- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2007 at 20:20 #855420Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:vad ligger du på kcal intag? känner du dig hungrig det är ett bra tecken :emo-thumb
Jadu, jag ska kolla upp kcal intaget jag ligger på mer exakt.. jag o Dessan ändrade lite i programet så siffrorna där stämmer nog inge vidare.
Jag äter bara de som står
28 mars, 2007 at 20:22 #855421Anonym anvandareMemberDessan wrote:Schema och schema.. förlåt mig då menar att du skulle dela upp benträningen osv.fel av mig
Jag och yazo funtade på att köra lite ausgang på onsdag, om hon är ledig.. träning – mat – ut typ.
Vad säger du?
Haha okej, nej men jag kör bara 2 dagar ben , men inge spec program som jag går efter
Onsdaaag.. jaaadu, d kan bli svårt för mig, jag har ju foootball traning…
28 mars, 2007 at 20:25 #855422Anonym anvandareMemberNu kom jag precis hem från ett fyspass med laget… de va inte lite JOBBIGT !
fysen gick till såhär..
först springer vi 60 yards 4 ggr, sedan 50 yards 6 ggr, 40 yards 8 ggr 30 yars 10 ggr och 20 yards 12 ggr, o sist 5 yars 15 ggr..
Ingen vila knappt, bara nån sek då de andra leden sprang..Kan bara säga såhär… de va smart gjort av mig att spara mig lite från cardion tills träningen..
Är fortfarande spyfärdig..28 mars, 2007 at 21:23 #855423Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Det gör jag ofta Lite kass på att lämna avtryck bara 😮 Ska skärpa mej!! Jag tycker faktiskt du ska dra med dej Dessan & Yazo till Gullmars ngn dag!!!Hälsa bruttorna, kram F
Haha, samma här, är inne i eran journal jämt.
Ja, men det kan vi säkert någon dag
Vi planerar för ett nytt pass på delta snart iaf.Skall göras ! :emo-thumb
Kram !
28 mars, 2007 at 21:28 #855424Anonym anvandareMemberHum.. gick in på fitness-magazine.com och räknade vad jag hade ätit idag…
På tol för lite antagligenKan skriva in summan..
Mängd: 1670
Protein : 135.5 , 48%
Fett:15.88 12%
Kolhy:113.27 40%
Energi: 1148.2Sedan en proteinshake på morgonen så då blir de väl ca 130 kcal till på det.
28 mars, 2007 at 21:58 #855425Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha okej, nej men jag kör bara 2 dagar ben , men inge spec program som jag går efterOnsdaaag.. jaaadu, d kan bli svårt för mig, jag har ju foootball traning…
alltid har du massa saker att göra, men jaja! det är väl bättre att träna antar jag
29 mars, 2007 at 06:33 #855426Anonym anvandareMemberDessan wrote:alltid har du massa saker att göra, men jaja! det är väl bättre att träna antar jagJaa.. nu har vi utökat från 2 dagar till 3, tis ons o tors… o våran amerikanska coach är inte o leka med
Kommer man inte på träningen = man spelar inte matchen.
OM man inte har en bra anledning att inte komma som då måste godkännas utav coachBeafy bild Dezzi
Men du jag och Yazo får sncka alla tre och komma överrens om någon dag som passar alla drei.
29 mars, 2007 at 12:38 #855427Anonym anvandareMemberÄterdaaaag
Frukosten bestod av de vanliga, gröt o proteinshake, kaffe
Lunchen, mummmms, lätt friterad kycklingfile, med ris o grönsaker.
2½ mörkt bröd…Nu blir det träning, ska köra baksida ben fokus, sedan en framsida ben övning..
Ikväll ska jag på hamburgerbuffe med laget
Svulla ännu mer..
Kanske köpa lite godis också ^^29 mars, 2007 at 12:51 #855428Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jaa.. nu har vi utökat från 2 dagar till 3, tis ons o tors… o våran amerikanska coach är inte o leka med
Kommer man inte på träningen = man spelar inte matchen.
OM man inte har en bra anledning att inte komma som då måste godkännas utav coachMen du jag och Yazo får sncka alla tre och komma överrens om någon dag som passar alla drei.
Ja det låter bra.. Jo tack jag känner igen det där.
Tränare som styr ens liv :up: När man lirade handboll, kunde man knappt säga att man hade ett liv utanför planen.Haha, jenny som ville få en liten tricepsbild när vi hade religion
29 mars, 2007 at 15:56 #855429Anonym anvandareMemberDessan wrote:Ja det låter bra.. Jo tack jag känner igen det där.
Tränare som styr ens liv :up: När man lirade handboll, kunde man knappt säga att man hade ett liv utanför planen.Haha, jenny som ville få en liten tricepsbild när vi hade religion QUOTE]
Nej men de tror ju inte att man har de :nerd:
Det var en kille som pluggar på stanford nu som hade liten föreläsning efter träningen igår, HAN hade mkt att göra, o så tycker man själv att man inte har tid över till mkt annat..
USA asså… skola o football, inget annatDet blev ett bra pic
29 mars, 2007 at 15:57 #855430Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Dumma dej, inte skriva godis så jag serHa en trevlig ätardag :ph34r: (inte ett dugg avis )
Då antar jag att jag inte ska skriva att jag just varit och handlat ca 700 gram godis :p
Har du ingen ätardag längre ?
29 mars, 2007 at 15:58 #855431Anonym anvandareMemberVisst e det du i fitness mAgazine?
29 mars, 2007 at 21:47 #855432Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Visst e det du i fitness mAgazine?Ja det stämmer
29 mars, 2007 at 21:48 #855433Anonym anvandareMemberFasiken… jag knappt ned en endaste godis pga all mat jag åt
Jag som längtat efter godis^^
Magsäcken tycks ha krymt, får icke plats med lika mkt (A)30 mars, 2007 at 14:30 #855434Anonym anvandareMemberEtt lååångt pass idag på gymmet… var där redan strax efter 11, tränade till 12, rygg och axlar, sedan halv 1 gick jag på core, sedan 30 min på gåmaskinen, o så körde jag slut på axlarna totalt med dropset bara för att… ^^
Nu har ja fått i mig lite lunch efter passet.Och vet ni vad.. ja är jäklans sugen på godispåsen som jag lagt undan
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.