- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 april, 2007 at 09:18 #855465Anonym anvandareMemberYazo wrote:Fan va vi ägde er på biljarden
Helskön kväll… kul med spontana grejjor!! Mer sånt!
Gonatt nu schööning så hörs vi imorn om hur vi gör me träning o sånt nästa vecka!!
>-Kraaam-1 april, 2007 at 09:20 #855466Anonym anvandareMemberVet ej om jag ska ta en sväng till gymmet idag och köra cardio, eller så tar jag kanske en promenad till brorsan .
Nått må man väl röra sig idag1 april, 2007 at 17:58 #855467Anonym anvandareMemberSådär… kom precis hem från en 2 h lång promenad i stan
Va på gymmet och gick i 45 min innan dess också.
Film från SM finalen.. se den:P[http://www.youtube.com/watch?v=YuOhq_RcKG8]
1 april, 2007 at 19:33 #855468Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:ÄÄääsch, ni vann ju 2 ggr sedan , men jag o Dessan vann ju alla andra gånger :p
exakt. Inga bortförklaringar! Vi vann.
2 april, 2007 at 00:03 #855469Anonym anvandareMemberDessan wrote:exakt. Inga bortförklaringar! Vi vann.Girl power idag eller va säger ni ?!
2 april, 2007 at 00:28 #855470Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Girl power idag eller va säger ni ?!Hahah mmh det gick ju bra
2 april, 2007 at 08:57 #855471Anonym anvandareMemberYazo wrote:Hahah mmh det gick ju braVi kommer vinna överlägset i bowling endå
2 april, 2007 at 08:58 #855472Anonym anvandareMemberDelta ikväll med Yazo och Dessan.
Vanessa, du kan komma dit vid kl 18.30 om du är sugen på att träna med oss, samma sak gäller Frida om du ville med3 april, 2007 at 17:05 #855473Anonym anvandareMemberSådär.. igår körde vi… axlar
Idag blev de rygg och biceps för mig o Dessan på SATS…
Snart ska jag på fotbollsträning.. är jätteseg, trött o på dåligt humör..3 april, 2007 at 17:07 #855474Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Sådär.. igår körde vi… axlar
Idag blev de rygg och biceps för mig o Dessan på SATS…
Snart ska jag på fotbollsträning.. är jätteseg, trött o på dåligt humör..Bra att du är arg innan fotbollen hehe!
Det är nu du ska ta i lite extra :up:!
Skotta hårdare och så…
Ciao!4 april, 2007 at 09:21 #855475Anonym anvandareMembersh0w wrote:Bra att du är arg innan fotbollen hehe!
Det är nu du ska ta i lite extra :up:!
Skotta hårdare och så…
Ciao!Haha de vart inga tacklingar igår, mest teknik stuff och fys/kondition typ
Hur går träningen ?
Du verkar ha lätt för att bygga ?4 april, 2007 at 09:22 #855476Anonym anvandareMemberSnart skall jag ned till gymmet, träna some legs idag , kommer bli tufft på träningen ikväll..
Ska ha fys.
Fast… kanske man ska köra lite ben imorgon ist då.. ?
Får se, antingen BEN, eller BRÖST och TRICEPS
Måste nog köra lite mage också ^^4 april, 2007 at 09:24 #855477Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha de vart inga tacklingar igår, mest teknik stuff och fys/kondition typ
Hur går träningen ?
Du verkar ha lätt för att bygga ?Hehe.. grymt.. Jag är ingen duktig på att tackla, kör på snabbheten och tekniken…*hehe*
Träningen går väldigt bra.. känner mig grymt fokuserad och inställningen är tillbaka igen, hade tufft vecka förra veckan..! Har spaghetti legs idag.. ont som fan
Själv då? Verkar ju går grymt bra för mig med!
Ja.. Jag tror att jag har lätt för att bygga, kan inte sånt.. Men många som har skrivit det
kram4 april, 2007 at 12:18 #855478Anonym anvandareMembersh0w wrote:Hehe.. grymt.. Jag är ingen duktig på att tackla, kör på snabbheten och tekniken…*hehe*
Träningen går väldigt bra.. känner mig grymt fokuserad och inställningen är tillbaka igen, hade tufft vecka förra veckan..! Har spaghetti legs idag.. ont som fan
Själv då? Verkar ju går grymt bra för mig med!
Ja.. Jag tror att jag har lätt för att bygga, kan inte sånt.. Men många som har skrivit det
kramHaha :p
Ja , men då vet du ju att träninen tar
Jodå, d går segt dock, ser ingen utveckling precis
Deffen går inte alls bra4 april, 2007 at 12:23 #855479Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha :p
Ja , men då vet du ju att träninen tar
Jodå, d går segt dock, ser ingen utveckling precis
Deffen går inte alls braVaddå ingen utveckling?
Ge det tid gumman!
Ååh, vill inte alls sitta här nu.. (jobb) skit blä,
Tur att man är ledig imorgon tills tisdag *wiiie* -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.