- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 mars, 2007 at 15:12 #855435Anonym anvandareMember
så här är det tjejen , dagen man får äta så är man inte så sugen men när man inte får äta det ja du då vill man ha det såklart.
Själv är jag glad det är fredag för imorgon får jag äta själv. Max hanbugare here i come.
kanske ni tjejer vill träna på bodyfitness gym någon gång nästa vecka?30 mars, 2007 at 15:41 #855436Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Ja det stämmerwtf det har jag missat
30 mars, 2007 at 15:53 #855437Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:så här är det tjejen , dagen man får äta så är man inte så sugen men när man inte får äta det ja du då vill man ha det såklart.
Själv är jag glad det är fredag för imorgon får jag äta själv. Max hanbugare here i come.
kanske ni tjejer vill träna på bodyfitness gym någon gång nästa vecka?Där sa du sanningens ord Vanni!!! Denna vecka har varit olidlig för mej! Har aldrig förut längtat så mycket till lördagen! Nu är det mer; va..? är den imorgon-redan??? Man är tokig!
Jag vill oxå med er t Bf-gymmet!!!Trevlig helg Michan (Du är cool tycker jag )
(edit: //Frida från fel konto………)
30 mars, 2007 at 19:30 #855438Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:så här är det tjejen , dagen man får äta så är man inte så sugen men när man inte får äta det ja du då vill man ha det såklart.
kanske ni tjejer vill träna på bodyfitness gym någon gång nästa vecka?Haha ja, sedan ångrar man sig att man inte åt allt det där goda dagen efter
Jag hoppas att det inte bara blir en liten burgare på max, de är inte ens i närheten av en ätardag :nono:Jaaa… det kanske vi kan fixa någon dag… Dessan är ledig nästa vecka, jag och Yazo kan dock få lite svårare då vi har skolan och jobb.. men vi kan snacka ihop oss om någon dag hoppas jag !
Btw, var ligger det gymmet 😮
30 mars, 2007 at 19:30 #855439Anonym anvandareMemberjwallin wrote:wtf det har jag missat30 mars, 2007 at 19:32 #855440Anonym anvandareMemberPalle wrote:Där sa du sanningens ord Vanni!!! Denna vecka har varit olidlig för mej! Har aldrig förut längtat så mycket till lördagen! Nu är det mer; va..? är den imorgon-redan??? Man är tokig!
Haha, vi får dra ihop ett helt tjejgäng och dra dit då
Vi skapar en tjejdag på gymmet.Detsamma Frida , se till o njuta av ätardagen imorgon
30 mars, 2007 at 19:34 #855441Anonym anvandareMemberEn bild från träning för ca 3 veckor sedan.. checka in lovehandles
Jag är liten
30 mars, 2007 at 20:27 #855442Anonym anvandareMemberLiten och liten. Det beror nog på vad man jämför med.
Kör hårt! :aggresiv:
30 mars, 2007 at 20:52 #855443Anonym anvandareMemberJimma wrote:Liten och liten. Det beror nog på vad man jämför med.Kör hårt! :aggresiv:
Haha nu jämförde jag såklart med de andra som är i mitt lag
Detsamma
30 mars, 2007 at 20:52 #855444Anonym anvandareMemberSnart ska jag ut och dansa liiite, dansa av allt jag åt igår.. lite av de iaf (A)
30 mars, 2007 at 20:55 #855445Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha, vi får dra ihop ett helt tjejgäng och dra dit då
Vi skapar en tjejdag på gymmet.Detsamma Frida , se till o njuta av ätardagen imorgon
Hon är rätt duktig på att tjata…vi har börjat den ikväll :frust:
Men from söndag är det tävlingsdiet som gäller, dvs inget fusk -inte ens om ni drar ihop en tjejdag på gymmet eller stan :nono:
Trevlig helg
Peace //Palle
30 mars, 2007 at 21:01 #855446Anonym anvandareMemberPalle wrote:Hon är rätt duktig på att tjata…vi har börjat den ikvällMen from söndag är det tävlingsdiet som gäller, dvs inget fusk -inte ens om ni drar ihop en tjejdag på gymmet eller stan :nono:
Trevlig helg
Peace //Palle
Haha, go Frida
Men Palle, inte ens om alla töser ser söta ut och ber
Nej, vi klarar nog av en dag utan att äta oss runda om magen :nod
Detsamma !
30 mars, 2007 at 21:02 #855447Anonym anvandareMembercattahs wrote:Vilka handles? Såg inte direkt några… Hur lång är du? Vikt? Fettprocent?Jag är ca 167 cm lång… eller ska man säga kort
Jag vet ej vad min vikt ligger på exakt, inte heller fettprocent..
Vill nog inte veta heller30 mars, 2007 at 21:28 #855448Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jag är ca 167 cm lång… eller ska man säga kort
Jag vet ej vad min vikt ligger på exakt, inte heller fettprocent..
Vill nog inte veta hellerHehe, förlåt.. kan inte låta bli.. 158cm
30 mars, 2007 at 21:32 #855449Anonym anvandareMemberPalle wrote:Där sa du sanningens ord Vanni!!! Denna vecka har varit olidlig för mej! Har aldrig förut längtat så mycket till lördagen! Nu är det mer; va..? är den imorgon-redan??? Man är tokig!
hahahah men följ med då
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.