igång nu igen så de känns rätt bra (bra= tränar och väger som en 24 pojke). 😮
Bor och pluggar i linköping nu så tränar här, men ska väll hem till sthlm
om ett år typ
va är det för tatto du har på armen?Verkar som att ingen kommit undan en förkylning.
Det står R E T J C M på den , vilket står för syskonens första bokstav i namnen
15 mars, 2007 at 12:37 #855325Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha, ja tjejsnack i mängder.Hur va d i skolan idag ?
Jadu, jag råkade visst sova lite länge idag
somnade runt halv 1 inatt så..
själv då? säg inte att du tränade istället för att gå till skolan idag igen?:p
15 mars, 2007 at 12:38 #855326Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Mycket bra – hela DAMM deffar:D Vi ska va snorhårda på MTGP8)haha! jo juste! jag är ju sjukt hård, du har ju sett min rippade glutte och mina sjyyyka ådror på armarna! så klart vi kommer vara snorhårda! :emo-thumb
15 mars, 2007 at 14:16 #855327Anonym anvandareMemberDessan wrote:Jadu, jag råkade visst sova lite länge idagsomnade runt halv 1 inatt så..
själv då? säg inte att du tränade istället för att gå till skolan idag igen?:p
Räknas d om man hade lite ont i magen
😮15 mars, 2007 at 14:18 #855328Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Räknas d om man hade lite ont i magen
😮inte om du tränade!
jag vill verkligen dra o träna, sjukt sugen! men får vänta tills ikväll då perra kommit hem från jobbet.
Blir det ett till pass ikväll för dig?
15 mars, 2007 at 14:21 #855329Anonym anvandareMemberDessan wrote:inte om du tränade!jag vill verkligen dra o träna, sjukt sugen! men får vänta tills ikväll då perra kommit hem från jobbet.
Blir det ett till pass ikväll för dig?
HAHAHA jasså, de blir ett pass endå
Du får höra av dig efter, vilken tid ska ni köra ?Nej jag körde cardio idag efter passet också, men blir kanske en promenad senare
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.