- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 mars, 2007 at 16:38 #855345Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Sjyst att nästa spy på träningen och sen käka godis :p Me like
Haaha thats how we do it
19 mars, 2007 at 16:41 #855346Anonym anvandareMemberDessan wrote:sjukt gott med godis! själv fick man ta hem hur mkt skit som helst från jobbet. Men det får man överlämna till resten av familjen, iofs så är ju kesella sjukt mkt godare än kladdkaka, hallonpaj, toscakaka..har du kört någon morgonträning idag då?
Haha illa…. jag skulle inte klara av att jobba på ett fik
Aaa axlar o rygg körde jag, o nu kom jag hem från en 1½ h långpromenadf i högt tempo, gick från gärde till centralen. Myyysigt vääder
19 mars, 2007 at 16:42 #855347Anonym anvandareMemberhainz wrote:skit coolt att du kör americanfotball :up: finns de ingen hemsida för serien i sverige typ?Hemsida för serien finns inte , men hemsidor för alla lag finns, + för föreningen
20 mars, 2007 at 10:57 #855348Anonym anvandareMemberLegs idag, d va ett nice pass
Alltid lika svettigt o jobbigt20 mars, 2007 at 11:26 #855349Anonym anvandareMemberVad körde du för övningar?
20 mars, 2007 at 11:38 #855350Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha illa…. jag skulle inte klara av att jobba på ett fikAaa axlar o rygg körde jag, o nu kom jag hem från en 1½ h långpromenadf i högt tempo, gick från gärde till centralen. Myyysigt vääder
promenader är sköna, men det är nästan härligare att köra intervallpass efter träningen. Man kan ju inte lita på vädret. Igår när jag o big A var o tränade var det soligt och varmt när vi gick till gymmet, men på hemvägen haglade det, så ja. Svergies väder är bra roligt.
Hur känns det i rumpan idag, är det ankgång som gäller?
20 mars, 2007 at 17:40 #855351Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vad körde du för övningar?Jag körde böj, spark, curl, utfall och raka mark
Sedan en liten finputsar övning för baksida ben, vet ej vad den kan heta dock20 mars, 2007 at 17:42 #855352Anonym anvandareMemberDessan wrote:promenader är sköna, men det är nästan härligare att köra intervallpass efter träningen. Man kan ju inte lita på vädret. Igår när jag o big A var o tränade var det soligt och varmt när vi gick till gymmet, men på hemvägen haglade det, så ja. Svergies väder är bra roligt.Hur känns det i rumpan idag, är det ankgång som gäller?
Jaa…. de va soligt ett tag där… vart förvånad när min kompis frågade om hon skulle ta med en regntålig jacka
Jaa.. asså än så länge känns det inte.. blir så arg om d inte känns något alls i morgon.. har svårt att få träningsvärk i benen, men när jag väl får de, då kan jag knappt gå
Vad har miss kört för nått idag då ?
20 mars, 2007 at 19:16 #855353Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha jag får la köpa tidningen när den kommer ut då..
Egentligen tycker jag att jag borde få nå ex då jag är med haha..
Men orkar ej skriva ett mail o fråga.. *lat*Hur kommer de sig att du är med i Fitness Magazine ?
21 mars, 2007 at 07:58 #855354Anonym anvandareMemberJerka wrote:Hur kommer de sig att du är med i Fitness Magazine ?Fasiken är jag den enda som inte sett
21 mars, 2007 at 07:59 #855355Anonym anvandareMemberIdag mår jag verkligen jätteilla !
Får se hur jag mår senare… blir isf armar.
Ikväll är d fotbollsträning också.21 mars, 2007 at 11:43 #855356Anonym anvandareMemberHAHA andra gången man få skämmas i tidningen
Jaja…Armar gick bra idag, körde olika curl för biceps , sedan den jag kallar för spän ^^
Triceps fick jag rejält bra kontakt med… lite lättare vikter än vanligt dock, men bara lite..
Körde pushdowns, en hands pushdown, kickback o dips
Mår rejält illa.. får se om jag tar mig till skolan.. eller om jag väntar o ser om ja blir bättre till kvällens träning och teori med laget…21 mars, 2007 at 12:45 #855357Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jaa…. de va soligt ett tag där… vart förvånad när min kompis frågade om hon skulle ta med en regntålig jackaJaa.. asså än så länge känns det inte.. blir så arg om d inte känns något alls i morgon.. har svårt att få träningsvärk i benen, men när jag väl får de, då kan jag knappt gå
Vad har miss kört för nått idag då ?
Jag körde ben igår, och idag kan jag lova att min ankgång är schnygg! rumpan värker sjukt mycket. Blev ett monsterpass igår.
Varför mår du illa? Du har väl inte ätit för lite? Imorse stog vågen på 60kg blankt. Hur mkt väger du nu?
21 mars, 2007 at 12:53 #855358Anonym anvandareMemberDessan wrote:Imorse stog vågen på 60kg blankt.Säger ju att du är stenhård; här behövs inte korrigeras några scheman8)
21 mars, 2007 at 13:00 #855359Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Säger ju att du är stenhård; här behövs inte korrigeras några scheman8)stenhård är väl att ta i. Men det börjar gå neråt iaf, skönt det.
Ska börja köra mer cardio, michan verkar ju vara grym på det nukänns som att du också får ta tag i din cardio om du ska vara fit for fight den 1 april
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.