- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2007 at 13:45 #855375Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:
fast Andreas, jag sa ju inte att de va snygga heller
21 mars, 2007 at 13:45 #855376Anonym anvandareMemberO nej, jag kommer vara hatad av er båda nu.. d va inte så smart av mig
21 mars, 2007 at 13:51 #855377Anonym anvandareMemberHehe äh ska sanningen fram var de undanstoppade längst in i en garderob;)
Men som sagt: Såååååå fula är de inte:nod
21 mars, 2007 at 16:57 #855378Anonym anvandareMemberalltsåå, från sidan är de fortfarande fula, men framifrån och uppifrån är de verkligen äckligt fula. Känns som att majbrasan kommer bli tidig i år!
21 mars, 2007 at 17:02 #855379Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha, vad körde du för övningar ?Känner bara av i baksida ben.. ändå tyckte jag att jag körde hårdare på framsida.. skoomt !
Baah va orättvist, jag tror inte jag gått ned ett ynka gram
Får väga mig när jag har tillgång till dHm, jag körde en hel del. Ganska många set.
Knäböj (fria och i smithen)
benpress
bencurl
benspark
utfall med bakre foten på en upphöjning
raka mark
finnen
”gynstolen” och maskinen som är tvärtemot gynstolen.det var nog det jag körde dudå miss?
Jo men jag tror nog att du har gått ner lite. Jag och big yaz0 pratade om att ta ett till pass på delta. Kanske på lördagen efter vi kommit hem från mtgp, sen moffla lite o chilla bara.. låter det bra?
21 mars, 2007 at 17:05 #855380Anonym anvandareMemberDessan wrote:Hm, jag körde en hel del. Ganska många set.Knäböj (fria och i smithen)
benpress
bencurl
benspark
utfall med bakre foten på en upphöjning
raka mark
finnen
”gynstolen” och maskinen som är tvärtemot gynstolen.det var nog det jag körde dudå miss?
Jo men jag tror nog att du har gått ner lite. Jag och big yaz0 pratade om att ta ett till pass på delta. Kanske på lördagen efter vi kommit hem från mtgp, sen moffla lite o chilla bara.. låter det bra?
Haha finnen ?
Asså, jag har ett probleeeem !
Jag har träningsläger från fredag till söndag
Jag kommer få åka direkt till träningslägret på lördagen…
Visste inte ens att vi skulle sleepa över i västerås :S ?
Jag har noll koll
Fasiken att de ska vara precis samma helg… jag har ALDRIG missat ett läger eller liknande med fotbollen..21 mars, 2007 at 20:36 #855381Anonym anvandareMemberJag är dålig, jag klarade ej av hela träningen
Dumma mage…22 mars, 2007 at 16:43 #855382Anonym anvandareMemberIdag körde jag bröst, trapz mage o vader
Blev ett ganska snabbt pass då jag skulle vara duktig o vara i skolan HELA dagen
Blev övningar såsom
bröst
CC
pullover
och en maskin namnet vet jag ej… men samma form som om man skulle köra sned hantelpresstrapz körde jag i smithen… kör på ca 60 kg
5 setmage,
Lite situps 6 set 22 reps
O abdominal 3*11Vader stående och sittande
full magasin på stående
lite lättare , 40 kg i sittande denna gångOk pass
22 mars, 2007 at 16:44 #855383Anonym anvandareMemberGlömde tillägga, blir lite cardio ikväll också.. blir nog cykel och CT ca 45 min
22 mars, 2007 at 17:04 #855384Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Fasiken är jag den enda som inte settJag har faktiskt inte sett att du är med i tidningen, utan undrade bara hur de kommer sig ATT du är med..?
22 mars, 2007 at 17:10 #855385Anonym anvandareMemberJerka wrote:Jag har faktiskt inte sett att du är med i tidningen, utan undrade bara hur de kommer sig ATT du är med..?Det är väl uppenbart: Sveriges löfte i amerikansk fotboll numero uno8)
22 mars, 2007 at 17:32 #855386Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Det är väl uppenbart: Sveriges löfte i amerikansk fotboll numero uno8)Jerka: Är de så konstigt att en sådan som jag kan få vara med i en tidning
Haha kunde inte sagt de bättre själv
22 mars, 2007 at 17:38 #855387Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jerka: Är de så konstigt att en sådan som jag kan få vara med i en tidningHaha kunde inte sagt de bättre själv
Hahaha!!
Va inte meningen att ”klanka” ner på dig på något sätt, är bara nyfiken.. Antar att de är för att du lirar football och är brud..vilket är lite extra tyfft:emo-thumb eller har jag fel?
22 mars, 2007 at 17:43 #855388Anonym anvandareMemberJerka wrote:Antar att de är för att du lirar football och är brud..vilket är lite extra tyfft:emo-thumb eller har jag fel?Kolla latspreaden på avataren. Nuff said;)
22 mars, 2007 at 17:44 #855389Anonym anvandareMemberJerka wrote:Hahaha!!Va inte meningen att ”klanka” ner på dig på något sätt, är bara nyfiken.. Antar att de är för att du lirar football och är brud..vilket är lite extra tyfft:emo-thumb eller har jag fel?
Haha nej jag geeka mig bara :p
Men de va för fotbollen ja -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.