- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 mars, 2007 at 14:37 #855330Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:HAHAHA jasså, de blir ett pass endå
Du får höra av dig efter, vilken tid ska ni köra ?Nej jag körde cardio idag efter passet också, men blir kanske en promenad senare
klart man måste träna kan ju inte sitta inne o häcka som en uggla.
Nej men jag menar honom som jag brukar träna med, ingen annanJa det är himla fint väder ute, ska nog ta en sväng om en stund tror jag. Sen kanske upp till gymmet eller något.
15 mars, 2007 at 14:41 #855331Anonym anvandareMemberDessan wrote:klart man måste träna kan ju inte sitta inne o häcka som en uggla.
Nej men jag menar honom som jag brukar träna med, ingen annanJa det är himla fint väder ute, ska nog ta en sväng om en stund tror jag. Sen kanske upp till gymmet eller något.
Haha jasså, fan då blir de inte att showa på gymmet idag asså.
Ja… synd att du bor ute i ingenstans, annars hade man kunnat ta en liten prommis tillsammans
15 mars, 2007 at 15:37 #855332Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha jasså, fan då blir de inte att showa på gymmet idag asså.Ja… synd att du bor ute i ingenstans, annars hade man kunnat ta en liten prommis tillsammans
showa på gymmet gör jag varje dag ensam eller ej. haha!
känns som att det är dags för mig att bosätta mig närmare stan snart! detta håller inte.
15 mars, 2007 at 16:26 #855333Anonym anvandareMemberDessan wrote:showa på gymmet gör jag varje dag ensam eller ej. haha!känns som att det är dags för mig att bosätta mig närmare stan snart! detta håller inte.
Ni har ej hört nå om lägenheten vid odenplan ännu ?
15 mars, 2007 at 18:54 #855334Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Ni har ej hört nå om lägenheten vid odenplan ännu ?näe, men det är ju elins systers så det går nog att kolla med henne igen.
15 mars, 2007 at 21:00 #855335Anonym anvandareMemberDessan wrote:näe, men det är ju elins systers så det går nog att kolla med henne igen.Ja det skulle vara ruuligt om du bodde här
16 mars, 2007 at 09:31 #855336Anonym anvandareMemberIdag blir de rygg och axlar, sedan ett corepass på gymmet
16 mars, 2007 at 19:18 #855337Anonym anvandareMemberFan representin DAMM i Fitness Magazine8)
Grym artikel:)
16 mars, 2007 at 20:12 #855338Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Fan representin DAMM i Fitness Magazine8)Grym artikel:)
OJ har den kommit ut ? :S
17 mars, 2007 at 08:12 #855339Anonym anvandareMemberIgår va jag på prommis i en timme ungefär ^^
Idag blir de football training soon17 mars, 2007 at 18:33 #855340Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:OJ har den kommit ut ? :SNjae inte riktigt än, men DAMM har naturligtvis tillgång till grejerna i förväg;)
18 mars, 2007 at 17:12 #855341Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Njae inte riktigt än, men DAMM har naturligtvis tillgång till grejerna i förväg;)Haha jag får la köpa tidningen när den kommer ut då..
Egentligen tycker jag att jag borde få nå ex då jag är med haha..
Men orkar ej skriva ett mail o fråga.. *lat*18 mars, 2007 at 17:14 #855342Anonym anvandareMemberIgår va d football träning, fy fasen va ja va när ap åatt spy ett antal gånger första timmen då vi hade fys :S
Idag va jag bara på träningen o hjälpte till, mådde inge vidare.Hade mn första ätardag igår på länge.. fasiken va jag åt godis :S
19 mars, 2007 at 12:27 #855343Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Igår va d football träning, fy fasen va ja va när ap åatt spy ett antal gånger första timmen då vi hade fys :S
Idag va jag bara på träningen o hjälpte till, mådde inge vidare.Hade mn första ätardag igår på länge.. fasiken va jag åt godis :S
sjukt gott med godis! själv fick man ta hem hur mkt skit som helst från jobbet. Men det får man överlämna till resten av familjen, iofs så är ju kesella sjukt mkt godare än kladdkaka, hallonpaj, toscakaka..
har du kört någon morgonträning idag då?
19 mars, 2007 at 12:33 #855344Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Igår va d football träning, fy fasen va ja va när ap åatt spy ett antal gånger första timmen då vi hade fys :S
skit coolt att du kör americanfotball :up: finns de ingen hemsida för serien i sverige typ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.